Yuh 20 bölüm olmuş bu bebek. yahu ne çok seviyorum bu kitabı. kurgusunu diğer hesabımda ilk sope shiplemeye başladığım zaman yazmıştım. sanırım yavaş yavaş sonuna da yaklaşıyoruz. güzel bitirelim bu kitabı.
bu bölümlerin keyfini çıkaralım.
keyifli okumalar☁️☁️
bölüme bir şarkı bırakın🎧🎵(♾)
( bölüm şarkım🎧🎵)
Bölüm:20 (Home)
Yoongi başını arkaya yaslayarak gerindi ve masanın ucuna başını yasladı. neredeyse üç gündür ancak altı saatlik bir uyku uyumuştu.
bedeni artık isyan bayrağını çekmişti. masadan kalktı ve stüdyonun çıkışına ilerledi.saatine baktığında gece 11.30'u gösteriyordu. alt kata inmek için asansöre ilerledi. sejin'in dersi çoktan bitmiş olmalıydı. evet tahmin ettiğiniz gibi iki gündür seji hope'un yanından ayrılmıyordu.
seji o gün hope'un kendisine dansı öğretmesini istemişti hope da seve seve kabul etmişti çocuğa derin bir sevgi duyduğunu hissettmişti. bunun sebebini kendisi de bilmese de sadece yanında olması kendisine huzur veriyordu tıpkı yoongi etrafında olduğu zaman gibi
yoongi ile hala ne yapacağını bilmiyordu ama uzak durmaya dayanamadığını biliyordu. o gece yoon'un kendisine yaptığı itiraftan sonra sözlerini iyice sindirip kapısına gitmişti.
aslında o kapıyı aşındırmasının da bir sebebi vardı.artık ondan kaçmak ya da kaybetmek istemiyordu. her kaçtığı duygunun bedelini ağır ödemişti çünkü. artık mutlu olmak istiyordu.
yoongi kendisini ne kadar seviyordu bilmiyordu ama görmek istiyordu. bunu ona söyleyecekti bu gece.
yoongi dans stüdyosu'nun önüne geldiğinde yana açılan çift kapıyla içeri girdi. pratik odasından ses gelmiyordu. içeri tamamen girdiğinde seji hope'un kucağında uyuyakaldığını hope'un da yürüyerek kucağında seji'nin sırtını okşadığını gördü.
yoongi'nin kalbi bu görüntü karşısında hızlanırken hope gelen adamı fark etmiş ve parmağını dudağına götürerek sessiz olmasını söylemişti. yoongi başını sallayarak bu isteğini onaylayıp iyice yanlarına yaklaştığında kolunu hope'un beline doladı. hope onun yaptığı bu hareket karşısında sesini çıkarmamıştı. hoşuna gittiğini artık inkar etmesine gerek yoktu. zaten bu gece yoongi'yle konuşacaktı ne olursa olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE | SOPE
Fanfictiontw/yeme bozukluğu Neden ben değil? Neden o? bu iki soru kafamda devir yaparak kendini tekrar etti uzun bir süre. Yıllarca elleri ellerime yakışır mı acaba ya da yanında güzel durur muyum diye düşünmüştüm. Durmazmışım. Ben Yoongi'ye hiç yakışmazmışım...