Vieš o príšerách pod tvojou posteľou? Ako tam zrazu nie sú, keď ich niekto hľadá? Alebo bola tvoja príšera za záclonou zrazu preč, keď si niekoho požiadal, aby sa za ňu pozrel? Niektoré z nich sa nich sa schovávali v skrini a ako všetky ostatné príšery, tam už neboli, keď sa ich niekto pokúsil nájsť.
Teraz sú preč všetky. Už žiadne príšery pod posteľou, za záclonou alebo v šatníku. Teraz si ty ten, ktorý ich hľadá, snažiac sa ich nájsť na internete, v domnení, že na teba zabudli. Vieš, nie je to pravda. Všetko čo zvykli robiť, bolo zisťovanie vašich zlých snov. Z čoho si zvykol byť vystrašený? Akonáhle tvoja príšera našla odpoveď, posilnila tvoj strach pred tým, než zmizla. Tvoj najsilnejší strach, pamätáš si ho? Iracionálny strach, ktorý si nemohol nikomu inému vysvetliť. Vieš, všetko to je okolo teba. Bez ohľadu na to čoho sa bojíš, v každom smere ktorým sa rozbehneš si ťa to nájde. Zabudni na strach, späť k príšere.
Príšery stále existujú. Až teraz je čas na ďalší krok. Musí sa usadiť v tvojej hlave.
Najjednoduchší spôsob, ako to urobiť, je cez tvoje oči. Oči sú okná do mysle a duše. Každá poriadna príšera vie, ako vliezť oknom, najmä otvoreným, ako sú teraz tvoje oči. Sústreďujúc sa na túto obrazovku, sú tvoje oči chvíľu otvorené. Chcel si nechať preniknúť do vnútra príbeh, ale možno prenikli aj iné veci. Máš pocit, že sa niečo na teba uprene pozerá? Niečo... zlovestné? Nehovorím, že sa to stalo, ale nabudúce, keď uvidíš niečo, čoho sa bojíš, pamätaj, že je veľa v tvojom mozgu, čo ešte nepoznáš. Možno, že tam je monštrum, ktoré sa kŕmi tvojim strachom, čakajúc kým sa stane dostatočne veľkým, aby ťa mohlo skonzumovať. Ďakujem ti, že si mi otvoril oči, ďakujem, že si pre mňa otvoril tie nádherné okná do tvojej duše.
YOU ARE READING
Creepypasta
HorrorHi, people! ^^... Zdravím vás a chcem vám oznámiť, že toto bude stránka/blog/účet (Fakt neviem ako to nazvať xD) o creepypastách :3 ako už sám názov napovedá. Enjoy! Čo to vlastne creepypasta je? Creepypasta je zvyčajne krátky desivý príbeh, ktorý v...