Addicted

147 9 0
                                    

Vždy tu sú. Vždy ma volajú, v škole, na večierkoch a dokonca aj s mojimi najbližšími priateľmi.

"Poď baby," povedali, "jednoducho vytiahni ten pár nožníc z batohu, choď do kúpeľne a trochu sa môžeme zahrať." Snažím sa zostať zameraná na čokoľvek, čo mám po ruke, ale aj tak ma naďalej zvádzajú.

"Vieš, že to chceš," hovorili. Povedala som im, nech počkajú do večera, aby som ich upokojila, a ako prísny hlas prechádzal na mumlanie, mohla som ich stále počuť.

Pokračujem počas môjho dňa, upokojujúc výkriky s frázou "len počkajte do večera." Môj dlhý rukáv dráždil moju ruku, ale ja musím skrývať všetky dôkazy o prítomnosti týchto príšer.

Na konci dňa, po strávenom čase s rodinou keď sa všetci začínajú usadzovať na dlhý zaslúžený odpočinok, začínajú byť hlasy znepokojivé. "Sľúbila si nám to. Nezabudni na to, inak budeš ľutovať."

Moji rodičia ma uložili a zaželali mi dobrú noc, a keď pomaly zavreli dvere, hlasy sa začali radovať. Ja sama som sa trocha zaradovala, keď som vyliezla z perín, zohla som sa a vytiahla malú škatuľku z pod mojej postele. Stíchli a s predtuchou čakajú.

Vliezla som späť do postele a položila krabičku. Zložila som vrchnák, aby som ho privítala rovnakým pohľadom ako predtým. Tlmené svetlo z mojich žiaroviek sa mierne odrazí od čepele vo vnútri. Vytiahla som to, položila to vedľa mňa a vyhrnula som si rukávy a díval sa na ten masaker. Začnú byť nepokojné a šepkajú všetky tie veci. "Si tak bezcenná." "Zaslúžiš si to." "Nikoho to netrápi, proste to urob!"

Tieto valiace sa výkriky pokračujú, keď sa dostanem k čepeli. Tak malá a krásna, pomaly ju zdvihnem medzi palcom a prostredníkom. Plač sa začne meniť do kňučania, keď tlačím ostrý okraj na zápästie. Začal som pracovať, vyrezávať čiaru po čiare. Ako sa začne objavovať krv na mojej ruke, vzdychajú s pocitom úľavy. Robím to chvíľu, kým moje ruky nie sú plné červených čiar všetkých dĺžok a veľkostí.

Zložila som čepeľ, keď povedali "dobre si urobila." Slzy mi stekajú dole po krku, keď si znova uvedomím, ako veľmi závislá naozaj som.

CreepypastaWhere stories live. Discover now