Ep 26 (Z)

17.1K 600 19
                                    

"ကဲ ေအာက္စက္ေတာ္ရာ ဆင္းၾကမယ္ေလ... မန္းေခ်ာင္းထဲ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး သားေမာင္တို႔ ေထြးညိဳနဲ႔ တဲကိုျပန္လိုက္သြား... နင္တို႔အစ္မ ထမင္းခ်က္တာ ကူေပးလိုက္ၾက... ၿပီးရင္ ဟင္းခ်ိဳင့္ေတြပါ သယ္ၿပီး ေအာက္စက္ေတာ္ရာကို ျပန္လာခဲ့ၾက... အေမတို႔က အာ႐ုံခံတန္ေစာင္း ထဲက ေစာင့္မယ္"

"ဟုတ္"

အေမႀကီးတို႔က တဲေက်ာင္းကို သြားလိုက္ျပန္လိုက္ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့၍ ညအထိ ေအာက္စက္ေတာ္ရာမွာပဲ ေနၾကမည္ျဖစ္သည္... အားလုံးတူတူ ေအာက္စက္ေတာ္ရာကို ျပန္ဆင္းၾကရင္း သားေမာင္က ႐ြာက ကေလးေတြအတြက္ သစ္သားႏွင့္လုပ္ထားသည့္ အ႐ုပ္ေလးေတြ လက္ေဆာင္ဝယ္သည္... ယာခင္းထဲက ကိုဖိုးခ်က္ႏွင့္ မမိေလးရဲ႕ သမီးေလး "ေဆာင္းေဟမန္" အတြက္ ေ႐ႊဆြဲႀကိဳးေတြ ေ႐ႊလက္ေကာက္ေတြ ဝယ္လိုက္သည္...

မမိေလးက ေဆာင္းရာသီမွာ သမီးေလးကို ေမြးခဲ့တာမို သားေမာင္က "ေဆာင္းေဟမန္" လို႔ နာမည္ေပးခဲ့တာျဖစ္သည္... ကိုဖိုးခ်က္နဲ႔ မမိေလးကလည္း ထိုနာမည္ေလးကို သေဘာက်ၾကသည္... သိုေသာ္လည္း နာမည္ဖ်က္တတ္ၾကသည့္ ႐ြာသားေတြ၏ ထုံးစံအတိုင္း ေဆာင္းေဟမန္ေလးက ပုပုလုံးလုံးေလးမလို႔ "ပုလုံး"ဟုသာ နာမည္တြင္ေနသျဖင့္ သားေမာင္နဲ႔ ရန္ျဖစ္ရတာအေမာ...

ေအာက္စက္ေတာ္ရာ ေရာက္ေတာ့ လူရွင္းသည့္ေနရာရွာၿပီး ေခ်ာင္းစပ္တြင္ ပစၥည္းမ်ား ပုံကာ ေရခ်ိဳးၾကသည္... မမေထြးညိဳတို႔ အပ်ိဳအုပ္စုက ခပ္ေဝးေဝးမွာ သူတို႔ဟာသူတို႔သြားခ်ိဳးၾကသည္... သားေမာင္တို႔ ေယာက္က်ားေလးအုပ္စုက လူႀကီးေတြႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းမွာပဲ ခ်ိဳးၾကသည္...

"ျမသားေမာင္ ေဘာကြင္းသြားငွားမယ္"

"ဟိတ္ေကာင္ေတြ ေနဦး ေနဦး...ငါေ႐ြးေပးမယ္ မင္းတို႔မေ႐ြးတတ္ဘူး"

သားေမာင္က ရွပ္အက်ႌၾကယ္သီးမ်ားကို ကမန္းကတမ္းျဖဳတ္ေနရင္း ပုဆိုးေရာ အက်ႌေရာ ေရစပ္မွာေျခကန္ခြၽတ္ပစ္ခဲ့ၿပီး ေဘာင္းဘီတိုေလးႏွင့္ ေဘာကြင္းငွားသည့္ေနာက္သို႔ေျပးလိုက္သြားသျဖင့္ ကိုေလးက အဝတ္ေတြလိုက္ေကာက္ရသည္...

"အငယ္ အက်ႌမဝတ္ပဲ သြားျပန္ၿပီကြာ"

ကိုေလးလွမ္းေအာ္သံၾကားလိုက္ေသာ္လည္း ေဘာကြင္းေ႐ြးခ်င္စိတ္ေစာၿပီး ျပန္လွည့္မၾကည့္အားေပ.. ေဘာကြင္းကို ေလအတင္းအေလ်ာ့ အေနေတာ္ၾကည့္ေ႐ြးၿပီး သုံးကြင္းငွားလိုက္သည္... သားေမာင္တို႔အတြက္ရယ္... အပ်ိဳႀကီးမမမ်ားအတြက္ရယ္ ကေလးေတြအတြက္ရယ္...

Mya Thar Maung (From Yae Kyi Aye)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora