Celý večer jsem přemýšlela nad tím, jestli to byl dobrý nápad jít s Harrym na ten oběd. Na jednu stranu jsem byla taková nesvá s toho, jak se mám vlastně teď před ním chovat, protože jsem absolutně nepochopila za jakým účelem bude tohle naše společné setkání.
Nakonec jsem nad tím jen pokroutila hlavou a šla si dát radši sprchu....byl to jediný způsob, který mě napadl, jak se uvolnit.
Potom co jsem ze sebe smyla všechny starosti, jsem se zabalila do velké bílé osušky, vlasy stáhla do ručníku a do pusy strčila kartáček s mátovou pastou.Když jsem se vrátila zpátky do pokoje, naházela jsem do batohu všechny sešity, učebnice a tak, a šla dolů pro něco k večeři.
Nikdo tam nebyl, takže jsem se rozhodla pro nejjednodušší jídlo. Pizzu. Jako ne že bych ji upekla, to fakt ne. Prostě jsem popadla mobil a zavolala do nejbližší pizzerie.
Asi za 15 minut přijel mladý poslíček v ruse svírající krabici s pizzou. Hned jak dostal peníze, tak s mrknutím na mě, což zkoušel asi flirtovat, odešel a já celá šťastná se mohla jít konečně najíst.
Pizza nepřežila ani 5 minut v mých rukách...jsem trochu sobec, že jsem nenechala i ostatním, ale na to jsem měla moc velký hlad. Všechno jsem nakonec uklidila a šla se ještě dívat na televizi...bylo teprve 9, takže jsem ještě nechtěla jít spát.Dívala jsem se na nějakou talk show, která tam právě běžela... moc mě to nebavilo, ale stejně jsem se na to dívala ještě asi další hodinu. Když už bylo něco po desáté, šla jsem si vyčistit zuby a jít si už pomalu lehnout. Alespoň jednou půjdu spát dřív..
Po malé zastávce v koupelně, jsem konečně skočila do své postýlky a snažila se usnout...
Už jsem se pomalu vydávala do říše snů, když najednou dole bouchly dveře, což znamenalo že Alie, Trish a Bob dorazili domů. Jen jsem se otočila a konečně pomalu usínala..∆∆∆
,,My hands
your hands
Tied up
Like two shipsDrifting
Weightless
Waves try to break it
I'd do anything to save it
Why is it so hard to say itMy heart..." sice jsem tu písničku měla ráda, ale taky mi oznamovala, že bych už měla vstávat, takže jsem ji radši vypla.
Nějakým záhadným způsobem jsem se vyhrabala z postele a šla si vyčistit zuby.
Pak jsem došla ke skříní a vytáhla z ní krásný černobílý overal, který jsem stáhla černým páskem. Nakonec jsem se jen lehce nalíčila, ale kosmetickou tašku si vzala i tak s sebou ... přece jen mám jít na oběd s Harrym Stylesem, takže je to jasné.V mžiku jsem seběhla dolů, propadla dvě müsli tyčinky, jablko a sáček se svačinou, kterou mi asi včera ještě nachystala Alie, a vydala se do školy...
První hodinu byla fyzika.. Takže jsem šla rovnou do učebny a čekala na ostatní.
První si ke mě přisedla Clower...teď už jen chyběla Nadi. Nakonec i ona a zbytek třídy dorazila a hned za ní přišel učitel Luboš... příjmením se jmenoval nějak na V, ale nikdo mu tak neříkal.
,,Takže dneska budeme probírat elektrický odpor. Elektrický odpor je..." vůbec jsme ho neposlouchali, radši jsme se s holkama bavili, na což hned zareagoval.
,,Zajímalo by mě proč se tady někteří baví..? " zeptal se spíš řečnicky a upřel svůj pohled na Lucifer, která mu něco podávala.
,,Protože jsi starý pičus" pošeptala jsem potichu Nad a čekala co bude LubošLuboš dělat dál.
,,Děkuju " řekl Lucif, ale vyznělo to tak jako že odpověděl mě, na což jsme obě dvě propukli v obrovský záchvat smíchu.
,,Něco vtipného..?" zeptal se naštvaně, ale dál pokračoval z ve svém výkladu...
Když hodina konečně skončila, všichni jsme se vydali na další, další, další a další. Já ale musela odejit už před 12, takže jsem se po 4té hodině vymluvit učitelce, že mi je špatně a ta mě automaticky pustila domů.
Rychle jsem seběhla do šatny a se svoji kosmetickou taškou se vydala na záchod. Trochu se tam upravila a nakonec se vydala za Harrym.
Byl přesný.. Když jsem vyšla před školu, čekal tam na mě u svého Range Rowera se svým typickým úsměvem.
,,Ahoj" pozdravil mě svůdně a otevřel dveře auta, abych mohla nastoupit.
,,Ahoj " odpověděla jsem mile a nasedla dovnitř.
,,Kam vlastně jedeme..?"zeptala jsem se po chvíli a koukla na Harryho.
,,Do jedné restaurace, co je v centru města. " odpověděl a věnoval mi letmý pohled, po kterém se ale znova věnoval řízení.
,,Takže to bude zase nějaká předražená restaurace, plná snobů... nechceš si zajít radši do KFC a potom třeba do kina ?!" zkusila jsem navrhnout jiný program.
,,No....mi je to jedno, ale jestli chceš jist radši přesmažené, než předražené kuře, tak klidně." zhodnotil celou situaci Hazz a přeřadil jinou rychlost.
,,Super" vydechla jsem spokojeně a víc se opřela do sedadla a užívala si jízdu.
Asi za čtvrť hodiny jsme dojeli před velké nákupní středisko a šli směrem k mému nejoblíbenějšímu fastfudu...KFC.
Objednali jsme si kyslík hranolek, kyblik a coca Colu...fYtness. Začali jsme pomalu jist a u toho si trochu povídali. Nakonec jsme všechno dojedli a vydali se do kina...
Na velké tabuli bylo napsáno spousty názvů, ale já absolutně nevěděla na co jít, takže jsem to nechala na Harrym....chyba.
Z asi 10 filmů on musí vybrat zrovna Fifty Shades of Grey..??!!
Ještě jsem ho jako neviděla, ale zase na druhou stranu na něm už byla Nad a hrozně si ho chválila.
Došli jsme do velkého sálu a čekali až film začne..,,To jsi musel vybrat zrovna tohle.?"zeptala jsem se potichu Harryho a lehce ho kopla do nohy. Nevím jestli jsem se už zmínila, ale tady pan chytrý ještě k tomu vybral sedadlo pro dva, takže jsem si ani neměla kde položit pití.
,,Pšššt" zeseptal Harry, čím mi chtěl asi naznačit abych byla sticha.
Když film začínal, říkala jsem si že to možná bude dobré... no ale asi ani ne po hodině přišla na řadu erotické scéna..
V klidu jsem se dívala na plátno a soustředila na film, dokud jsem neucítila nějaký dotek na mém stehnu....
HiMoc se omlouvám, že jsem dlouho nepřidávala, ale teď doufám, že se polepšim.
Nový díl se budu snažit přidat co nejdřív!Jinak nwm jestli jste viděli tich Padesát odstínů šedi, ale jako na to, že z toho všichni dělali nevím co, mi to nepřišlo nějak extra záživné...ale je to jen můj názor.
Jinak děkuji za víc jak 1,4 přečtení, jste uzasní !!! Votes a komenty potěší.
Thanks everybody
• nell_b •
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanfictionLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...