Глава 34

38 8 0
                                    

Хель сховався за спиною Блейза, коли повз них пройшла група омег з загрозою дивлячись на нього. Проте вони не зважилися й слова сказати через Блейза — ось чий вигляд міг насторожити, коли хтось недружелюбно дивився на Хеля.

Блейзу подобалося захищати, а Хелю подобалося бути захищеним. Вони швидко порозумілися. Я стояв поруч, коли побачив, що Хель намагався при кожній нагоді приласкати Блейза: то легко брав його за лікоть, то обережно торкався до плеча, або випадково припадав до спини... Мабуть, такі прийоми працюють на альф, але Блейз їх навіть не помічав.

— ...Всі тільки й говорять про цю п'ятницю, — Блейз невдоволено пирхнув. — Та на Хелловін стільки шуму не піднімають! От побачиш, у середу тут розвісять ці жахливі бантики, начебто і без них не нудно.

— Але бантики такі зворушливі, — сказав Хель як справжній омега, і його слова звучали настільки чарівно і непорочно, що я навіть усміхнувся:

— Школа не може бути зворушливою, навіть якщо на неї начепити бантики, — а потім спробував відкрити свою шафку, але він знову показав мені свій мінус: іноді замок заїдає.

Блейз однією рукою відкрив мені шафку та пробурчав, щоб я зайнявся своєю спортивною підготовкою, але йому легко говорити. Він з дитинства весь такий весь пацан, а я жив як омега. І поки я поліз за підручниками, зграя омег повернулася, але тепер із поповненням. Вони виразно дивилися на Хеля, сповільнили крок, почали шепотітися та сміятися, і все це спеціально, щоб він бачив, та й оточуючі теж.

Хель тільки опустив погляд і безпорадно взяв Блейза за лікоть.

— Вони просто вас провокують, — сказав я, як тільки Блейз окинув компанію нищівним поглядом.

— Я заслужив, — лаконічно, але дуже здавлено сказав Хель.

— Гей, — один омега, здається, наважився. — Альфи тебе більше не цікавлять, правда? На омег перейшов?

Найжахливіше, що він майже потрапив у яблучко. Хель злякався, я бачив, як він здригнувся, але промовчав. Зате я не хотів мовчати:

— Крист'ян розповів мені, як ти намагався спокусити його, — навмисне голосно сказав я, щоб почули всі. — Пам'ятаєш, як ти трохи випив і вирішив, що зайнятися з ним, як ти там казав? Алгеброю, здається. Так ось, зайнятися з ним «алгеброю» на зупинці саме воно?

Казки в реальностіWhere stories live. Discover now