Intro (U + Z)

196K 6.6K 311
                                    

"ရေကြည်အေးမှ မြသားမောင် သို့"

Starting date - 3/8/2022

........................................................................

DiDi နဲ့ တူတူ ရေကြည်အေး ရွာလေးကို တူတူလိုက်ခဲ့ကြမလား?

တောင်ယာခင်း အလုပ်နဲ့ မြေအိုးလုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်တဲ့ မန်းချောင်းဘေးက ရွာလေးကိုလေ...

DiDi ငယ်ငယ်က နွေရာသီကျောင်းပိတ်ရင် အဖိုးအဖွားတွေရှိတဲ့ ရွှေစက်တော်နား မန်းချောင်းဘေးက ရွာလေးကို အမြဲသွားလည်နေကျမို့ ရွာကိုလွမ်းစိတ်နဲ့ ရွာအကြောင်းလေး ရေးချင်မိလို့ပါ....

ဒီ Fic လေးက ဇာတ်လမ်း ဇာတ်ကွက်လေးကတော့ 2000-2005 ခုနှစ် ဝန်းကျင်လောက်ကို ပုံဖော်ပြီး DiDi ရဲ့ စိတ်ကူးယဥ်မှုသက်သက်နဲ့သာ ရေးမှာပါ...
အမှားအယွင်းတစုံတရာရှိခဲ့ရင် ကြိုပြီးတောင်းပန်ပါတယ်ရှင်...

ရေကြည်အေးရွာလေးကို လိုက်ခဲ့ပြီး ရွာကိုအရမ်းချစ်တဲ့ မြသားမောင် လို့ခေါ်တဲ့ ကောင်လေးနဲ့ အဲဒီ့ကောင်လေးကို အရိပ်လိုအမြဲကြည့်နေတဲ့ လေးညို ဆိုတဲ့ ကောင်လေးရဲ့ အချစ်တွေကို ထုံးစံအတိုင်း ငြိမ်ငြိမ်လေး ထိုင်ကြည့်ကြရအောင်နော်....

တူတူဖတ်ပေးမယ်ဆိုရင် စိတ်မပျက်ရအောင် ကြိုးစားပါ့မယ်
အရင် Fic တွေ Ongoing လိုက်ဖူးတဲ့သူတွေဆို သိတယ် DiDi က update မကြာတတ်ဘူး ဆိုတာ ယုံတယ်တယ်ဟုတ်?

...............................................................................................................................................................

DiDi နဲ႔ တူတူ ေရၾကည္ေအး ႐ြာေလးကို တူတူလိုက္ခဲ့ၾကမလား?

ေတာင္ယာခင္း အလုပ္နဲ႔ ေျမအိုးလုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္တဲ့ မန္းေခ်ာင္းေဘးက ႐ြာေလးကိုေလ...

DiDi ငယ္ငယ္က ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရင္ အဖိုးအဖြားေတြရွိတဲ့ ေ႐ႊစက္ေတာ္နား မန္းေခ်ာင္းေဘးက ႐ြာေလးကို အၿမဲသြားလည္ေနက်မို႔ ႐ြာကိုလြမ္းစိတ္နဲ႔ ႐ြာအေၾကာင္းေလး ေရးခ်င္မိလို႔ပါ....

ဒီ Fic ေလးက ဇာတ္လမ္း ဇာတ္ကြက္ေလးကေတာ့ 2000-2005 ခုႏွစ္ ဝန္းက်င္ေလာက္ကို ပုံေဖာ္ၿပီး DiDi ရဲ႕ စိတ္ကူးယဥ္မႈသက္သက္နဲ႔သာ ေရးမွာပါ...
အမွားအယြင္းတစုံတရာရွိခဲ့ရင္ ႀကိဳၿပီးေတာင္းပန္ပါတယ္ရွင္...

ေရၾကည္ေအး႐ြာေလးကို လိုက္ခဲ့ၿပီး ႐ြာကိုအရမ္းခ်စ္တဲ့ ျမသားေမာင္ လို႔ေခၚတဲ့ ေကာင္ေလးနဲ႔ အဲဒီ့ေကာင္ေလးကို အရိပ္လိုအၿမဲၾကည့္ေနတဲ့ ေလးညိဳ ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို ထုံးစံအတိုင္း ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ထိုင္ၾကည့္ၾကရေအာင္ေနာ္....

တူတူဖတ္ေပးမယ္ဆိုရင္ စိတ္မပ်က္ရေအာင္ ႀကိဳးစားပါ့မယ္
အရင္ Fic ေတြ Ongoing လိုက္ဖူးတဲ့သူေတြဆို သိတယ္ DiDi က update မၾကာတတ္ဘူး ဆိုတာ ယုံတယ္တယ္ဟုတ္?

တူတူဖတ္ေပးမယ္ဆိုရင္ စိတ္မပ်က္ရေအာင္ ႀကိဳးစားပါ့မယ္အရင္ Fic ေတြ Ongoing လိုက္ဖူးတဲ့သူေတြဆို သိတယ္ DiDi က update မၾကာတတ္ဘူး ဆိုတာ ယုံတယ္တယ္ဟုတ္?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ကိုယ့်ဟာကိုယ် လျှောက်ဆွဲထားသော မြေပုံ

ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေလွ်ာက္ဆြဲထားေသာ ေျမပုံ


<3 DiDi Zaw

3/8/2022

Mya Thar Maung (From Yae Kyi Aye)Where stories live. Discover now