Máme jít do Opery na balet. Moc se těším, viděl jsem nějaké videa na youtube.
Harry zase přijde pozdě, furt se ptám co tak dlouho dělá ale nikdy mi to nechce říct.
Mám tedy hodně času se připravit. Přesunu se do koupelny a vysprchuji se. Vyliju na sebe skoro celou
voňavku, usuším si vlasy a dokonce si je snad pro jednou upravím. Vezmu si oblek který jsem měl na
svatbě Gemmy a musím přiznat, fakt mi to sluší.Chvilku čekám na Harryho a když přijde, už je připravený.
"Páni, kde ses stihnul připravit?" obejmu ho na pozdrav.
"Byl jsem u Tay, už jsem ti o ní říkal." pohladí mě na tváři a překrásně se usměje.
"Jo, to jsem zatím nezapomněl." Pokusím se zavtipkovat.
Harry se trochu uchechtne, chytí mě okolo paže jako pravý gentleman a vyrazíme.
Když dorazíme do Opery, pár špatných pohledů se najde ale nějak to neřeším.
Usadíme se na naše místa a představení začne. Baletky a baleťáci začali tancovat po celém podiu.
Vypadali jako by lítali, vypadají tak volně, je to nádherné.
Netancují na hudbu, hudba hraje pro ně. Celý žasnu a pozoruji každý pohyb co provedou.
Ucítím jak mě Zelenoočka chytne za ruku, podívám se na něj a uvědomím si, že skoro celou dobu, se dívá
jen a jen na mne."Jsi rozkošný jak žasneš." Usměji se, kousnu se do rtu a pak mu odpovím.
"Dělej, koukej na to, pak si o tom budem povídat tak dávej pozor." vypláznu na něj jazyk a pak zas
svou pozornost upřu na ladné pohyby............................................................
Po představení nedokážu přestat mluvit, furt mluvím a mluvím, ani mi nedojde že už jsme u Harryho doma.
"A vypadli tak lehce!" vyjeknu když mě jedním pohybem Harry zvedne ze země do náruče.
"A ty zas lehký jsi." Políbí mě a já mu zapletu prsty do vlasů.
Do polibku se usměji, Harry mě stále drží ale pomůže si tím, že mě přitiskne na zeď.
Za vlasy ho trochu zatahám a vím že chci víc, chci Víc jeho.
Kravatu mi magicky sundá, sako už dávno nemám,košili mi začne rozepínat a pak se zastaví.
"Počkej, je to v pořádku? Nechci na tebe jít rychle nebo-" Rychle ho políbím abych ho přerušil.
"Mlč a pokračuj." Nařídil jsem. Harry se jen usměje a přesune se na krk.
Mezitím co mi na krku dělá znaménka lásky, se přesuneme do ložnice. Srdce mi buší jako o závod, bojím
se ale přesto se nebojím. Harry má své velké dlaně na mém pasu a už jen z toho jsem celý rozklepaný.Nebudu lhát, já jsem vlastně nervózní jen z jeho pohledu.
Nevím jak se to stane ale už jsme oba bez oblečení. Pohledem tikám mezi zelenou a červenou. Nevím jestli
se mám dívat na jeho krásné plné rty a nebo do jeho očí.Připraví si mě pořádně, je to příjemné a velice intimní. Myslel jsem si, že se budu neskutečně stydět
ale není tomu tak. Cítím se s ním tak sebevědomě."Mám se otočit?" Zeptám se potichu a on se mile usměje.
"Ne, chci se ti dívat do očí." Znovu mě políbí a znovu se zeptá na povolení.
Když tedy kývnu, opatrně do mne vnikne. Vydechnu, trochu to bolí ale Harryho pohled mě uklidňuje.
Začne se ve mně pomalu hýbat, je nežný a jemný. Po chvilce bolest přestanu cítit a začnu cítit slast.
Začnu tedy vydávat zvuky, o kterých jsem nevěděl že umím. Harry se mi opravdu celou dobu dívá do očí a
je to nádherné. Jsme propojeni, já mu věřím a já se kurva cítím jak v nebi.Když se Harry blíží k vrcholu, zaryje mi hlavu do ohybu ramene a hlavy. Vzdychá mi tedy přimo do ouška,
který někdy trošku zkousne. Když se mu tedy uleví, naposledy narazí s mým jménem na rtech.Nikdy jsem se snad necítil tak dobře.
Pak už spolu jen ležíme v posteli a mazlíme se.
"Fakt tě miluji." Zamumlá Harry.
"mh....já tebe taky." zasměji se a stisknu ho v náruči. "Opravdu moc."
"Víš jak jsme byli na té svatbě Gemmy?" Zeptá se do prázda Harry.
"Tak..jsem si u toho oltáře představoval nás dva." přestanu téměř dýchat a kousnu se do rtu.
"Opravdu?"
"Jo!" se smíchem řekne. "Vlastně, to jsem si představoval už od osmičky." Zvedne hlavu a podívá se na mě.
"No, Páni. Tak..to ti přeji aby se tvé přání jednou vyplnili." Políbím ho na čelo.
Chvilku jsme si ještě povídali a pak jsme usli.
Zdálo se mi o naší svatbě taky, představa to byla krásná.
Mám tedy taky nový sen.
Lidi, viděla jsem Harryho živě, asi umřu. AH bože, Brzy taky bude LT2! Nemůžu se dočkat <33 All the love! -S
ČTEŠ
The memory In Your Eyes
RomanceLouis, studuje na právní škole. Pomalu školu nedává, zkusí nějaké drogy. Najde si dealera pod jménem "H69" jak vtipné. Je celý schovaný pod maskou a kapucí, jediné co mu je vidět, jsou jeho velké zelené oči. Jednou, když bude mít Louis absťák, rychl...