အညာေႏြက သစ္႐ြက္ေျခာက္ေတြ ေႁခြခ်လိုက္... ေလပူေတြတိုက္လိုက္...ဖုန္ေတြထလိုက္နဲ႔ သူ႔တာဝန္သူ ေက်ပြန္တာထက္လြန္ေအာင္ ထမ္းေဆာင္ေနေတာ့သည္... ေလ႐ူးေဝွ႔တိုင္း ဖုန္ထတတ္လြန္းသျဖင့္ ေလးညိဳတို႔မွာ မနက္တိုင္း အိမ္ၿခံဝန္းထဲ တံမ်က္စည္းေျပာင္ေအာင္လွဲၿပီး ေရဖ်န္းရတာလဲ အလုပ္တခုလိုပင္ ျဖစ္ေနရေတာ့၏...
ဒီေန႔လည္း ေလးညိဳက ေန႔လည္စာမစားခင္ ၿခံဝန္းထဲ တံမ်က္စည္းလွဲၿပီး ေရျဖန္းေနရသည္...
ထိုအခိုက္မွာပဲ အငယ္က ၿခံထဲသိုဝင္လာၿပီး အိမ္ေပၚသို႔ တက္သြားသည္... ေရခ်ိဳးၿပီးကာစ ျဖစ္ပုံရကာ အားကစားေဘာင္းဘီတိုႏွင့္ စြပ္ၾကယ္အက်ႌ ခ်ိဳင္းျပတ္ အနက္ေရာင္ေလးကို ဝတ္ထားသျဖင့္ အသားေလးက ပို၍ေဖြးေနသလိုထင္ရ၏...
ဟိုတေလာက အၿငိမ့္ပြဲၿပီးကတည္းက ေလးညိဳ သူ႔ကိုေအာ္လိုက္လို႔ အငယ္ စိတ္ဆိုးသြားၿပီး ေလးညိဳတို႔အိမ္ဘက္မလာပဲေနသျဖင့္ မိသားစုလိုက္ အလွည့္က် နည္းမ်ိဳးစုံႏွင့္ေခ်ာ့ၾကရေသးသည္...
အေဖဆို မသြားစဖူး ၿမိဳ႕အထိသြားၿပီး အငယ့္အတြက္ ႀကိဳးအနက္ႏွင့္ Citizen နာရီေလးတလုံးပင္ သြားဝယ္လာခဲ့သည္... မမေထြးညိဳဆိုလည္း အငယ္ႀကိဳက္တဲ့ ဟင္းေတြတေန႔တမ်ိဳးမ႐ိုးရေအာင္ ရွာႀကံခ်က္ၿပီး သြားသြားေကြၽးရသည္မွာအေမာ...
အေမကလည္း "အေမႀကီး ဇက္ေၾကာေတြတက္ၿပီး ေနမေကာင္းလို႔အငယ္ရယ္ ဒီဘက္အိမ္လာၿပီး ႏွိပ္ေပးစမ္းပါဦး" ဟု ေခၚလွ်င္ အငယ္က "အေမႀကီး ဒီဘက္အိမ္လာခဲ့" ဟု ျပန္ေခၚၿပီး ေပေတေနခဲ့သည္... ေလးညိဳက သူတို႔အိမ္သြားၿပီး စကားလိုက္ေျပာရင္လည္း ျပန္မေျပာ...
ေနာက္ဆုံးေတာ့ ေလးညိဳက သူရကို ထိုးခဲ့သည့္ အျပစ္အေနႏွင့္ ဥကၠ႒ က ႐ြာထိပ္ေစတီဝန္းက်င္ရွိ ေပါင္းျမက္မ်ားကို ေလးညိဳတေယာက္တည္း ရွင္းေစရန္ အမိန္႔ခ်မွတ္သည့္ေန႔မွ အငယ္က ေလးညိဳေပါင္းရွင္းေနရာ ေစတီဝန္းအတြင္းသို႔ ေပါက္ျပားေလးကိုင္ကာ ေရာက္လာခဲ့ေတာ့သည္...ေလးညိဳမွာ ဥကၠ႒ ကိုက်ိတ္၍ေက်းဇူးတင္လို႔မဆုံးေတာ့ေပ....
ဒီ့အျပင္ "အငယ္" ဆိုသည့္နာမ္စားေလး ျပန္ေခၚခြင့္ရေအာင္ ေလးညိဳမွာ အာေပါက္မတတ္ ႀကိဳးပမ္းခဲ့ရေသးပုံကိုလည္း ျပန္အမွတ္ရမိရင္း ၿပဳံးမိရျပန္သည္...
YOU ARE READING
Mya Thar Maung (From Yae Kyi Aye)
Romance(Myanmar Boy Love Fiction-OC) ရေကြည်အေး ရွာလေးကို သိပ်ချစ်တဲ့ မြသားမောင် ဆိုတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် နဲ့ မြသားမောင်လေးကို သိပ်ချစ်တဲ့ လေးညိုဆိုတဲ့ ကောင်လေးအကြောင်း...ရွာသားလေးတွေကလည်း ချစ်တတ်ပါကြောင်း