630-296-7536

200 10 6
                                    


Som si istý, že všetci z vás /nespavci/ sú už zvyknutí na príbehy typu výkrik o pomoc. Pomoc, pomoc, bla-bla-bla. Nebudem ťa nudiť ďalším. Aj keby som chcel tvoju pomoc, nemohol by si mi ju dať, lebo tvoja pomoc je zbytočná.

Prečo?

Pretože nie si členom.

Prajem si aby som ním nebol ani ja.

Všetko začalo dosť nevinne. Telefonátom.

Bol som hore pár hodín, vybaľoval som sa a upratoval som, čakajúc kým mi zavolá inštalatér. Práve som sa presťahoval do chaty a sťahovači všetko dojebali. Z tohto dôvodu mám teraz úžasnú úlohu, telefonovať s kompetentnými ľuďmi, ktorí dokážu opraviť to, čo pôvodní sťahovači pokazili.

Telefón zazvonil 12:06

Nie je zlé, pomyslel som si. Inštalatéri sa zvyčajne neobťažujú zavolať alebo ukázať až do 5.

Keď som zdvihol telefón, nemal som ani šancu pozdraviť, než mi povedala žena na linke "Prosím, ostaňte na linke pre ďalšieho dostupného operátora." Vyskočil som a posadil som sa na linku v kuchyni. Bolo to jedno z mála miest v chate, ktoré neboli obsadené krabicami. Výťahová hudba mi prenikala do ucha. Začal som driemať keď sa hudba zastavila a pianový akord, ktorý znel ako o tri tóny inde ako ostatné, prehrával prijímač dvakrát.

Na linke zaznel hlas.

"Vitajte v spoločnosti Boothworld Industries. Moje meno je Samantha a dnes budem vaša operátorka. Meno?"

Nevedel som, čo povedať, tak som operátorke povedal moje meno.

"Pane, vieme kto ste. Som vaša operátorka. Prosím dajte mi meno na prístup."

"Nerozumiem," povedal som.

"Môžete byť ktokoľvek, pane. Potrebujeme len meno."

"Oh, dobre," povedal som. Vymyslel som si meno. "Harold Withers."

"Pane, ako vaša operátorka, musím zdôrazniť, že fiktívne mená alebo mená ľudí, ktorých nepoznáte, nemožno použiť."

"Použiť na čo?" spýtal som sa. Ako mohla vedieť, že som si to meno vymyslel? O celej veci som si myslel, že to je nejaký žart, ale sotva nikto nevedel moje nové telefónne číslo.

"Prestavba."

"Prestavba? Je toto inštalatér?" opýtal som sa.

"Vitajte v spoločnosti Boothworld Industries. Moje meno je Samantha a dnes budem vaša operátorka. Meno?"

Zobral som to ako áno a dal im meno mojej ex. "Jessica Goodwin."

Na druhej strane telefónu som mohol počuť šťukanie na klávesnici. Znelo to, akoby žena buchla tú vec päsťou. Po chvíli sa vrátila.

„Jessica Goodwin," povedala. "Prestavba je naplánovaná na 21. augusta 2015. Chceli by ste presunuť termín?"

Na mojej strane telefónu som bol ticho. Nemohol som tomu uveriť. Niekto ma musel prankovať.

"Kto to je? Si to ty, Jessica? Prankuješ ma?" spýtal som sa.

Žena dlhú dobu neodpovedala.

Myslel som si, že nech bol na druhom konci ktokoľvek, práve sa snažil zadržať smiech.

"Haló?" opýtal som sa.

CreepypastaWhere stories live. Discover now