Глава 13

41 9 0
                                    


Брендан провів мене до актової зали, яка знаходилася поруч зі спортивною. І, боже, тут місця вистачить на цілий справжній театр! У моїй попередній школі теж не слабо підійшли у плані оформлення, але тут, здається, виклалися по максимуму.

Помітивши, як я розглядаю навіть розписну стелю, Брендан усміхнувся з виглядом мудреця:

— Адміністрація школи приділяє багато уваги творчому розвитку своїх учнів. Розумієш, творчість робить з нас неповторні індивідуальності.

— Круто... — прошепотів я, пересуваючись за ним.

Третій суддя, як виявилося, є досить цікавим альфою з невисоким ростом, але високими амбіціями. Це тому, що він схопив мене за руки, як тільки побачив, і одразу представився:

— Ганс Адалхарт! — альфа з каштановим волоссям більше був схожий на якогось режисера, особливо через овальні окуляри і накинутий на плечі легкий светр. — Якщо ти не знаєш, то без мене не проходить жоден виступ. Так вийшло, що я єдиний, кому під силу оцінити справжні таланти. Так би мовити, відрізняти самородки від самовиродків.

Я запитливо глянув на Брендана, той сміявся в кулак з Ганса. Ну гаразд, мало, що там на умі у цих альф.

— Що ж... Я Мелорі Ліндгрен.

— Яке милозвучне ім'я! — розпинався Адалхарт. — З таким ім'ям ти маєш чудово співати!

Тут мені стало ніяково:

— Я погано співаю. Дуже погано.

— Не страшно. Просто даремно тебе так назвали, — знизав Ганс плечима.

— Чому це? — не відстав я, і одразу перейшов у наступ: — Мелорі означає «невдалий» чи «нещасний». На мою думку, з таким значенням мені краще ніколи не виходити на сцену. Тому, прошу, не кажи, як не знаєш.

Брендан пирснув від сміху, бо обличчя Ганса витягнулося за лічені секунди, а потім сказав, поклавши руки мені на плечі, ніби представляючи мене публіці:

— Оце диво — не простий омега. Зачепи його та він тебе швидко на місце поставить.

— Що? — не зрозумів я. — Але що я не так сказав?

— Всеі так. В тому й річ, — усміхнувся Брендан. — Почнемо наш відбір. Чим скоріше, тим краще.

І ми сіли на свої місця.

Судячи зі списку, нам доведеться просидіти тут допізна. Але я сам погодився побути одним із суддів.

Казки в реальностіWhere stories live. Discover now