10. Modeling...no

606 31 1
                                    

Celý večer jsem Trish s Alie vyprávěla, jak to skutečně bylo a že jsem s Ashem jen kamarádka (i když s výhodama).

,,Takže jestli to dobře chápu, ty a Ash jste se potkali na té party, na kterou si mě zvala a já kráva nešla, pak tě i s ostatníma klukama vzal na nahrávání a nakonec tě pozval i na oběd..
A tomu ty říkáš nic !!!" začala skoro až křičet a rekapitulovat celý příběh Trish, při čemž jsem já kývala na souhlas.

,,Ale notak uklidni se Trish, jsou to přece jen obyčejní lidi a navíc už bude 11 a měly by jste jít spát..." řekla Alie, což byl její marný pokus o to Trish sklidnit.

,,Jak obyčejní lidi ?? Vždyť jsou to 5SOS !!!!" vykulila na ni Trish oči.

,,To je jedno...mohly bychom to pls dořešit zítra ? Já už jsem totiž dost unavená.." řekla jsem a vydala se směrem pokoj.

Ve chvíli, kdy jsem dopadla na postel jsem se cítila jako v ráji.. a ani ne za 5 minut jsem spokojeně oddychovala.

∆∆∆
Ráno:

Probudil mě otravný zvuk budíku, který odlašoval, že je čas vstávat.
Celá žhavá jsem vyskočila s postele a začala se chystat...

Oblékla jsem si volný bežový svetr a černé kraťasy (obrázek).
Celý Outfit jsem doladila decentním líčením a lehce natočenými vlasy...přece jen jsem chodila na školu, kde byla móda stejně důležitá jako matika, takže to mluví za všechno.
Musela jsem prostě za každých podmínek vypadat dobře.

Sebehla jsem dolů, s rozhodnutím dat si dneska fYtness snidani, což znamenalo 3 chleby s nutelou (obrázek).

Po snídani jsem se rozhodla vyrazit do školy, a alespoň jednou přijít včas. Jako ne že bych někdy chodila pozdě, ale mezi prvními jsem ve škole nikdy nebyla.

∆∆∆

,,Dobrý den"pozdravila nás profesorka a rukama naznačila, že si máme sednout.

,,Takže, dneska si probereme historii odívání a ..." začala vysvětlovat látku a já automaticky začala zapisovat vše do sešitu.

Když hodina skončila následovala další, další a další a potom oběd, po kterém bylo zase vyučování.

V jídelně jsem si sedla ke stolu, u kterého už seděla Clower s Nadine.

,,Ahoj" pozdravila jsem je a kousla si do svého sendviče.

,,Nazdar" odpověděli mi obě na zpět a dál se venovali svému rozhovoru, který jsem se snažila taky vnímat.

,,Madi, ty máš teď modeling ??" zeptala se mě Nadine.

,,Hmm, jo...proč??? odpověděla jsem a položila další otázku.

,,Takže ho máme dneska spolu, protože nám ho přesunuli ze čtvrtka, k vůli nějaké modelingové soutěži.." řekla Nadine, čímž mě informovala o další novince.

,, Aha, tak to je fajn" řekla jsem a dal pokračovala v jedení svého sendviče.

Po obědě jsem se i s Nadine vydala do modelingové haly, kde už čekalo zbytek spolužáček.

,,Takže třído, dneska máme spojenou hodinu..." mluvila učitelka o mě už dávno známé informaci.

,,A abych nezapomněla za dva dny, to znamená ve středu, je charitativní akce, na kterou musíme vybrat pět studentek, které tam budou vystupovat a proto teď uděláme malý casting, samozřejmě pro dobrovolníky, na kterém tyto studentky vybereme..." připomněla ještě učitelka a vydala se do šatny.

,,Slyšelas to ???" zeptala se mě s úžasem v hlase Nadine.

,,Jo a co??? Já se tam stejně přihlásit nechci, modeling nepatří k mým zrovna oblíbeným předmětům " řekla jsem také s
velkým"nadšením " v hlase a dal sledovala radující se Nad.

,,Ale no tak...musíš tam jít taky." řekla Nad a vrhla po mě stěněči pohled.
Hodila jsem po ni pohled Jako to myslís vážně ???

,,Ne fakt, já tam nechci.."řekla jsem a vystrčila spodní ret.

,,No dobře, já tě nutit nebudu...ale je to škoda " Zabrblala Nad a vydala se do šatny.
Já ji následovala, abych ji pomohla vybrat šaty na onen casting...

,,Hej Madi, pojď sem !!!" zavolala na mě učitelka a já šla poslušně za ní.

,, Jen ti chci říct, že jsem tě s dalšími 3 dívkami vybrala a přihlásila na modelingovou soutěž. " jakmile dořekla poslední slovo, popravdě chtěla jsem ji něčím opravdu, ale opravdu těžkým jebnout po hlavě.

,,No-no, ale j-já nechci.." vykoktala jsem ze sebe a podívala se na učitelku výrazem A jako jinak jste normální ???

,,Ale to by byla škoda, a navíc jsou za to body na víc. A pokud by jsi se umístila na 1.,2. nebo 3. místě, bylo by na tebe v této hodině nahlíženo úplně jinak." snažila se mě přemluvit učitelka, s prozebnym výrazem na tváří...

Povzdechla jsem si a dál skenovala učitelku nechápavým pohledem.

,,A abych nezapomněla, hlavni výhra je 500 £.." to už jsem ale zpozorněla, měla říct rovnou, ze mužů vyhrát 500£.

,,Tak jo" řekla jsem a dunutila se, zvednout koutky úst do menšího úsměvu.

∆∆∆

Po škole mě Nadine přemluvila, abych šla s ní a Clower na nákupy...

Vešli jsme do velkého nákupního centra, ve kterém jsme prošli snad každý obchod.

Nakonec se ty dvě nákupní mašiny rozhodli, že to zajdem zapít někde do klubu...

Před námi se tyčil velký nápis Funky Buddha.
Před vchodem do onoho klubu stal vyhazovač, který nevypadal zrovna jako jednorožec a my si to mířili rovnou k němu.

,, Ahoj" pozdravila ho Clower a dlouze ho políbila.

,,Čau " odpověděl ji v moment, kdy se od ní odtáhl.

,,Jdeme holky ??!!" zeptala se spíš řečnicky a táhla nas za sebou.

Vevnitř hrála hudba, do kterkterése pod slabými světli, vlnili tančící těla.

,,Jdem si něco dal holky..! " řekla Clow a táhla na směr bar.

,,Takže co to bude" zeptal se nás mladý číšník, stojící za barem.

,,No...3krát whisky" řekla za nás Nad a my jen kývly na souhlas.

,,Ahoj" oslovil mě někdo za mnou a já se automaticky otočila.

,,Jéé..ahoj " řekla jsem lip se podívala na osobu stojící předemou.

Taáák konečně další díl.
Doufám že se bude líbit.

Díky všem čtenářům...

My girl, my love (One Direction & 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat