24. I'm rebel

296 18 3
                                    

WARNING: +13

,,Ty nevíš....? " zašeptal na oko zaskočeně a pomalu se přisál na můj krk. V ten moment mnou projela vlna vzrušení a zaklonila jsem hlavu.

,,Harry....." zavzdychala jsem mu do ucha a přitáhla si jeho hlavu ještě blíž. V ten moment už Hazz neváhal ani minutu a serval ze mě tričko, které asi za pár sekund následovalo i to jeho.
Za chvíli už vzduchem letěli i jeho jeany, moje sukně, podprsenka, kalhotky a nakonec i Harryho boxerky, takže jsme oba skončili nazí na bílém gauči.

,,Nechceš jít do ložnice...? " navrhla jsem mezi polibky, mezitím co Harryho ruce skoumali každičkou část mého těla.

,,Nene....tady to bude zajímavější. " nesouhlasil, takže jsem nad tím jen mykla rameny a dál pokračovala v dosavadní činnosti. Najednou jsem ucítila něčí rty na mém krku, které směřovali níž a níž. Harryho rty. Nakonec utvořil vlhkou cestičku až k mému podbřišku, kde ale skončil.

Svůdně na mě koukl, mezitím co jsem ho se zatajeným dechem pozorovala, a ještě se usmál, takže to vytvořilo zajímavý dojem. Hned po tomhle malém střetnutí pohledů, mi rostahnul nohy a vyhoupl se nade mě, takže jsme si teď koukali do očí.
Po chvíli jsem v sobě ucítila Stylese Juniora :D byl to zvláštní pocit, který nakonec přešel až v neskutečnou rozkoš.

Nakonec Hazz nasadil až vražedné tempo, po kterém jsme byli oba hotovy...když ze mě vyšel cítila jsem se taková prázdná. Bylo to divné....

Oba jsme nakonec skončili nějakým záhadným způsobem v posteli, takže jsem se po téhle namáhavé činnosti zachumlala do peřiny a pomalu v Harryho obětí usinala.....

Když jsem se probudila budík ukazoval něco kolem 23 hodin. Chvíli jsem váhala, ale nakonec zvuk mého kručícího žaludku zavelel, takže jsem se vydala na půlnoční svačinku.

Došla jsem až před velkou stříbrnou lednici, ve které se mi po otevření, naskytl pohled na hory jídla. Popadla jsem první věc co mi přišla pod ruku, takže jsem nakonec skončila u stolu s malinovým jogurtem a rohlikem s Nuttelou.

,,Ale kdo pak mi tu ujídá z mých zásob..?" ozval se za mnou známí hlas, za kterým jsem se hned otočil, a spatřila rozespalého kudrnáče.. byl tak sladký.
Nevěděla jsem co odpovědět, takže jsem se jen zasmala a dál se věnovala jogurtu.

,,Nechceš třeba palačinky nebo tak něco.?" začal se i Hazz hrabat v ledničce, ze které vytáhl mléko a vajíčka.

,,Harry nemusíš nic dělat... já už stejně nemám hlad." řekla jsem, protože vypadal, že tu za chvíli usne.

,,Ale prosím tě.... " mlaskl na nesouhlas a unaveně zívl.

,,Pojď pro boha...'' chytla jsem ho za ruku a táhla zpátky do ložnice, kde unaveně dopadl na postel a se zabrblánim, kdy se snažil něco vyjádřit, usnul.

Já ještě uklidila kuchyň, zhasla a vydala ze spicim andilkem, který teď zabíral celou postel.

,,Harry...Harry..." zeseptala jsem potichu v naději, že se posune, ale marně. Nakonec jsem to vzdala a vlastní silou ho trochu pusunula, takže jsem jako pako ležela na kraji postele a snažila se usnout.

∆∆∆

,,Harry !! Sakra Harry já jsem zaspala !!" začala jsem vyšilovat, protože jsem ZASPALA !!

,,Klid pro boha....napíšu ti omluvenku.." zabrblal Harry něco v tom smyslu a převalil se na druhý bok.

,,Ne to nepůjde...." křikla jsem a šla rychle hledat svoje věci.

My girl, my love (One Direction & 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat