Ep 9 (Z)

19.8K 633 11
                                    

သားေမာင္တို႔ ႐ြာဘက္ေတြမွာေတာ့ ေဆာင္းကုန္ခါနီးၿပီဆို ခရမ္းခ်ဥ္သီး စိုက္သူေတြရဲ႕ ေဆာင္းသီးခူးခ်ိန္ေရာက္ၿပီျဖစ္သည္... ဘႀကီးတို႔လည္း ေဆာင္းသီးစိုက္ထားေသးသျဖင့္ ဒီေန႔ခူးဖို႔ျပင္ေနၾကသည္... ကိုေလးက ခရမ္းခ်ဥ္သီးခူးၿပီး ထည့္ရန္ ႏွီးေတာင္းမ်ားကို ျပင္ဆင္ေနသည္...

"ကိုေလး...ကြၽန္ေတာ္ လိုက္ခဲ့မယ္ေနာ္"

"ေနခဲ့ပါ အငယ္ရာ... ေမးခြန္းေဟာင္းေတြ ျပန္ေျဖထား... ကိုေလး မၾကာဘူး တမနက္ခင္းေလးပဲ...ၿပီးရင္ျပန္လာမွာ"

"ကိုေလးကလည္း ခဏပဲလိုက္ခ်င္လို႔ဟာကို"

"အငယ္ မေန႔ညကလည္း အေစာႀကီးအိပ္ထားတာ ဒီမနက္ေတာ့ စာက်က္ရေတာ့မယ္ေလ"

"စာေတြက ရေနပါၿပီဆိုဗ်ာ"

ကိုေလးက သားေမာင္ေခါင္းမွ ဆံပင္တို႔ကို ဆြဲဖြၿပီး...

"မလိုက္ရဘူး စာက်က္ေနခဲ့...ေနေတြပူတယ္"

သားေမာင္မ်က္ႏွာက မႈန္မႈိင္းကာ စူပုတ္ေနေတာ့သည္... မမေထြးညိဳကလည္း ရွပ္အက်ႌလက္ရွည္ႏွင့္ ခေမာက္‌ေဆာင္းကာ အိမ္ေပၚမွာဆင္းလာသည္... မမေထြးညိဳပါ ယာခင္းထဲလိုက္မည္ဆိုေတာ့ သားေမာင္လည္း လိုက္ခ်င္လို႔ ဖင္တႂကြႂကြႏွင့္ ျဖစ္ေနေတာ့သည္...

"အငယ္ ဘာျဖစ္ေနတာတုန္း"

"အဟြန္း... အခင္းထဲလိုက္ခ်င္ေနတာတဲ့"

ကိုေလးက ေလွခါးလက္ရမ္းကို မွီတြယ္ကာရပ္ေနေသာ သားေမာင္ကိုၾကည့္ၿပီး ခ်စ္စႏိုးႏွင့္ နဖူးကိုလာေတာက္သည္... သားေမာင္က ကိုေလးလက္ေတြကို တြန္းဖယ္ပစ္လိုက္သည္...

"ရွည္ျပန္ၿပီေနာ္ အငယ္... သူမ်ားေတြ ေနပူလို႔ အခင္းထဲမသြားခ်င္ျဖစ္ေနတာ အိမ္မွာေအးေအးေနၿပီး စာက်က္ေနပါလား"

"စာက တခ်ိန္လုံးက်က္ေနတာပဲဟာကို"

"ဘယ္မွာ တခ်ိန္လုံးက်က္ေနလို႔လဲ... ငါၾကည့္ေနစမ္းတယ္...ျမသားေမာင္တို႔ စာက်က္ပါေဟ့ဆိုရင္ အလုပ္ေတြက လုပ္ခ်င္လာပါလိမ့္မယ္... တံမ်က္စည္း ထလွည္းရတာနဲ႔... ႏြားစာေကြၽးခ်င္ရတာနဲ႔...က်န္တဲ့အခ်ိန္ဆို ခိုင္းမရဘူး...စာက်က္ခိုင္းရင္ေတာ့ လုပ္ျပပါလိမ့္မယ္"

Mya Thar Maung (From Yae Kyi Aye)Where stories live. Discover now