Extra 2 (Z)

13.9K 528 28
                                    

ဒီေန႔က စေနေန႔ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မို႔ သားေမာင္အိမ္မွာ စာလာက်က္ၾကသည့္ ကေလးေတြႏွင့္ျပည့္ေနသည္... အမွန္က ပိတ္ရက္ဆို သားေမာင္က စာမလိုက္ႏိုင္သည့္ ကေလးေတြကိုသာ အခ်ိန္ပိုသေဘာမ်ိဳး ေခၚသင္ေပးျခင္းျဖစ္သည္... သို႔ေသာ္လည္း အိမ္မွာစာေကာင္းေကာင္းမလုပ္ခ်င္သည့္ ကေလးေတြေရာ စာလိုက္ႏိုင္သည့္ ကေလးေတြေရာပါ ေရာက္လာၾကသျဖင့္ အိမ္ေပၚမွာေရာ ၿခံထဲမွာပါ ဆူညံေနၾကေတာ့သည္...

"ဟိုေကာင္ေတြ ဟိုေကာင္ေတြ... သိန္းသန္း သံလုံး မိုးထိ ခ်က္စူ!!"

"ဗ်ာ ဆရာေလး!!"

"မင္းတို႔ေလးေယာက္ လူခြဲေန... ပူးမေနၾကနဲ႔"

"ဟုတ္ကဲ့... ႏွစ္ေယာက္စီ ပူးလို႔ရလား ဆရာေလး"

"ဟိတ္ေကာင္!! ႏွစ္ေယာက္စီလဲ မပူးရဘူး သြား.. တစ္ေယာက္တစ္ေနရာစီေန"

ထိုငေမႊ ေလးေယာက္က ပူးေနရင္ တြတ္ထိုးျငင္းခုံၿပီး ဘယ္ေတာ့မွစာမရေပ... ငယ္ငယ္တုန္းက သားေမာင္ႏွင့္ ငေက်ာ္တို႔အဖြဲ႕ကို ဆရာႀကီးဦးလွေဆာင္က လူခြဲထားရသလို သားေမာင္လဲ အခု သိန္းသန္းတို႔ေလးေယာက္ကို လူခြဲေနရေခ်ၿပီ... သိန္းသန္းက အဆုတို႔ မိန္းကေလးေတြနားသြားကာ ရစ္သီရစ္သီ လုပ္ေနျပန္သျဖင့္ သားေမာင္က ေနရာခ်ထားေရးလုပ္ရျပန္သည္...

"သိန္းသန္း...မင္း ၿခံထဲက သရက္ပင္ေအာက္သြား"

"ဟုတ္ကဲ့ ဆရာေလး"

သိန္းသန္းက ေက်နပ္ပုံမရေသာ္လည္း သားေမာင္ကိုေၾကာက္၍ ေပေစာင္းေပေစာင္းျဖင့္ ၿခံထဲသို႔ ဆင္းသြားရသည္... သားေမာင္လဲ ကေလးေတြေနရာခ်ထားၿပီးမွ အိမ္စာထပ္ထားတာေတြ စစ္ဖို႔လုပ္ရသည္... ထိုအခ်ိန္မွာပဲ ၿခံထဲသို႔ ခ်က္စူအေမ မေစာရီက ဝင္လာသည္... လူမျမင္ရေသးဘူး ၿခံထဲ၌ စာက်က္ခိုင္းထားေသာ ခ်က္စူကို ဆူေငါက္ေနသံက အရင္ၾကားရသည္...

"ဟဲ့ ခ်က္စူ စာမက်က္ပဲ ဘယ္ေငးေနသလဲ... ဆရာေလးကို ႐ိုက္ခိုင္းဦးမယ္ ေနဦး! ဆရာေလးေရ ေလးညိဳေရ"

"ဗ်ာ... မေစာရီ လာေလဗ်ာ... ကိုေလးကေတာ့ မရွိဘူး ယာခင္းထဲသြားၾကည့္ေနတယ္"

"ေထြေထြထူးထူး မဟုတ္ပါဘူးဆရာေလးရယ္... ခ်က္စူတို႔အေဖ အုတ္ဖိုက ျပန္လာၿပီေလ... အဲ့ဒါ ကြၽန္မရယ္ ဟိုတစ္ခါထားခဲ့တဲ့ ဒန္အိုးေတြျပန္လာေ႐ြးတာ"

Mya Thar Maung (From Yae Kyi Aye)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon