Глава 30

38 8 0
                                    

Хель все ще хникав, хоча я начарував йому теплий плед й накинув на плечі. Неймовірно вразливий омега, так і не скажеш, що з нього вийшов гарний маніпулятор.

Спочатку, залишившись наодинці, ми мовчали, але Хель знову почав плакати, а я не знав, що мені треба робити, тому чекав, коли він закінчить. А він все не кінчав. Я зітхнув. Почувався паршиво. Ненавиджу, коли комусь погано через мене, моє сумління штука дивна. Нехай я ненавиджу Хеля за те, що він зробив, але ж я не бажав йому зла по-справжньому.

— Ти ще довго плакатимеш? — поцікавився я.

— Так, — прогудів він, тикаючи обличчя у свої маленькі долоні.

— Я дуже винен перед тобою. Хотілося б прикритись тим, що на мені були чари, але це не так. Все ж таки я діяв виходячи від своїх таємних бажань чи емоцій, сам ще не зрозумів.

— Повір, багато омег хотіли б мене вбити, — і знову схлипнув.

— Я бета.

— Що?.. Хіба не...

— Сам нещодавно дізнався, — я намагався не дивитись на Хель, бо теж розплачусь. — От і ходив нервовий. Але це не важливо. Блейз правильно сказав, стать — це другорядне, я просто драматизую.

Хель знову захникав. Та що я не так сказав? Дивно, адже я намагаюся підбирати влучні слова і таке інше... Може, добре, що я не омега? А то був би таким же емоційним.

— Поговоримо нормально, — сказав я. — Годі вже плакати.

— Нам нема про що розмовляти, — відрізав він.

— Тоді б ти не сидів біля мене, а встав би та пішов би, — я простяг руку, в ній виникла чиста біла хустка, яку я запропонував Хелю, а він нерішуче потягся за нею. — Відкинь старі образи хоча б зараз. Знаєш, ти теж добренько пошматував мені нерви.

Хель витер сльози хусткою, а потім вже заговорив:

— Ти все одно не повіриш мені. Мені ніхто не вірить.

— Ну, тут ти заслужив.

У відповідь він замовк, ніби не знає, що сказати. Напевно, мені варто розпочати нашу розмову інакше.

— Ти сказав, що Блейн ...

— Це правда! — різко почав виправдовуватися Хель. — Зараз він змінився, але раніше був просто нестерпним!

— Так, я знаю, — кивнув я. — Він змінився, бо закохався в одного альфу, завів друзів, і потреба в дурній поведінці відпала.

Казки в реальностіWhere stories live. Discover now