Глава 31

39 9 0
                                    

Наступного дня довелося розгрібати наслідки. Спочатку я обдзвонював деяких казкарів, щоб вони дізналися про Хеля і дали йому шанс. Не всі відповіли позитивно, але я хотів, щоб вони просто знали, що Лялька змінюється. Коли я повідомив про це Ноелю, то чекав обурення, але він тільки посміхнувся і сказав, що я дивовижна людина, тому погодився вибачити Хеля, якщо він вибачиться особисто. Сказано — зроблено.

Я витяг Хеля із дому і повів до Ноеля. Той був здивований таким візитом, але двері не зачинив. Хель було складно, але він таки вибачився:

— Я винен у тому, що ти мало не перетворився на чудовиська. Я зробив це тому, що ти захистив Ейдена від мене, і я винен. Вибач мені, якщо зможеш, я... мені справді шкода... — очі знову намокли, Ноель навіть занепокоївся:

— Я зовсім не... Не варто плакати... — йому й так складно дається спілкування з омегами, а тут тобі ще й сльози. — Я вибачаю тобі. Зрештою, я ж так і не перетворився, правда? — Ноель безпорадно глянув на мене: — Може, зайдете на чай?

Я посміхнувся:

— Все гаразд. Він завжди плаче через дрібниці.

— Я вдячний тобі за прощення, — сказав Хель, стискаючи руки в кулаки. — Але в мене ще багато людей, перед якими хочу вибачитися.

Ноель усміхнувся:

— Тоді удачі.

І ми з Хель пішли далі тротуаром. Він витер сльози, а потім чомусь усміхнувся. Його дуже красить така посмішка – Нєжна та щира. Частіше б бачити його таким.

Сьогодні була субота, а отже, треба обійти багато будинків.

— Це... Це було приємно, — тихо сказав Хель. — Ну... прощення...

— Не всі пробачать тебе, — з лагідною посмішкою відповів я. — І якщо таке станеться, то не переймайся, гаразд?

Він кивнув головою. Напевно, і сам розумів, що не всі люди добрі. Ми пройшли ще кілька будинків. Ейден спочатку дуже перелякався, але вислухав вибачення, ховаючись за дверима. Мабуть, він не закрив її тільки тому, що поряд був я.

— ...Мені дуже шкода, що я так позаздрив тому, скільки ти мав друзів, і вирішив помститися, — сказав Хель, сором'язливо відводячи погляд. — Але це не змінить того, що я спеціально впустив твій годинник у раковину. Тому можеш зіпсувати щось із моїх речей.

Казки в реальностіWhere stories live. Discover now