Звичайний день Мелорі Ліндгрена

83 11 3
                                    


Декілька років потому

Чорна машина їхала містом. Ранок почався, як завжди, дуже весело. Фаїн, який якимось чином виріс розміром з величезного худорлявого дога, перевернув цілий холодильник своїми лапищами і з відповідною силою, але з іншого — все одно хотілося новий холодильник.

Припаркувавши автомобіль на власне місце для паркування, Мелорі вийшов з машини, злегка поправляючи блискуче каштанове волосся в трохи хвилястій укладання, що закривало вуха і лоб. З роками він виструнчився, потреба в брекетах відпала давно, в одязі полюбляв строгий класичний стиль, який йому шалено йшов. Він все ж таки став красенем, правда, не без праці, але генетика була на його боці.

— Ні з місця! — Мелорі почув вимогливий голос позаду й зупинився, обсмикуючи довгий білий кардиган. — Ви заарештовані, містере мере!

— Так? — поблажливо посміхнувся він, повертаючись. — Що цього разу? Перевищення швидкості?

— Крадіжка, — напрочуд серйозно відповів шериф, наближаючись.

— Крадіжка?

— Мого серця, — усміхнувся Крист'ян, спеціально змахнув гривою неслухняного чорного волосся.

В поєднанні з легкою щетиною та чорною уніформою цей альфа був неймовірно сексуальний.

— Що? Я в інтернеті прочитав!

Мелорі закотив очі — Крист'ян продовжував фліртувати, навіть коли перебував при службі! Хоча Мелорі вже не вперше голосив із цього приводу, перераховував обов'язки шерифа, але Крист'ян і в Африці зухвалий — тільки дай шанс виказати свої почуття!

— У мене сьогодні не так багато справ, — сказав Мелорі, ігноруючи його двозначний погляд, який натякає на відповідну реакцію після флірту. — Потрібно залагодити кілька справ щодо нового дитячого майданчика, вирішити, коли провести конференцію та подумати, що робити з біженцями з казкового світу.

— О Звичайно! Робота! — Крист'ян підвів руки до неба з награною прикрістю. — Та коли він перестане думати тільки про неї, а подумає про мене?

— Ти казав, що зловив казкаря, що вирував в барі, — все одно продовжив тему той. — Він вже зізнався, яким чином проник сюди?

— Ні, вважав за краще мовчати, — відповів Крист'ян, змирившись, що йому треба відповідати тільки по справі. — Але, судячи з того, що він молов, коли був п'яний, то в іншому світі хтось явно планує влаштувати сюди грандіозну вилазку. Цей чоловік не перший цього тижня. Думаю, скоро нам буде потрібний хранитель, а не мер.

Казки в реальностіWhere stories live. Discover now