Глава 38.1

31 7 0
                                    


Міріам потягнув Реджинальда за руку через весь натовп, аби встигнути купити якесь особливе морозиво. Охочих було дуже багато, неймовірно багато, але Міріам не дозволяв жодному нахабному омезі відштовхнути себе в кінець черги.

— Міріам! — Реджинальд навіть обурився. — Міріам, на нас дивляться!

— Всім привіт! — він спеціально помахав рукою майже кожному незадоволеному покупцю. — Я хочу морозиво, а я завжди отримую те, що хочу!

І все-таки купив морозиво у ріжку, за яким вишикувалася черга. Реджинальд щиро захоплювався таким пробивним характером свого нареченого. Завдяки цьому характеру вони і порозумілися. Якби не наполегливість Міріама, Реджинальд так і не зміг би якось запросити колегу пообідати разом.

Вони відійшли від кіоску на достатню відстань, щоб Міріам міг насолодитися морозивом без заздрісних поглядів людей у ​​черзі. Стояла тепла погода, або так здавалося через кількість народу навколо, але плащ все одно був зайвим.

— Цікаво, наші діти порозумілися?.. — подумалось Реджинальду.

Йому складно давалося спілкування із сином, тому він уявлення не мав, як зреагував Крист'ян на одруження. Начебто обійшлося без скандалу, син навіть допоміг вибрати обручку, а зараз шукає відповідне місце для церемонії, та хто його знає.

— Мелорі та Крист'ян начебто тісно спілкуються, хоча я так і не зрозумів...

— Вони самі вирішать, — твердо сказав Міріам. — Ніколи не влізай у особисті справи підлітків, їм завжди здається, що це є протизаконним.

— Але звідки нам знати, що все не зайде надто далеко без нашого контролю?

— Я знаю Мелорі як облупленого і втручусь, як тільки відчую недобре, — усміхнувся йому Міріам. — Але Мелорі зазвичай любить все розрулювати самостійно. Просто довірся своєму синові, як я довіряю своєму, гаразд?

— Як скажеш, — відповів Редж, хоч відразу занепокоївся: — Однак, а якщо...

— Краще давай поговоримо, де нам жити після весілля, — перебив Міріам. — Вибач, звичайно, але твій будинок відпадає. Там досить тісно для чотирьох. Можеш переїхати до нас. Ріелтор, при переїзді стверджував, що будинок практично новий, зовсім недавно був косметичний ремонт.

Казки в реальностіWhere stories live. Discover now