17. Squirrel ???

387 26 3
                                    

Oba jsem tam stali jak přikovaní a hleděli si navzájem do očí. Byl to krásný pocit.

Hazz se najednou začal přibližovat, až se naše rty o sebe lehce otřeli, na což následoval jemný polibek. Cítila jsem jak Harry přejel svým jazykem po mém spodním rtu a lehce ho zkousl.

Po chvíli se nás polibek prohloubil. Mezitím co Harryho ruce skoumaly každou křivku mého těla, jsem mu hrohrábla vlasy a lehce za ně zatahala, na což Harry zareagoval menším úsměvem a vzdychem do našeho polibku.

,,Musím se vrátit domů " zamumlala jsem oproti Harryho rtům a lehce se odhtáhla.

,,Tak já půjdu s tebou" dodal Hazz a upřel na mě svoje psí oči.

,,Dobře, ale jen u nás přespíš a nic víc.." ustanovila jsem hned na začátku, aby si náhodou zase něco nepomotal.

,,Jasně....myslela sis, že snad něco bude..?" zeptal se spíš řečnicky Hazza a opět se přisál na mé rty.
Chvilku jsem mu polibek oplácela, ale potom se zase odtáhla.

,,Tak jdeme..??"dodala jsem a táhla ho směrem k našemu domu, který už byl vidět z dálky.

Potichu jsem otevřela dveře, zula si boty a Harry, který všechny předešlé činnosti, jako já před chvíli, zopakoval, se vydal za mnou směrem do mého pokoje.

Otevřela jsem Harrymu dveře, aby mohl do pokoje vejít jako první, a následně je zavřela.
Už jsem se otočila a chtěla vydat k posteli, ale něčí ruce mě natlačili zpátky na dveře.

Cítila jsem jeho rty na svém krku, právě v ten moment, mnou projela vlna vzrušení a cítila jsem takový divný pocit v břiše. Bylo to, jako by se tam rozletělo milióny motýlků..

,,H-Harry.."vydala jsem ze sebe, mezitím co mě jeho rty obsýpávali polibky a jeho ruce bloudily po celém mém těle.

,,Hmmm..????" zavrčel mi Hazz pod uchem, načež ho uchopil mezi zuby a lehce skousnul.

,,Víš že nesmí nic být..?? " hodila jsem po něm vyčítavý pohled a lehce ho od sebe odstrčila.

,,A to řekl kdo.??!" podíval se na mě dotčeně a o krok ustoupil.

,,No...já." byla to pravda, já to asi vážně nechtěla ,,hele, já nechci aby to skončilo jako posledně. " vysvětlila jsem svůj důvod, ale on to zřejmě jako odpověď nebral.

,,A jak to skončilo posledně..?! " položil spíše řečnickou otázku a zase se ke mě přiblížil.

,,Jak..??" zeptala jsem se zase já a na chvíli se odmlčela ,,však víš, v noci si užiješ, pak se ještě společně nasnídáme a pak si prohodíme telefon s tím, že mi zavoláš, což se ale nestane." Takle byl můj názor a přesně se shodoval s realitou.

,,Tak to ne...to bych ti nikdy" umístil první polibek ,,nikdy" druhý polibek ,,nikdy v životě neudělal " a třetí polibek, který ale umístil na rty. Musela jsem se usmát...tohle bylo opravdu sladké. Polibek už ale trval moc dlouho a to nebylo dobré...

,,Pojď jdeme spát... už je moc pozdě..! " zašišlala jsem do polibku a rukama, kterými jsem byla zapřena o jeho hruď, ho odstrčila.
Harry jen nespokojeně zamručel, ale nic nenamítal a skočil za mnou na postel.

Zalezla jsem si pod peřinu a snažila se usnout. Ucítila jsem, jak Hazz vlezl ke mě a, svou paží, si mě přitáhl blíž k sobě

Už jsem skoro usla, ale vyrušil mě Harryho hlas...zabít !

,,Víš o tom, že veverky jsou hrozně nebezpečné..??! " Otočila jsem se, abych mu viděla do očí a zaměřila si ho takovým tím pohledem Jako děláš si ze srandu ??!!!

,,Harry...vážně chceš v jednu ráno probírat, proč jsou veverky nebezpečný.?!!"

,,Jo...je to hrozba lidstva. Chápeš ?" Změřila jsem si ho nechápavým pohledem a snažila se neusnout. ,,Třeba půjdeš večer spát a ta veverka tě zabije ve spánku.!!" zděsil se Hazza, ale můj pohled se vůbec nezměnil.

,,Tak za 1. viděl jsi někdy v Londýně veverku..?? A za 2. jak by se k tobě dostala ?!!"

,,No... od někud z lesa, parku nebo třeba ze ZOO ?!!" V duchu jsem si říkala ..S kým se to vlastně bavím !!?

,,No a může k tobě přilést přes okno nebo jednoduše zazvoní dole u dveří.!! " zase ten pohled.

,,Harry ..neboj žádná veverka tě nezabije, takže jestli si na tohle vzpomeneš ještě ráno, proberu to s tebou ..jo ?? Ale teď už jdeme spát .." Našla jsem kompromisní řešení a rozhodla se jít už konečně spát..

,,Dobře " dodal jen Harry, což jsem brala jako odpověď a otočila se na bok, za účelem spánku..
Cítila jsem jak se pomalu, ale jistě propadám do říše spánku...Ale zase me vyrušil TEN jeho hlas..

,,Záchod..!!!!! " vyslovil Hazz a Ja už ho měla chuť zabít.

,, Co je s ním.?"zabrblala jsem v polo spánku

,,Ta veverka tu může vlézt záchodem !!" zděsil se a ja už to prostě nevydržela a švihla ho polštářem po hlavě.

,,Ne fakt to není legrace....musíme odinstalovat záchod" vyhrkl najednou Hazza a vrhl se směrem do koupelny ...

,,Počkej " Okamžitě jsrem vystřelila za ním, ve snaze dostatho co nejdál od mojí koupelny.
Když jsem ale otevřela dveře, v koupelně nikdo nebyl.

Najednou me někdo ze zadu objal a políbil na krk....a sakra.

Lehce jsem naklonila hlavu, za účelem ho zastavit, ale on se jednoduše přisál na druhou stranu.

,,Harry..."zavrčela a snažila se odtáhnou, ale Harryho paže stále svírali můj pas a asi ho nechtěli zrovna dvakrát pustit.

Jel svými rty po celém mém krku, až se zastavil u lemu mého trička, které následně skousnul a chtěl ho asi i stáhnout, ale já ho zastavila.

,,Ne Harry" Konečně jsem se vymanila z jeho sevření a vrátila se zpátky do postele.
Za chvíli se i madrace vedle mě prohla, což nejspíš způsobil Harry.

Zase mě jeho ruka objala okolo pasu a přitáhla si blíž k sobě. Cítila jsem jeho dech na svém krku, což ve mě vyvolávalo zvláštní pocit...

Moje víčka byla pomalu těžší a těžší, až jsem je nakonec zavřela a už chtěla usnout, ale už potřetí mě probral Hazzův hlas.

,,Spíš..??" nic jsem neřekla, což asi pochopil jako kladnou odpověď a pokračoval dál ,,víš už ti to chci říct celkem dlouho a kdyby jsi byla vzhůru asi bych k tomu nenašel odvahu.
Jen ti chci říct, že jsem tě původně pozval na večeři, abych si spravil svědomí, ale teď je mi s tebou moc dobře a jsem rád, že jsi mě nozazdila hned první večer... " dopovídal Hazza, který si asi celou dobu myslel že spím, ale já ho plně vnímala...

,,Dobrou " dadal jen a s tím už jsem nadobro usnula......

Hi

Slyšeli jste o Louiho nové girlfriend ..??
Sice to ještě neoznámil veřejně, ale někdo je spolu vyfotil. Jo a jmenuje se Briana Jungwirth.

Inspiraci tomuhle dílu dali moje kamošky @Tinnka_93 a @magickid3841 ...díky

A na v galerii je dobrý obrázek...se podívejte

Thanks everybody

• nell_b •

My girl, my love (One Direction & 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat