Майбутній король завжди щось повинен та в чомусь зобов'язаний. Повинен виглядати міцним, зобов'язаний діяти правильно, підтримувати репутацію та завжди стояти на своєму. Принаймні такі правила були в Камелоті.
Але що далі, то більше Брендан сумнівався в них. У цьому світі немає певних правил, вже давно немає королів (принаймні, монархія не така, якою була раніше), і взагалі цей світ зовсім інший. Тільки раніше Брендан спокійно ховав свої сумніви і продовжував жити так, як диктували йому батьки, а потім у школі з'явився хранитель на ім'я Мелорі Ліндгрен.
Тоді звичне існування змістилося кудись убік.
— Перший урок, як завжди, підготовка до вступних іспитів, — повідомив друг, закочувавши очі від втоми. — Чорт, останній рік у школі тягнеться надто повільно! Я вже примітив коледж, мій батько вчився там, кажуть...
Але Брендан не слухав його. Йому не потрібний був коледж. Вдома його натягали по тим предметам, які стануть у нагоді йому як королю, а не як студенту, тому що його майбутнє вже й так визначено. Наслідний принц Камелота.
Незабаром він повернеться у світ, де править меч та слово сильного альфи. Доведеться звикнути до відсутності інтернету та американського футболу, але так треба. Прості та непрості жителі чекають на повернення королівської родини, вони покладають на це надії... Не можна бути егоїстом тільки тому, що серце шалено бажає залишитися з однією-єдиною людиною, яка щойно увійшла до коридору.
Брендан хотів зірватися з місця і привітатись, але втримався з останніх сил. Мелорі для нього означає багато, навіть занадто, але якщо він піддаватиметься своїм почуттям, то буде гірше.
***
Уроки тяглися довго та мляво. Брендан навіть не слухав, що кажуть вчителі. Він сидів і дивився крізь викладачів, не вірячи, що зараз протікає останній тиждень у цьому світі. Потім він уже не зможе повернутися — стане королем, може, й не скоро, але одного разу Екскалібур таки служитиме саме йому. А всі однокласники, всі друзі та футбольна команда, всі, хто не знає, що прізвище Пендрагон — це не просто збіг, вважатимуть, що Брендан переїхав із батьками до іншої країни.
Доведеться все просто покинути, вчитися жити по-іншому. Це обов'язок королів. Брендан сумно зітхнув та дістав телефон, щоб убити час за переглядом стрічки новин.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Казки в реальності
FantasyГерої казок цілком реальні. Вони живуть у Гріммвілі, чудово прикидаючись звичайнісінькими людьми. Навіть своїх дітей виховують як звичайних. Здавалося б, а чому Мелорі з татом переїхали сюди? Але, виявляється, йому теж випала доля героя. ДРУГА ЧАСТИ...