Upozornění: tenhle díl je trošku 13+, ale stejně vám nikdo nezabrání v tom si ho prečist...
O 2 měsíce později
,,Je ten modeling tak důležitý ..?" zeptala jsem s v naději v hlase, protože to poslední co bych chtěla dělat, je producírovat se v bikinach před partou kantorů.
,,Ano to je, je to stejně hodnotná známka, jako ze zpěvu nebo matematiky"řekla mi učitelka, už celkem naštvaným hlasem.
,,Dobře, dobře... " zabrblala jsem a opustila třídu.
Nevím jestli už jsem se zmínila, ale za ty 2 měsíce co tu chodim, jsem si našla celkem dost přátel.
Namířila jsem si to rovnou do jídelny, kde jsem si sedla ke stolu ke Clower a Nadine.
,,Ahoj" řekla jsem a vytáhla z tašky svůj oběd.
,,Čau" řekli mi obě sborově a pak se na sebe podívali takovým pohledem, jako tak teď ?.
,,Co děláš dneska večer ..?" zeptala se mě Nadine a kousla si do sendviče.
,,Dneska .. Nic. Proč ?" zeptala jsem se a prohlédla na Nadine.
,,Takže jdeš dneska s náma na party." odpověděla za mě Clower a zvedala se od stolu.
Počkej... co je to za party?"položila jsem další otázku, což Clower zastavilo v odchodu s jídelny.
,,No já ani nevím, pořádá ji nějaký zbohatlík, ale bude to tam hustý ...takže jdeš?"
,,Tak jo" řekla jsem, protože bylo jasné, že kdybych odporovala, bylo by to zbytečné, protože ty dvě by mě nakonec stejně přemluvily.
,,Dobře vyzvednem tě v půl osmý " řekla Nadine a i s Clower odešly.
Vyšla jsem z jídelny a namířila si to rovnou ke skříňce, do které jsem hodila učebnice a chystala se jet domů.
∆∆∆
,,Ahoj" pozdravila mě Alie, když jsem dorazila domů.,,Ahoj"odpověděla jsem.
,,Nevíš kde je Trish..? " zeptala jsem se a s tazavym pohled pohledla na Alie.,,Asi v pokoji" odpověděla a dál se věnovala přípravě jídla.
,,Díky" řekla jsem a zamířila do Trishina pokoje.
Zaklepala jsem na dveře a hned vešla dovnitř.
,,Ahoj" pozdravila mě Trish a vzhledla od hromádky časopisů, které se válely na posteli.,,Ahoj" odpověděla jsem a prosadila se vedle ní na postel.
,,Máš dneska něco v plánu ..?" zeptala jsem
Trish.,,Jo ..." řekla a dal se nevyjadřovala.
,,Jo ?" zeptala jsem se, protože jsem chtěla vědět víc.
,,No jo. Mám už dneska něco " řekla, takže jsem se zase dozvěděla úplný prd.
,,Něco? " zeptala jsem se a asi se i trošku přiblble usmála.
,,No tak jo.
Jeden kluk mě pozval na večeři... stačí?!!
řekla a bylo vidět, že už je trochu naštvaná.,,Dobře, dobře.. " řekla jsem a odešla s pokoje.
Zamířila jsem rovnou k sobě a začala se připravovat.
Vzala jsem si krásné bílé šaty ( obrázek), které jsem si koupila minuly týden s Trish, a do tašky ještě hodila nové plavky ( obrázek).
Sice jsem nevěděla jestli je tam bazén, ale je lepší být vždy připraven.Vlasy jsem si jen pročesala a nechala je volně spadat na má ramena, nakonec
jsem si jeste oči obtahala tenkou černou linkou a zvýraznila je řasenkou.
Ještě jsem svůj kompletní vzhled zkontrolovala v zrcadle a mohla vyrazit.Před domem už na mě čekala Clower s Nadine, také v krásných a krátkých koktejlkách.
,,Tak, můžeme vyrazit ??" řekli obě naráz a usmály se...bylo tu něco podřelého.
,,Jasně.. " řekla jsem takovým tím jako jste v pohodě ??? a nasedla do auta. Obě dvě se na sebe krátce podívali, ale potom taky nasedli vedle mě.
Už zdálky jsem slyšela tlumený a dunivý zvuk hudby, který se ozýval pár metru od velkého sídla, kde se pořádala ona House party.
Dojeli jsme před velkou vilu, u které bylo vidět už zdálky, že je až přeplněna lidmi, a zamířili si to rovnou ke dveřím, na které jsme i následně zazvonili.
,,Ahoj" pozdravil nás nějaký kluk, kterého jsem popravdě viděla poprvé v životě a byl už v lehce podnapilem stavu.
,,Ahoj" pozdravila ho Clower a následně dala i onomu klukovi pusu....aha.
,,Tak mi si zatím půjdeme dat něco k baru a necháme vas tu o samotě, vy dvě hrdličky." řekla Nadine a spolecne se mnou se vydala k baru.
Obě jsme se posadili na barvou stoličku a čekali, než nám barman donese pití.
,,Ahoj" pozdravil mě najednou nějaký kluk, který mi byl trochu povědomí, ale díky špatnému světla jsem si ho nedokázala zařadit.
,,Ahoj" řekla jsem trochu nejistě a vzala si od barmana drink, který mi právě přinesl.
,,To je na mě " řekl ten kluk a hodil po číšníkovy významný pohled.
,,Jistě pane Irwine"řekl ten barman, a v tu chvíli mi musela čelist spadnout az někde ke kolenou....Ashton Irwin mi právě koupil drink?
Nevím jak dlouho jsem na Ashtona zirala, ale díky bohu mě pak probralo Nadinino odkašlan.∆∆∆
Celý večer jsem strávila s Ashtonem, který se nakonec i nabídl že mě doprovodí domů.Na což jsem reagovala okamžitým přikyvnutim.S Ashtonem jsme si celou cestu povídali až jsme se zastavili u lavičky.
,,Nechceš si na chvíli odpočinout?? Strašně mě bolí nohy " zeptala jsem se a bez čekání na jeho odpověď se posadila na lavičku.
,,Jasně " řekl Ashton a sednul si vedle mě...
Najednou jsem ucítila dotek na svém stehně, který jel postupně výš, až se zastavil u ...uhmm kraje mých kalhotek.
Nevím za jak dlouho, ale najednou se Ashtonovy rty lehce otřeli o ty mé, jako by čekal že ho zástavím, a přejel svým jazykem po mém spodním rtu.
Nakonec tyhle neviné polibky, přerostli ve vášnivou líbačku.
Ashton najednou odhodil své tričko, které po získání lekce létání dopadlo na zem. Hned na to ho následovali i mé šaty.
A mimochodem pořád jsme byli na té lavičce...Najednou mě Ash donutil se zvednou a za ruku mě dotáhl až k velkému černému Range Rowerovi, který následně i odemkl a oba nás vtáhl dovnitř, kde jsme pokračovali v oné nedokončené činnosti, jež jsme začali na lavičce.
Postupně jsme se sebe strhali všechny kousky oblečení, což bylo v celkem malém prostoru auta dost obtížné.
Ash začal postupně sázet polibky po celém mém těle, mezitím co jeho ruce pozkoumávalo každičkou křivku mého těla..
Cítila jsem jako by mi v břiše vybouchlo hejno motylku...
...promiňte, že jsme to takle ukončila, ale napsat tuhle část, bylo těžší než si myslitmyslíte.
Nebudu se tu nějak moc rozepisovat, proto chci jen poděkovat za komenty a hvězdičky, které tenhle příběh sbírá.
Jste skvělí
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanficLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...