,, To je úžasný.. !!!" zakřičeli najednou všechny spolu a začali mě zahrnovat nejrůznějšími otázkami...
,,Ty jsi pěkná mrcha víš to, že.?" řekla najednou Mar a ublíženě se na mě podivala.
,,A to proč..?" zeptala jsem se zase já... i když jsem tušila, kam tím asi míří.
,,Ty jsi se celou tu dobu stýkala s Harrym Stylesem a nic i nám neřekla..!!!! " řekla přesně to co jsem si myslela a zase nasadila ten ublížený pohled.
,,Nesmíš to tak prožívat...."řekl naprosto klidně Nath, čímž mě naprosto překvapila.
,,Vážně... ?" zareagovala úplně stejně jako já Ver a vykulila na Nath oči.,,No...Ja to náhodou úplně chápu. Vždyť to není jen Harry Styles, ale je to i obyčejný člověk. Tak co...Mad si našla přítele a podrobnosti už nejsou tak důležité.." vysvětlila Nath a upila ze svojí skleničky.
,,Fakt...a na to si přišla jak..?" pozvedla obočí Nat a taky se napila.
,,No logicky.." odpověděla Nath a nasadila takový výraz ala To je snad jasné..!
,,A od kdy ty mas logické myšlení.? "vložila jsem se do téhle debaty zase já a zasmala se nad Nathčiným míněním.
Na to ale nikdo neodpověděl a všechny jsme se začali smát...takže to vypadalo asi tak: šest poloopilých holek se válelo na zemi a smálo se totální píčovině.
Když jsme se nakonec všechny uklidnili, pustila Ver nějaký horor. A vzhledem k tomu, že jsem asi po 20ti minutách usla, to asi tak skvělý nebylo.
Ráno jsem se ale probudila jako 1., takže jsem popadla svůj mobil a najela na zprávy... měla jsem totiž 4 nepřečtené..
Harry: Ahoj princezno...nechces jít zítra ven...už jsme se dlouho neviděli.A můžeš přespat u nás..... chtěl bych tě ukázat klukům...
Madi ....???
Zlatícko....tak dobrou noc.
Když jsem dočetla všechny zprávy, měla už jsem na tváří velký úsměv a rozhodla se hned odepsat...
Dobré ráno... sice jsme se viděli předevčírem, ale to nevadí. A kluky už znám, ale taky to nevadí. Těším se ...Mad xxx
Chvíli jsem čekala jestli odepíše, ale když žádná zpráva nepřicházela, najela jsem na Twitter. Měla jsem tam asi 1000 upozornění, protože mě někteří lidé, označili ve tweetech.
Většina jich byla typu... Jsi děvka., Zkus sáhnout na Hazzu a jsi mrtvá., Harry neví jaká jsi kurva. nebo Proč se o tebe vůbec zajímá... jako bylo my to trochu líto, ale přece jen jsem si to nebrala tak osobně. Pak tam bylo, ale i pár tweetů, které byli opravdu neskutečné. Několik fanynek, totiž začalo šířit hešteky (nwm jak se to píše) jako #Marry nebo #Hadi ... a až ted mi to vlastně došlo.
Od kus vlastně ví, že jsem to Já, kdo je ta nová přítelkyně Harryho. A kurva....
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanfictionLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...