Week Later
Stala jsem před zrdcadla v překrásných zlatých šatech (obrázek), ve kterých jsem si připadala jako princezna, s vlasy vyčesanými nahoru a lehce nakroucenymi a v celku výrazným make-upem.
Usmala jsem se na sebe do zrdcadla a byla šťastná, že jsem s holkama vybrala tyhle šaty. Na příležitost, jako byla ta dnešní byli úplně perfektní.
Dneska totiž kluci, tím myslím One Direction, slavili 5 let od jejich vzniku. Proto se taky konala velká oslava v jednom z podniků, které tvořili noční Londýn.Seběhla jsem schody do přízemí a vyšla před dům, kde už stál zaparkovaný velký, černý Range Rower, který mohl patřit jen jediné osobě.
Došla jsem blíž k autu a zaklepala na tmavé sklo okénka, které následně sjelo dolů a já spatřila kučeravého kluka s jeho typickým úsměvem.,,Ahoj" pozdravila jsem ho strašně a dala mu pusu, sice to bylo trochu obtížnější, protože jsem přece jen pořád stala na chodníku a Hazz seděl uvnitř auta, ale i tak se mi to povedlo.
,,Ahoj...nasedej, sweetheart. Jedeme pařííít!!" zakřičel šťastně Harry a otevřel mi dveře spulujezce, abych mohla nastoupit dovnitř.
Po pár minutách jízdy, stále trochu zacpaným Londýnem, jsme se ocitli před velkým domem. Byl ale opravdu velký, vila kluků o proti tomuhle baráku byla jako jehla v kupce sena.
,,Prosím madam" nastavil mi rámě Harry, po tom co jsem vystoupila z auta, a pobaveně se usmál. Ruku v ruce jsme se tedy vydali přímo k budově, ze které už byla slyšet hlasitá hudba a lehký zápach alkoholu.
Když jsme s Harrym vešli dovnitř, hned se na nás, nebo spíš na něho, vrhla hromada lidí a začali ho zdravit, pokládat nejrůznější otázky, nebo se s ním některé ženy pokusili filtrovat.
,,Áááa.!!! Madi.!!'' zakřičel někdo za mnou a já v tu chvíli spatřila Ver. Hned se mi v hlavě začali tvořit hromady a hromady otázek, typu Co tady vlastně dělá.?!
,,Jéé .! Ahoj Ver" vykřikla jsem taky a hned se ji vrhla kolem krku.
,,Ja jsem nevěděla, že tě Harry pozval.?! " zeptala jsem se překvapeně, když jsem se od ní odtáhla a šťastně se zasmála. Popravdě jsem byla hrozně ráda, že je tady taky někdo koho znám.
,,Jo no..ale já nejsem jediná, pozval i ostatní holky.!" odpověděla šťastně a vzala si dvě sklenky s šampaňským, které kolem ní zrovna roznášel číšník, a jednu mi podala.
,,Na zdraví.!! " řekla a cinkla si se mnou skleničku, což následně doprovodilo hlasité cink.!
,,No a nevíš kde jsou ostatní.?!! " zeptala jsem se potom, co jsem upila ze své skleničky a začala se rozhlížet okolo sebe.
,,No..zatím jsem tady viděla jen Mar, ale nikoho jiného zatím ne." odpověděla Ver a taky se rozhlídla okolo sebe, ve snaze zahlédnout nějakou osobu, kterou bychom znali.
,Ach můj bože.!!" zakřičela radostně Ver a dívala se směrem k černovlasému chlapci.
,,Co je.!?" zeptala jsem se nechápavě a podívala se stejným směrem jako ona.
,,To je Calum.!!!" zakřičela možná až míč nahlas, takže ji Ca slyšel a každa normální holka by se teď cítila trapně, ale tohle by Ver neudělala. Rozběhla se přímo k němu a zahltilaho miliony zářivých úsměvů.
Sice neřekla příjmení, ale mi hned došlo, že tou větou To je Calum.!!, myslela Caluma Hooda s 5SOS..Ani mě nenapadlo jít za ní, protože vim jak jen reagovala, když viděla plakát 5SOS, takže jsem ty dva radsi nechala o samotě.
Ale v ten moment mi něco došlo.. Když je tady Calum, tak by tu mohli být i ostatní členové skupiny, takže to znamená, že i Ashton.!Rychle jsem se začala rozhlížet okolo sebe az jsem narazila na kluka s růžovou hlavo
a to mohla být jen jediná osoba. Michael.Podobně jako Ver jsem se k němu rozběhla a skoro se na něj až vrhla, ale to jsem si naštěstí v čas rozmyslela.
,,Ahoj Mike..!" pozdravila jsem a zaťukala mu na ramenou, aby se otočil, protože stál ke mě zády.
,,Co ..? Jé ahoj Madi." otočil se trochu zaskočeně,ale v moment kdy mě uviděl se úplně celý rozzářil.
,,Prosím tě, nevíš jestli je tady i Ashton.? " zeptala jsem a plná očekávání čekala na jeho odpověď.
,,Jo je...teď jsem ho myslím že viděl u baru." usmal se na mě a prohrábl si své růžové vlasy.
,, Děkuju...a mimochodem, boží vlasy.." pochválil jsem mu účes a rozběhla se směrem od kud se ozívalo cinkáni skleniček..
Propletla jsem se mezi vlnicimi se těli, až jsem se ocitla u velkého baru, kde sedělo minimálně 20 lidí.
Pomalu jsem si začala prohlížet lidí, kteří tu seděli, ale kromě Ollyho Murse, Eda Sheerena a Megan Trainor, jsem nikoho jiného nejen neznala, ale ani jsem mezi nimi nenašla Ashe.
Nakonec jsem to vzadala a začala do sebe společně s Ver a Mar lít jednu sklenku šampaňského za druhým.
Když už jsem dopijela snad desátou skleničku, moje smyslu už začal tlumit alkohol, který mi koloval v krvi a já začala ztrácet sebekontrolu.
,,H-Holky...já musím na záchod.. " dostala jsem ze sebe a s přiblblým úsměvem na tváři jsem se vydala ke zdejším toaletam..
Byla jsem asi v polovině chodby, která vedla k záchodům, když kolem mě prošel nějaký kluk s červeným šátkem na hlavě, v černém triku, roztrhaných jeanach a jen o mě lehce zavadil pohledem.. slyšela jsem jeho kraky, které pokračovali chodbou, ale najednou bylo ticho.
Automaticky jsem se otočila a ten kluk tam stal a sledoval mě.
,,Madi.?" zeptal se překvapeně a přišel ke mě blíž.
Zamýšleně jsem se na něj zamarčila a uvažovala, od kud mě ten kluk zná...,,Ashi.!!!" asi po deseti sekundovém přemýšlení jsem si uvědomila, že je to osoba, kterou jsem hledala celý večer, a radostně jsem se mu vrhla kolem krku.
,,Já tě hledela celý večer.." po pár vteřinách jsem se odtáhla a z příma mu hleděla do očí.
,,Já jsem popravdě ani nevěděl, že jsi tady..ale jsem strašně rád, že tě vidím.$ řekl a dál mi lehkou pusu.
A právě v ten moment se ve mě něco zlomilo a já místo abych se od něj odtáhla jsem se na něj prakticky vrhla.
Tahle naše nevinná pusa se následně prohlubovala až z toho vznikl vášnivý polibek, kterých se rázem stávalo víc a víc..
Cítila jsem každý jeho sval, každou buňku v jeho těla, ktera chtěla to stejné co ta moje. Toho druhého.
Když mě lehce povalil na postel v jednom z pokojů, které se nacházeli v téhle vile, cítila jsem se jako nikdy.. v mé krvi proudily adrenalin, hory a hory adrenalinu..na jednu stranu jsem se bála toho, že nás tu někdo najde, ale v moment kdy jsem na sobě ucíla Ashovy rty, mě tahle myšlenky hned přešli.Hi
Po 10 dnech konečně další díl... omlouvam se, že je po tak dlouhé době, ale za to si myslim, že je celkem dobrý..
Chci vám poděkovat, protože už se blížíme v 3K přečtení.. jedním slovem neskutečné.
A jinak...já osobně si myslim, že tenhle rok 2015 je totálně šílený.. Nejdřív Zayn opustí 1D, potom se Louis rozejde s El, pak se zjistí, že čeká dítě s Bryanou a teď se ještě Zayn rozešel s Perrie..šílený.
Ale snad ho nejak přežijeme..
Thanks everybody
• nell_b •
ČTEŠ
My girl, my love (One Direction & 5SOS)
FanficLáska, uspěch, velká rodina... Věci, po kterých sní téměř každá 5ti letá holčička. U většiny lidí se tento sen postupem času vytratí, ale v srdci Madeleine zůstává, i přes nepřekonatelné překážky života. A možná se i díky této, řekněme až dětinské n...