Při popíjení kafe jsem se snažila vybavit si včerejší večer, ale moc mi to nešlo.
Vim jenom, že jsme jeli do klubu, pak Niall donesl nějaké pití a to je tak všechno.
Ale vzhledem k tomu, že jsem se probudila nahá vedle Harryho a jeho oblečení stejně jako to moje leželo na zemi, bych do toho seznamu, co jsme včera dělali, měla zařadit i naši společnou noc.,,Dobré ráno " probral mě z mých myšlenek hlas, který přicházel ze dveří kuchyně a já v zápětí spatřila rozespalého blonďáčka, který si zrovna protíral oči.
,,Dobré " odvětila jsem taky trochu rozespalým tónem a usrkla že svého hrnku s kávou.
,,Včera jsme to asi trochu přehnali.." řekl Niall mezitím, co nalil do konvice vodu a opřel se o linku, čekajíc až voda začne vařit.
,,Asi.??! Takhle zničená už jsem dlouho nebyla..!" odpověděla jsem se smíchem a pobaveně pokroutila hlavou, při vzpomínání na minulou noc.
,,Ale jak vidím, nebyla ta včerejší pařba jediná věc, která tě zničila .." ušklíbl se pobaveně Niall a ukázal na můj vzhled.
Jasně.... měla jsem Harryho tričko, takže mi hned došlo kam tím míří.,,Ha. Ha. Ha... fakt strašně vtipný " dodala jsem ironicky a znova se napila své kávy.
*Harry*
Zašmátral jsem rukou vedle sebe, v očekávání, že ucítím osobu, vedle které jsem spal celou noc, ale postel byla prázdná.
Únaveně jsem se posadily, rozhlížejíc se po místnosti, ve které byli na zemi poházené kousky oblečení, a rozhodl se zajít si do sprchy.
Za pár vteřin jsem se ocitl pod proudem teplé vody, která mi spadala na celé tělo.
Když jsem usoudil, že už jsem se dostatečně probral, vypl jsem vodu a jen s ručníkem okolo pasu se vydal zpět do ložnice.
Tam se v mžiku převlékl a ještě s mokrými vlasy se vydal dolu.V kuchyni seděla u stolu drobná blondýnka jen v mojem triku, které jsem před chvíli marně hledal, a držela hrneček s kávou, což jsem usoudil podle vůně, která se linula celým domem.
,,Dobré ráno.!" uvítala mě jejim vysokým hlasem a dál se věnovala své kávě.
,,Dobré "odpověděl jsem mým po ránu typickým chraplavým hlasem a přešel k lince, ve snaze najít jedinou věc. Prášky.
Ale ne ledajake prášky, měli to být nějaké kouzelné pilulky, po kterých by mi tak příšerně přestala třeštil hlava.,,Hledáš tohle.?" houkla na mě blondýnka od stolu, v ruce svírající bílou krabičku, a pobaveně se zasmála mému nechápavému výrazu.
,,Díky.! " dodal jsem v zápětí, když mi je asi z dvou metrové vzdálenosti hodila.
Během chvíle už jsem zapíjel drobnou pilulku a po chvíli ucítil odcházející bolest.,,Můžu se tě na něco zeptat.?" položila mi otázku, když Niall opustil kuchyň a zbyli jsme tam jen mi dva.
,,Ano.?" odpověděl jsem s hrnkem čaje u pusy, takže mi nebylo moc rozumět, ale ona to pochopila.
,,My pojedeme na Havaj.?" tahle otázka mě totálně překvapila a začal jsem se dusit čajem, který jsem se zrovna chystal spolknout.
,,Ne.. Jak si na to přišla.?? " dostal jsem že sebe během záchvatu kašle a snažil se, aby to neviznělo, tak...tak... nechápavě.
,,No...protože jsem viděla včerejší zprávy a tam si byl na letišti a kupoval dvě letenky na Havaj." odpověděla trochu smutně, protože ji asi překvapilo, že to nebylo pro ni.
,,Aha...."odpověděl jsem zamýšleně a uvažoval jak pokračovat dál ,,ty letenky jsou pro Gemmu a jejího přítele, protože bude mít narozeniny" vysvětlil jsem celou situaci a přisedl si k Madi.
,,To jsem se mi ulevilo, že jsi je nekupoval pro nějakou milenku." pokusila se zažertovat, aby to trochu odlechčilo atmosféru, která se tu tvořila. A nebyla ta zrovna ta příjemná atmosféra.
,,Já už asi pojedu " řekla najednou Maď a zvedla se od stolu.
,,Proč.. vždyť je neděle a ty nikde nemusíš" popravdě jsem nechtěl aby odešla, ale na druhou stranu jsem ji tu nemohl držet.
,,Víš blíží se konec roku, takže i sposta zkoušek a já se musím učit " vysvětlila Mad a rozběhla se nahoru.
Za pár minut se vrátila. Oblečená už ve svojem oblečení a na tváři stále takový strápený výraz.
Nic jsem neříkal. Jen jsem popadl svůj mobil, klíče od auta a vydal se stejně jako ona ven.
Celou cestu jsme mlčeli, což mě strašně moc rozčilovalo..takže jsem nakonec já prolomil to nekonečné ticho.,,Děje se něco.?" položil jsem otázku, kterou jsem si předtím asi 100x řekl v hlavě a věnoval ji krátký pohled.
,,Ne..nic" odpověděla polohlasně a dál zaraženě koukala ven z okénka.
,,Vážně.? " nehodlal jsem to vzdát a dál se na ní příležitostně podíval. Ona ale dal koukala ven a nevěnovala mi ani jeden jediný pohled.
Když jsme dojeli před její dům, rozloučila se se mnou krátkou pusou a potom mě ještě pevně objala. Čekal jsem, že se chystá něco říct, ale ona jen s povzdechem odešla.
*Madi*
Došla jsem do svého pokoje a svalil se na postel.
Nevím proč, ale najednou mj připadalo, že mám depku.
Po tom co mi Harry řekl, že ty letenky byli pro jeho sestru, se mi na jednu stranu trochu ulevilo, ale na druhou jsem z toho byla celkem dost zklamaná.
Strašně jsem se na tu společnou dovolenou začala těšit, takže to pro mě bylo celkem dost velké zklamání.Během zbytku dne jsem snědla asi 4 čokolády, špagety, jogurty, 3 banány a pár croisantů. A dělala jedinou věc. Listovala sešitama, ve snaze dostat něco do hlavy, abych se vůbec mohla dostat do dalšího ročníku....
Když jsem potom večer ležela v posteli, uvažovala jsem jestli třeba nemám napsat holkám, abych přišla na jiné myšleny, ale byla jsem příliš líná na to, abych si podala mobila ještě na něm něco napsala.
Takže jsem se raději převalila na druhy bok a dál se snažila usnout...
Hi
Je tady další díl... je sice trochu kratší, ale za to ten příští bude zase o něco delší, takže to vyjde nastejno.
Poslední dobou budu asi přidávat častěji, protože jsem trochu nemocná, takže dost času travim v posteli :(2,24
Tohle je počet přečtení, za který jsem vam neskutečně vděčná !!! Jste úžasníKomentáře a Votes potěší
Thanks everybody
• nell_b•
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanficLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...