Message from a friend

184 13 0
                                    

Ahoj.

Je vtipné, ako po tej dlhej dobe ani nepoznám tvoje meno. Ale na tom nezáleží. Tak ako tak.

Poznám ťa už dlho.

Áno, ja viem, že si teraz asi zmätený. Poznám ťa natoľko, aby som mohol vedieť, že táto správa v tebe vyvolá takúto reakciu. Niečo ti poviem, som tu s tebou celú dobu! Niekoľko posledných rokov som bol hneď vedľa teba.

Sledoval som ťa, keď si spal, počul som ťa rozprávať sa s priateľmi a viem, čo si mal aký deň k obedu. Skoro si ma niekoľkokrát zazrel. Musel som sa pred tebou veľa skrývať. Poznáš ten pocit, keď si myslíš, keď si myslíš, že za tebou niekto je, ty sa otočíš, ale nikto tam není?

No, ja som tam bol, akurát si ma nevidel.

Ako som ťa sledoval, uvedomil som si, že si naozaj dobrý človek. Za posledných pár dní som sa snažil nájsť spôsob, ako s tebou hovoriť, ale vedel som, že by si sa bál, ak by si počul môj hlas, presne ako minule, a preto som vymyslel lepší nápad, videl som ťa, ako pomerne často používaš tento prístroj.

A taktiež som ťa videl, ako navštevuješ podobné webové stránky ako je táto. Tak som ti napísal túto správu v nádeji, že si ju prečítaš. To je všetko, čo som chcel povedať. Teraz už si pripravený, aby si ma uvidel. Konečne môžeme byť priatelia.

Dnes večer sa ti chystám ukázať moju tvár.

CreepypastaWhere stories live. Discover now