1.2

4.1K 286 21
                                    


Keyifli Okumalarr...

"Sevgisizlik, ayrılıktan daha zor."

Madrigal - Kelebekler

🦋

Hayatım hep durgun akan bir su misali geçmişti. Görevlerim belliydi her zaman. Yapmam gerekenler hep belliydi. Hep aynı çizgide ilerlerdim. Korkuyordum, hata yapmaktan ya da o çizgiyi aşmaktan. Kargaşayı sevmezdim, gürültüden hoşlanmazdım. Şuan yüksek tekerlekleri olan bir arabadaydık. Açıkçası araba değil daha çok tank gibiydi. Bizim arabada Emre abi, Cesur abi, Bora abi ve ben birlikte gidiyorduk. Arkamızda ise Yiğit abi, Tuğrul abi ve Selim var.

Urfa'ya gidiyorduk ve kimsenin haberi yoktu.

Sabahın dördünde yola çıkmıştık. Sabah sayılmazdı gerçi gece desek daha doğru olurdu. Urfa ve Trabzon arası 10 saat ancak biz fazla mola verdiğimiz için akşama ancak varacak gibiydik. Yanımda siyah bukleli saçları birbirine girmiş ağzı açık bir şekilde uyuyan Emre abiye baktım. Kaç saattir yerinden kıpırdamamış uyuyordu. Sanırsam uykuya oldukça düşkündü. Sabah da küfür ede ede zar zor kaldırmıştık zaten.

"Ya sikecem ha rahat bırak lan beni!"

Yiğit abi gülerek üzerine atladı. "Oğlum kaç defa dedim ben senden büyüğüm. Terbiyeni takın diye!"

"Lan kalksana üzerimden ayı!"

"Ayı mı? Lan ben çıta gibi herifim! Ne ayısı?"

"Hee çıtı pıtı bir herifsin doğru."

Üzerinden Yiğit abiyi attı ve gülerek onları izleyen bana döndü. "Çok mu komik geldi küçük hanım? O zaman sizi biraz daha güldürelim. Yiğit kalk lan yerden sende!"

Yiğit abiyi ensesinden tutup kaldırdı.

İkisi birlikte üzerime gelince olduğum yere sindim. Ellerini karnıma doğru uzatıp gıdıklamaya başladıklarında nefes nefese kalmıştım.

Aklıma gelen şeylerle yüzümde oluşan tebessüme engel olamadım. Telefonuma düşen bildirimden dolayı müziğim durunca gelen mesaja baktım.

Yıkılasın be dünya 'grubuna eklendiniz'

0534****** eklendi

0535******eklendi

056*******eklendi

0537******eklendi

0531*****: Ulan! BIZE BUNU NASIL YAPTINIX????

0531******: YANI HAYIR KACTINIZ KAÇTINIZ!!! BIZI NIYE BIRAKTINIZZZ

0531*****:

NevaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin