14. Sweet feelings

493 30 0
                                    

,,Tak se měj ..." řekl Harry, když jsme byli před mým domem, což mě trochu překvapilo.

Je divné, že se Harry nesnaží dostat k nám, nebo nezkouší nějaké finty, jak dostat holku do postele.

,,Papa" řekla jsem nazpět a ještě před tím než vešla domů, ho políbila.

Harry mi ještě zamával, což jsem pochopila tak, že už odchází, takže jsem automaticky zavřela dveře.
Harry

Celou cestu, co jsme šli spolu a povídali si, jsem přemýšlel nad tím, jak využít příležitosti, že jsem s Madi sám, za zaměrem, aby to dopadlo stejně jak při našem poslední setkání.

,,Víš..jsem celkem ráda, že jsme se znova potkali" řekla najednou Madi, čímž mě vyrušila z mých myšlenek.

,,Opravdu..?" zeptal jsem se spíš řečnicky, ale to ona zřejmě nepostřehla a začala mi to vysvětlovat.

,,Ehm, sice jak jsme se potkali minule to bylo super...ale tohle shledání bylo lepší. Prostě jsme si víc popovídali a to mi i u většiny kluků chybí, jako neříkám, že bych nějakého kromě tebe a ještě jednoho měla, ale to je jedno.. " odříkala rychle své pocity, takže jsem si některé části ani nestihl zapamatovat, ale pochopil jsem z toho všeho, že mě možná nebere jako mediální osobnost, ale jako kluka se kterým ji je dobře.

,,Počkat ty jsi kromě mě a ještě nějakého jiného pana záhadného nikoho neměla ?" zeptal jsem se trochu zaraženě, protože mě opravdu překvapilo, že někdo jako Madi měla jen 2 kluky...

,,No, jo..?!" řekla trochu překvapeně Madi a sklopila pohled ke svým botám.

,,A ještě jeden dotaz.." řekl jsem a nachvíli se odmlčel ,,ty jsi poznala první mě, nebo toho druhého..?" zeptal jsem se trochu nejistě. Sice vim, že mi do toho skoro nic není, ale prostě me to zajímalo.

,,Hmm...tebe .?!" řekla Madi, při čem pořád skenovala špičky svých bot."

,,Aha" řekl jsem dost zaskočeně, ale tohle jen potvrdilo mé předešlé myšlenky...asi o mě musela hodně stát, když se poprvé vyspala zrovna se mnou, i přesto že věděla, že už mě asi nikdy neuvidí.
Ty jsi takový debil !!! křičelo ne mě moje svědomí...

Pak už jsme přišli před Madin dům, kde jsme se rozloučili a ja se vydal domů.

Vykašlal jsem se na svůj první plán, který by jí asi znova ublížil a šel radši domů.

Přišel jsem do pokoje a padnul rovnou na postel, na které jsem i během chvíle usnul.

Madi

Rano jsem se probudila až něco kolem 11 hodin dopoledne. A protože byl víkend, rozhodla jsem se zůstat v posteli až do oběda.

Vzala jsem si svůj notebook a začala prohlížet všechny sociální sítě.
Najednou jsem ale narazila na fotku, která mi malém zbusobila infarkt...

Byla jsem na ni já a Harry, když se se mnou loučil u našeho domu v podobě malé pusy.

Okamžitě jsem vyletěla z postele a běžela dolů pro raní noviny.
To co jsem v nich ale našla mi moc náladu nezlepšilo.
Sice ta fotka nebyla pres celou titulní stranu, ale článek uvnitř časopisu, stál taky za to.

Idol většiny dívčích srdcí, Harry Styles, byl právě včera viděn se svým nejspíše novým objevem.
Sice mladá žena ,na oné fotografii, nejde úplně poznat, ale podle všeho by to měla být Claudia Shiffer. Většina z vás jistě , že mladý zpěvák měl některé starší partnerky, ale Claudia by vás asi napadla jako poslední.
Myslíte si, že je tento pár reálný...?

Když jsem dočetla poslední slovo, valela jsem se doslava smichy po podlaze.

Aha...takže nejen že mě nikdo na té fotce nepoznal, ale ještě si myslí, že Harry chodí s Claudii Shiffer..??!!!
Popravě jsem ale jenom ráda... Za 1. úplně by to zkazilo můj vztah s Ashem, který se začal celkem dobře vyvíjet a za 2. nechci aby mě půlka světa prohlašovala za devku, kurvu a ja nevím co všechno, jen proto že bych chodila s Harrym.

Hodila jsem noviny zpátky na stůl a vrátila se do pokoje.

Strašně jsem se nudila, ale přitom se mi nechtělo nic dělat.
Rozhodla jsem se tedy pro trošku blby nápad, ale....

Vytáhla jsem z kabelky Ashovu vizitku.

: Ahoj Ashi. Jen jsem se chtěla zeptat jak se máš a jak je v Austrálii.... jestli budeš mít čas tak mi odepiš, děkuji Madi xxx

Ash: Jéé ahoj ... jsem myslel že mi nenapíšes, sice bych si ted s tebou mac rad psal, ale máme s klukama hodně práce... napíšu ti budeme v Londýně Ash xxx

: Tak to nevadí.... moc se těším Madi xxx

Tak to mi moc času nezabralo...

Po našem asi 30 vteřinovém esemeakovani s Ashem jsem se rozhodla vydat se pomalu do koupelny a následně na oběd.

Alie musela dneska do práce, takže jsme se s Trich domluvili na společném obědě. Přibrali jsme s sebou ještě Marr, Verou a Nathi... alespoň bude sranda.

Když jsem se trochu upravila, byl nejvyšší čas vyrazit na oběd. S Trish jsem se střetla zrovna na verandě, kde jsme si obě obouvali boty.
Venku bylo hezky, takže jsem si přes ramena hodila jen tenké jarní sačko, ke kterému jsem sladidla kabelku a boty.

Vytáhla jsem s kabelky klíče, kterými jsem odemkla dveře, jež byli až do teď zamčené a na prahu dveří uviděla malé překvapení.

Kytice barevných růží... bylo to opravdu nádherné, každá růže měla buď to jiný odstín, vzhled nebo barvu.

Jedním slovem N.Á.D.H.E.R.A.

U oné krásné kytice byl i přiložen malý vzkaz... Malá pozornost za ten včerejší poražený večer, ještě jednou se omlouvám. Chci za to pozvat někde ven, večer vyzvednu kolem 20 hod.

Harry xxx

Yes !!!!
Přesně 909 slov, neco kolem 570ti přečtení a 70ti votes...sice vím, že moje kapitoly nejsou nějak extra dlouhé, ale za to se snažím přidávat co nejčastěji.

Jste prostě úžasní !!!!!!!!

Takže sdilejte, doporučujte, komentujte a votesujte ...

Thanks everybody

nell_b

My girl, my love (One Direction & 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat