Hope'tan
Yoongi...
O da en az benim kadar değişmişti. Turuncu yapıp kalbimi kırdığı ve hep uzun kullandığı saçları siyah kısa bir kesimdi.
O da benim gibi kilo almıştı
Sanırım onun hakkında değişmeyen tek şey hala siyah giyiniyor oluşuydu.Üstünde siyah bir kazak ve siyah kumaş pantolon vardı. Ayakkabısı da siyah bir converseti
Omuzumdaki eli yavaşça omuzumdan inerken parmak uçları kolumu hafifçe okşamıştı.
Göz temasımız kesildiğinde masadakilere bakmış ve "kusura bakmayın arkadaşlar soju ızgaraya katılmak istedim ama işlerim yoğun biliyorsunuz" diyerek ensesini kaşımıştı mahcubiyetle.Jin "Zaten Bangtan çıkış yaptığından beri unuttun bizi. Tabi ünlü oldun ya" dedi alayla.
Suga sandalye çekip yanıma otururken "sorma ya bütün günüm neredeyse onlarla geçiyor" dedi
Ben sohbetten hiçbir şey anlamazken Jin benim bakışlarımı anlamış olacak ki "Yoongi'nin uzun süredir başında olup mentorluğunu yaptığı grup çıkış yaptı. Bu aralar yüzünü gören cennetlik" diye açıklama yaptı.
Anlamış gibi başımı sallayıp yanımda oturan Yoongi'ye döndüm ve "Tebrik ederim umarım çok başarılı olurlar" diyerek iyi dileklerimi sundum
Yoongi oturduğum sandalyenin sırt kısmına kolunu koyup gururlu bir baba gibi "Olacaklar çok çalışıyorlar çünkü bu arada ben de tebrik ederim dans stüdyosu açmışsın Sir Marcellio ile birlikte" dedi.
Onun bunu nereden bildiğini anlamadığım için şaşırmıştım
"Aaa Sir Marcellio'yla hala görüşüyor musunuz?" diye sordu Tae. Bu 7 yıl da onunla da görüşmemiştik çok fazla. Bu yüzden bir şeylerden haberi olmaması çok normaldi.
Başımı sallayıp "Evet hatta o da buraya gelecekti ama açılışa kaldı" dedim
"Ne açılışı" diye sordu merakla Jimin.
"Kore'de de dans stüdyosu açmayı düşünüyorduk bir süredir Sir Marcellio yeri bulunca önden hazırlıklar için beni gönderdi. Yakında kendisi de gelecek"
"hadi ya bu kadar uzun süredir birlikteydiniz demek"
"öyle"
Üstümde hissettiğim bakışlar beni yeterince gererken önümdeki içkiden bir yudum aldım.
Arkama doğru yaslandığımda kolu sırtıma değdi. Rahatsız olmam gerekirken hiç hareket etmedim. Çünkü itiraf etmek istemesem de bana dokunmasını özlemiştim.
Diğerleri kendi aralarında konuşurken ben Jimin ve Yoongi'nin sohbetine kulak misafiri olmuştum
Jimin Yoongi'ye bakıp " Geçen gün yaptığımız çalışmadan sonra Mill nasıl oldu?" diye sordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE | SOPE
Fanfictiontw/yeme bozukluğu Neden ben değil? Neden o? bu iki soru kafamda devir yaparak kendini tekrar etti uzun bir süre. Yıllarca elleri ellerime yakışır mı acaba ya da yanında güzel durur muyum diye düşünmüştüm. Durmazmışım. Ben Yoongi'ye hiç yakışmazmışım...