Celý zbytek týdne byl v celku dost hektický, poslední 2 dny před soutěži jsme museli chodit do školy na 7 a odcházeli většinou až v pozdních večerních hodinách.Podle naší učitelky jsme totiž museli byt perfektně připraveny...
Díky bohu, že je dnes pátek, což znamená den soutěže.
Právě teď jsme s Marr, Verou a Nathi, což jsou dalo by se říct moji soupeři, ale jsou strašně fajn, takže na soutěž nesoutěž jsme kamarádky. Neříkám ale, že nemám v plánu vyhrát....
Ve velké vstupní hale je asi dalších 100 dívek, takže tu začíná být trošičku těsno.,,Takže, všechny dívky z 1. kategorie mají šatny číslo 23,24,25 a 26. Dívky z 2. kategorie 16,18 a 19 a poledni kategorie, to znamená 3. má šatny 7,8,9 a 11." začala křičet menší blondýna čísla našich šaten.
Já jako 1. kategorie jsem se vydala za danými šatnami s dalšími asi 7 dívkami.
V šatně jsem se převlékla, potom ještě dodělala make-up, který začala, ale nedokončila naše kosmetička a pak už mela začít ona významná soutěž...
Celou dobu jsem měla knedlík v krku a strašně špatně se mi dýchalo, popravdě největší obavy jsem měla z toho, že na mole hodin držku primo do publika, protože jsem měla boty na asi 20 centimetrovém podpadku.
V moment kdy představili moje číslo, čímž mě prakticky vytáhli na malo, mi v krvi proudili hory a hory adrenalinu..
Sice jsem byla ještě pořád nervózní, ale na druhou stranu se mi ten pocit líbil.
Ovšem nebyla bych to já, kdybych zase něco neposrala. Přesně totiž v moment, kdy jsem se na mole otočila a šla zpátky, jsem si svoje krásné a dlouhé modré šaty přišlápla a letěla
rovnou na hubu..To by ale asi nebylo ani zdaleka to nejhorší, kdybych já inteligentní, se nechytla "závěsu", který vlastně odděloval molo s publikem od zákulisí se šatnama.
A ano, ten závěs jsem strhla, takže všem v publiku se naskytl pohled na na ono zákulisí, ve kterém se mimochodem ještě převlíkalo par modelek, které nebyli zrovna nadšené z toho, že zde mají předvádět své spodní prádlo.Takže menší pohroma.
Okamžitě když jsem se vzpamatovala, jsem se rozběhla rovnou do šatny, kde jsem zůstala asi další hodinu.
Popravdě, už jsem s té šatny nechtěla vylest nikdy, ale po oné hodině pro mě přišla učitelka, která ani nevím že tam byla, s tím, že se mám vrátit a " dokončit " tu soutěž.Sice se mi tam vůbec nechtělo, ale po asi půlhodině přemlouvaní učitelkou, jsem se vrátila.
Ještě 2x jsem se prošla tam a zpátky po mole, po každé v jiných šatech a další šipku už jsem naštěstí neskončila.
Po celé téhle přehlídce měla být prý menší párty. Popravdě nevím co znamená menší patry, ale tohle to rozhodne nebylo.
V celém sále bylo tak 1000 lidí, takže po mém asi půlhodinovém hledání holek jsem je nakonec našla.
Obě seděli u baru, s mě neznámým mužem, a šíleně se smály.
,,Hmhm..ahoj?!!" řekla jsem, čímž jsem na sebe upoutala jejich pozornost.
,,Jéé ahoj Madi" řekla už trochu podnapitě Clower a vrhla se mi kolem krku,,moc si nám tu chyběla " zabrblala, když se konečně pustila mého krku.
,,Ahoj já jsem Ed" řekl ten pan záhadný, a já si až teď uvědomila, že to není žádná záhadná osoba, ale Ed Sheeren.
,,Ahoj" řekla jsem na zpět a dál na něho nevěřícně zirala..Nechápu jak, ale holkám se za tu dobu, co jsem se převlékala v šatně podařilo seznámit s tolika lidma, že to bylo až nemožné.
Vedle nás se totiž najednou objevil Karel Gott, ne dělám si srandu, stál tam totiž Olly Murs.,,Čau dětska..jdete si někdo zatančit ??" zeptal se a odpovědi mu bylo okamžité ,,Já".
Ne neřekla jsem to já, ale Nadine.Takže jestli to dobře chápu, tady Clower se tu lísá po Edovi, i když asi chodí s tím klukem s Funky Budhy, a Nad už se plazí po Ollym...no, musím uznat, že ty teda jedou.
,,Hej posloucháš mě? " zeptal se mě Ed, čímž mě probudil s, dalo by se říct tranzu.
,,Promiň..co si říkal?" zeptala jsem se s omluvnym pohled.
,,Ptal jsem se, jestli ti mužů někoho představil..? " zeptal se mě Ed a já automaticky přikývla.
Chytl mě za ruku a táhl mě na opačnou stranu sálu...před námi se objevila skupinka kluků.
,,Ahoj kluci, tohle je.."nedokončil větu, protože za tich 5 minut zapomněl moje jméno.
,,Madi"dokončila jsem větu.
Všichni čtyři se na mě otočili a ....
OMLOUVÁM SE, ŽE JSEM TO SKONČILA TAKHLE, ALE JÁ NWM S KÝM Z 1D MÁ BÝT.
TAK PLS NAPIŠTE DO KOMENTU S KÝM BY PODLE VÁS MĚLA BÝT, PROSTĚ KDO JE VÁŠ OBLÍBENEC... díkyA jenom doufám že mě za to nezabijete, ale boudou tu 1D z reality, to znamená v sestavě kdy jsou jen 4 ... sorry
Už se blížíme k 500 přečtení, což je úžasný...
Thanks everybody
• nell_b •
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanfictionLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...