Konzervy

21 1 0
                                    

Pre lepší zážitok z čítania odporúčam pustiť:

Ihneď som bežal do supermarketu, keď som sa dozvedel o jadrovom útoku. Vláda povedala, že tam kde žijem sa šíri smrteľná choroba, a že plánujú eliminovať každého, kto ju má. Vzal som všetky plechovky, čo som bol schopný odniesť, vybehol von k môjmu autu, a uvedomil si, že ich nemám dosť na prežitie v mojom atómovom úkryte.

Rozmýšľajúc, čo budem robiť s blížiacim sa nukleárnym útokom, uvidel som ženu a dve malé deti nakladajúce dodávku plechovkami s jedlom. Majú toho dosť, aby prežili roky, pomyslel som si. Pribehol som k žene a spýtal sa, či by som si zopár plechoviek mohol vziať. „Mrzí ma to, ale doma mám ešte viac ľud, ktorých treba nakŕmiť, nemôžem obetovať ani jednu." povedala.

Kráčajúc späť k môjmu autu, sklamaný, som na niečo stúpil, pozrel som sa dole a zistil som, že som šliapol na skrutkovač. A vtedy ma to napadlo. Zohol som sa a zdvihol ho, a pozrel sa smerom k tej žene, stále nakladajúcej dodávku konzervami. Potreboval som ich. A tak som začal kráčať k tej žene. „Mrzí ma to!" Povedala mi. „Nemôžem obetovať an-" bola prerušená skrutkovačom, ktorý som jej vrazil do hrudníka.

„Mrzí ma to..." povedal som, keď začala pomaly zomierať. Jej deti zmizli, neviem kam ušli a ani ma to nezaujímalo. Zavrel som dvere kufra dodávky, naskočil do nej a šoféroval späť k môjmu domu. Na ulici boli ľudia, ktorí ma prosili, aby som ich nechal nastúpiť do dodávky. Tá nukleárna bomba mala čoskoro udrieť, a nemal som miesto, takže som pokračoval v šoférovaní. Keď sa začali pokúšať blokovať moju dodávku, prevalcoval som ich. Neviem koľko ľudí som prešiel.



///Tak a vraciam sa po 8945489523564x :dd. toto bolo lowkey funny ale nvm. ešte ma aj napadlo, či by ste nemali záujem ak by som začala prekladať hororové knihy na wattpade sem do slovenčiny. môžete mi dať v komentároch vedieť, ak to tu vôbec ešte niekto číta <33

CreepypastaWhere stories live. Discover now