23. This is my flat

279 15 0
                                    

Když film začínal, říkala jsem si že to možná bude dobré... no ale asi ani ne po hodině přišla na řadu erotické scéna..
V klidu jsem se dívala na plátno a soustředila na film, dokud jsem neucítila nějaký dotek na mém stehnu....

,,Hmm, Hmm" úmyslně jsem zakašlala, abych zastavila Harryho v jeho dosavadní činnosti. Ten se ale odradit nenechal a dál pokračoval ve své soukromé výpravě pod mojí sukní.

,,Ha-rry " řekla jsem pomaleji jeho jméno a chytla mu jeho ruku, a následně položila zpátky na sedadlo.

,,Ale notak..?!!" protestoval smutně Hazz a hodil po mě ublížený pohled. Ruku nakonec nechal na svém sedadlu až do doby, kdy přišla další podobná scéna. Tentokrát se ale umírnil a svoji ruku položil jen na má ramena.
Nějak jsem to neřešila a dál sledovala film, až do doby, kdy začal svou ruku přesunovat níž až k zapínání mojí podprsenky, a než mi došlo co se chystá udělat, moje podprsenka už byla rozepnutá.

,,Harry.! " křikla jsem až možná moc nahlas, takže se na nás podívalo pár lidí, ale nějak to dál neřešili.
V ten moment mě ale napadl ďábelský plán....
Vůbec jsem neřešila moje spodní prádlo, které už mi pomalu klouzalo z ramen.

Pomalu jsem přesouvala svoji ruku až k Harrymu rozkroku a lehkým a rychlým tahem po něm přejela. Což způsobilo Harryho mírné zalapání po dechu.

Na chvíli jsem toho nechala a zase sledovala film, dokud nepřišla další scéna a na tuhle chvíli jsem čekala.

Zase jsem svou ruku přesunula na Harryho citlivé místo a znova po něm přejela. Za chvíli znova, znova a znova. Až se mu utvořila velká boule v kalhotech.

,,M-mad.." zavzychal Hazz a zaklonil hlavu. Ještě párkrát jsem přejela po velké bouli a potom už toho nechala. A přesně v ten moment skončil film a začali se rozsvěcovat světla.
Nevině jsem se zvedla, obešla Harryho a mířila ke dveřím.
Ten se na mě jen nechápavě díval, ale nakonec mu asi došlo, že nebudu pokračovat, taky se zvedl a se zmučeným a zároveň naštvaným výrazem ve tváři odešel, spolu se svým novým Mont Bankem, který se mu pomalu tvořil v kalhotech.
Sama pro sebe jsem se musela zasmát, nad mým hodnocením celé situace, ale nenechala jsem to na sobě znát a v klidu se vydala k východu.
Před kinem stál zaparkovaný Hazzův Range Rower, takže jsem se rozešla přímo k němu a už jen čekala na Harryho.
Ten se asi za 10 sekund na parkovišti objevil taky a automaticky mi odemkl auto, takže jsem do něj hned naskočila.
Domů jsme jeli mlčky, protože asi ani jeden nevěděl co říct... nakonec jsme dojeli až před velký dům. Ale nebyl to můj dům.

,,Harry proč zastavujes tady..?" zeptala jsem se ho a začala se rozhlížet okolo sebe.

,,Protože tady je můj byt." zdělil mi Hazz se škodolibým výrazem ve tváři, ale stále to znělo naprosto vážně.

,,Ale já bydlím úplně někde jinde." řekla jsem popravdě a začala být trochu nervózní, ještě sice nebyla tma, ale bylo neco kolem 5té a mi se nechtělo chodit pěšky domů.

,,Já na to ale úplně zapomněl... ty jsi byla celou cestu tak potichu, že jsem na tebe úplně zapomněl. Ale tak teď už tě nebudu vozit zpátky přes celé město, to by byla blbost.." řekl jednoduše Harry a mile se na mě usmál.

,,Harry...." povzdychla jsem si jen tiše a vystoupila z auta. Harry šel rovnou k hlavnímu vchodu, který odemkl a my vešli dovnitř. Následně jsme vyšlapaly asi 4 patra, protože výtah by mimo provoz, a ocitli se před dveřmi do nejspíš Harryho bytu. Hazz zašmátral v kapse a vytáhl svazek klíčů, ze kterého následně vybral jeden klíč a odemkl dveře.
Oba jsme vešli dovnitř, kde byla prozatím tma, takže Harry rozsvítil světlo a mi se naskytl pohled na jeho moderně zařízený byt.

,,Ty jo.." vydechla jsem, když jsme vešli do bílé kuchyně, která byla krásně osvětlená, takže to způsobovalo úžasný dojem.
,,Chceš něco k pití.? " zeptal se mě Hazz a vytáhl z poličky dvě vínové skleničky a od někud láhev vína.
,, Klidně.. " odpověděla jsem s mírným úsměvem a posadila se na pohovku, která byla hned naproti kuchyně a byl z ní překrásný výhled na Londýn.

,,Není ještě trochu brzo na to se opijet.. ??!" pododtkla jsem ironicky, když mi podával skleničku s vínem.

,,Ne..vždyť už je půl šestý. " řekl, jako by to byla snad samozřejmost. Falešně jsem se na něj usmála a skleničku, potom co jsem ji vzala do ruky, položila na stůl.
Nechtěla jsem začít pít už tak brzo, protože kdyby to pokračovala třeba jen do 7 hodin, byla bych už mírně na mol.

,,A co budeme dělat..? " zeptala jsem se po chvíli, protože už jsem se začínala nudit.

,,No....můžeme si povídat, nebo hrát x-box, nebo uvařit večeři a nebo....je tu ještě jedna možnost... "dodal Hazz tajemně a usmál se takovým tím jeho svůdným úsměvem.

,,Jaká..?" zaptala jsem se tichým hlasem, při čem mi naskočila husí kůže, s toho jak se ke mě Harry blížil a jeho horký dech narážel do mojí pokožky.

,,Ty nevíš....? " zašeptal na oko zaskočeně a pomalu se přisál na můj krk. V ten moment mnou projela vlna vzrušení a zaklonila jsem hlavu.

Nemám co dodat, jenom že moc děkuju za 1,5 K přečtení!!!!

Thanks everybody

• nell_b •

My girl, my love (One Direction & 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat