1.4

462 47 17
                                    

(O kadar özel ki bu şarkı)🥹☁️🍯☁️😌☁️

Yoongi'den

Karşımda bütün güzeliğiyle bedenini hareket ettiren bir adet Hope vardı. Terden beyaz üstü teniyle bütünleşmek üzereydi ve ben her şeyi olduğu gibi görüyordum.

Kıvrak bir şekilde bir sağa bir sola hareket ediyordu.

Görüş açısında sayılmazdım. Gerçi olsam da beni fark edeceğini düşünmüyordum çünkü kendisini kaptırmıştı.

Birden kalçasını yere doğru sürttüğünde hiç düşünmem gereken şeyleri düşünmeye başlamıştım bile.

Yerle bütünleşen ıslak vücudu başımı döndürdü. Elimde içinde soju ve tavuk olan poşeti sıktım. Nefes kesici yavaş bazen tempolu müziğin sonunda bitiş hareketini yapıp müziği kapatmaya gitti.

Adımlarım yavaşça arkasına yaklaşana kadar devam etti. Tam nefesim ensesine değdiğinde korkuyla bana döndü.
Nefesi kesilmişti ve kocaman gözlerle bana bakıyordu. Gözlerim daha yakına geldiğim için istemsizce güzel vücudunu süzdü.

Hay lanet yanlışlıkla(!) gözlerim aşağıya kaydığında ıslak tişörtünden gayet belli olan vücudu gözlerimin büyümesine sebep oldu. Tekrar gözlerine baktığımda o da bana bakıyordu kendimi açıklamak istediğim için konuşmaya başladım.
"Tavuk ve bira almıştım gece benim için uzun Gelirken belki burada olursun diye uğramak istedim."
"Neden uğramak istedin?"
"Tebrik etmek için. Ciddi bir işin içine girdin bunun için geldim."
"Pekala teşekkür ederim."
Utandığı için kızarık olan yanakları daha da kızarmıştı ve ben kendimi zor tutuyordum. Dudaklarına yapışmamak için. Son gördüğüm günden sonra yani beni mal gibi bıraktıktan sonra kırılmıştım ama şuan tek düşündüğüm şey onu tekrar öpmekti. Sıcak dudaklarını benim soğuk dudaklarımı ısıtmak için kullanmak ve defalarca nefeslerinde soluklanmak.

Ben onu düşünmeye dalmışken elini önümde salladı. Düşüncelerimden sıyrılıp onu dinledim.
"Ne düşünüyorsun daldın."
"Hiç yeni şarkıyı düşünüyordum bitmek üzere"
"Gerçekten mi? umarım güzel olur. grubun şarkılarını sen mi yazıyorsun."
"Hayır söz yazarımız var ama bu şarkıyı yıl dönümleri için özel olarak ben yazdım." sonra elimi enseme atıp "Şey dinlemek ister misin hem fazladan biram ve tavuğum var beraber yiyebiliriz açsan" diye teklif sundum. O bana kararsız bir şekilde bakarken ben kabul etmesi için içten içe dua ediyordum çünkü yeni şarkımı dinlemesini gerekiyordu.

Ben beklentiyle kararsız yüzüne bakıp beklerken başını yavaşça sallayıp onayladı.

Teklifimi kabul etmesiyle çok mıtlu oldum hatta mutluluktan gözlerimin içinin parladığına emindim

önden ben çıkarken stüdyosunun ışıklarını kapatmış elindeki eşyalarıyla stüdyodan çıkmıştı. Ben elindekilere uzanıp taşımasına yardım etmek isteyince teşekkür edip reddetmişti.

Beraber sessizce asansöre doğru ilerledik. Ben kat düğmesine basıp gelmesini beklerken o konuşmadan yanımda dikilip nemli üstüyle oynuyordu. "İstersen sana tişört verebilirim stüdyomda yedek olması lazım."
"Ah gerek yok ben kendimle getirmiştim onu giyerim."
"Pekala sen nasıl istersen."
Stüdyoya girene kadar son konuşmamız bu oldu. Ben nerede giyinebileceğini gösterip yerime geçerken o da üstünü değiştirmek için stüdyonun sağındaki odaya girdi. Orada grup üyelerim ses kaydından önce dinleniyorlardı. Ben dinleteceğim müziği heyecanla ayarlamaya başladım.

DANCE | SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin