U oné krásné kytice byl i přiložen malý vzkaz... Malá pozornost za ten včerejší pokažený večer, ještě jednou se omlouvám. Chci tě za to pozvat někde ven, večer tě vyzvednu kolem 20 hod.
Harry xxx
,,Od koho to je..?" vyrušila mě z mého tranzu Trish a jak bylo vydět, byla taky úplně ohromena touhle "malou pozorností"
"Od Harryho" řekla jsem a vzhlédla od malé vizitky, kterou jsem až do teď skenovala pohledem.
,,Počkej " řekla Trish a nachvíli se odmlčela ,,Jako od toho Harryho, od tam toho Harryho, od toho, toho Harryho..??" zopakovala už asi po třetí Trish svou otázku a tvářila se fakt zaskočeně.
,,Ano..?!!" řekla jsem a taky se na chvíli odmlčela ,,ta kytka je od toho Harryho, od tam toho Harryho, od toho, toho Harryho" odrecitovala jsem její verzi a zvedla koutky do velkého úsměvu.
,,Tak jdeme na ten oběd...holky už na nás čekají "řekla jsem, čímž jsem vyrušila Trish z tranzu, ale ta tam stejně pořád stála a zirala na mě.
Nakonec se vzpamatovala a rozběhla za mnou....Celou cestu do restaurace mě vyzpovídala a ani tam nedala pokoj.
,,Ale stejně, jak to že jsi mi to neřekla..?" ptala se už asi po 50 Trish a tvářila se pořad stejně dotčeně.
,,No -" už jsem se nadechovala k odpovědi, ale vyrušil mě můj mobil, který ohlašoval novou SMSku.
,,Sorry" řekla jsem holkám a vytáhla z kapsy mobil.
Ash: Ahoj Madi...Jen ti píšu, abys věděla, že nám v Austrálii odpadli nějaké koncerty, takže se už dneska vracíme do Londýna. Ash xxx
Po přečtení cele zprávy, se mi úplně rozzářili oči...
Já: Tak to je skvělí... V kolik asi přiletíte ??? Mohli bychom někam zajít :* Madi xxx
Ash: No asi něco kolem osmé...Jo můžeme někam zajít Ash xxx
Já: Dobře, ještě si zavoláme a pak se sejdeme někde v klubu.. Madi xxx
,,Ale ja myslela, že jdeš dneska ven s Harrym ???" řekla najednou Nathi, která seděla vedle mě a očividně si všechny tyhle SMSky přečetla.
,,Hej ..!!" drkla jsem do ni loktem a dělala uraženou. Ale měla pravdu, dneska mám jít na večeři s Harrym....veverka*
,,No jo já na to úplně zapomněla..! " řekla jsem holkam na náznak toho aby mi pomohly.
,,No tak jdi z Harrym" řekla najednou Trish a pokračovala dál ,, přece si dnešní večer u tebe "zamluvil" jako první ".
,,Já vim, ale když Ash se do Londýna vrátil po tak " dlouhé " době. A navíc nevím kdy se zase vrátí. " řekla jsem a sklonila svůj pohled ke sklenice s colou.
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanfictionLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...