DiDi Facebook မှာရော Wattpad followers announcement ရော လုပ်ပေးပြီးသွားပေမယ့် follower မဟုတ်တဲ့သူလေးတွေထဲမှာ မြသားမောင်စာအုပ်လေး လိုချင်တဲ့သူရှိရင် မသိလိုက်မှာစိုးလို့ ဒီမှာထပ်လာပြီး အသိပေးတာပါ... သိပြီးသားသူလေးတွေအတွက် နိုတီတက်ရင် အားနာပါတယ်ရှင်...
"ရေကြည်အေးမှ မြသားမောင်သို့" စာအုပ်လေး မရလိုက်တဲ့ သူလေးတွေ... နောက်ကျမှဖတ်မိပြီး လိုချင်လို့လာမေးထားတဲ့သူလေးတွေအတွက် စာအုပ်တိုက်က In stock Order လေး ပြန်ကောက်ပေးပါလိမ့်မယ်နော်... mini book မပါတော့ပါဘူး Main book only with All gift ပါ...
2nd Edition မဟုတ်ပါဘူး... အရင်ထုတ်ထားတဲ့စာအုပ်ကိုပဲ အရင်စျေးအတိုင်း 12000 mmk နဲ့ရအောင် လုပ်ပေးဖို့စာအုပ်တိုက်ကို DiDi အကူအညီတောင်းပေးထားတာပါ... အစစအရာရာစျေးတွေတက်နေပေမယ့် resell မှာ အလိမ်ခံထိထားရတဲ့ ကလေးတွေရှိနေလို့ စာအုပ်တိုက်က အမြတ်မယူဘဲ ကူညီပေးတာပါ... ဒါကြောင့်မို့ တကယ်လိုအပ်မှ ဝယ်စေချင်ပါတယ်... ဘာ Extra item မှအသစ်မပါပါဘူး အရင်အဟောင်းအတိုင်းပါပဲ...လိုချင်လို့လာပြောထားတဲ့သူလေးတွေက ပုံမှာပြထားတဲ့ Maple Book House facebook page လေးမှာ သွားရောက်မှာယူနိုင်ပါတယ်ရှင်... Maple စာအုပ်တိုက်က အရင်ကထုတ်ပေးထားတဲ့ စံကားဝါစာအုပ်တိုက်လေးပဲနော်... စံကားဝါ ကနေ Maple လို့ နာမည်အသစ်ပြောင်ထားတာပါတဲ့...
DiDi Facebook မွာေရာ Wattpad followers announcement ေရာ လုပ္ေပးၿပီးသြားေပမယ့္ follower မဟုတ္တဲ့သူေလးေတြထဲမွာ ျမသားေမာင္စာအုပ္ေလး လိုခ်င္တဲ့သူရွိရင္ မသိလိုက္မွာစိုးလို႔ ဒီမွာထပ္လာၿပီး အသိေပးတာပါ... သိၿပီးသားသူေလးေတြအတြက္ ႏိုတီတက္ရင္ အားနာပါတယ္ရွင္...
"ေရၾကည္ေအးမွ ျမသားေမာင္သို႔" စာအုပ္ေလး မရလိုက္တဲ့ သူေလးေတြ... ေနာက္က်မွဖတ္မိၿပီး လိုခ်င္လို႔လာေမးထားတဲ့သူေလးေတြအတြက္ In stock Order ေလး ျပန္ေကာက္ေပးပါလိမ့္မယ္ေနာ္... mini book မပါေတာ့ပါဘူး Main book only with All gift ပါ...
2nd Edition မဟုတ္ပါဘူး... အရင္ထုတ္ထားတဲ့စာအုပ္ကိုပဲ အရင္ေစ်းအတိုင္း 12000 mmk နဲ႔ရေအာင္ လုပ္ေပးဖို႔စာအုပ္တိုက္ကို DiDi အကူအညီေတာင္းေပးထားတာပါ... အစစအရာရာေစ်းေတြတက္ေနေပမယ့္ resell မွာ အလိမ္ခံထိထားရတဲ့ ကေလးေတြရွိေနလို႔ စာအုပ္တိုက္က အျမတ္မယူဘဲ ကူညီေပးတာပါ... ဒါေၾကာင့္မို႔ တကယ္လိုအပ္မွ ဝယ္ေစခ်င္ပါတယ္... ဘာ Extra item မွအသစ္မပါပါဘူး အရင္အေဟာင္းအတိုင္းပါပဲ...လိုခ်င္လို႔လာေျပာထားတဲ့သူေလးေတြက ပုံမွာျပထားတဲ့ Maple Book House facebook page ေလးမွာ သြားေရာက္မွာယူႏိုင္ပါတယ္ရွင္... Maple စာအုပ္တိုက္က အရင္ကထုတ္ေပးထားတဲ့ စံကားဝါစာအုပ္တိုက္ေလးပဲေနာ္... စံကားဝါ ကေန Maple လို႔ နာမည္အသစ္ေျပာင္ထားတာပါတဲ့...
VOUS LISEZ
Mya Thar Maung (From Yae Kyi Aye)
Roman d'amour(Myanmar Boy Love Fiction-OC) ရေကြည်အေး ရွာလေးကို သိပ်ချစ်တဲ့ မြသားမောင် ဆိုတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် နဲ့ မြသားမောင်လေးကို သိပ်ချစ်တဲ့ လေးညိုဆိုတဲ့ ကောင်လေးအကြောင်း...ရွာသားလေးတွေကလည်း ချစ်တတ်ပါကြောင်း