Obrázok vyššie, je náčrt Maximiliána Schäfera, kriminálne šialeného podpaľača, ktorý sa predtým zaviazal k zaniknutému Gelasssenheitovmu Ústavu, mimo mesta Linec v Rakúsku. Týždeň, pred jeho drsnou samovraždou sa Max začal sťažovať personálu, na nepríjemného návštevníka, ktorý denne prichádzal, aby ho obťažoval. Podľa Maxa, návštevník "strašne smrdel a mal protivnú povahu".
Lekári v zariadení vedeli, že žiadnym návštevníkom nebol od jeho príchodu povolený vstup do Schäfer a začali sa ho pýtať na charakteristiku jeho vymysleného vonkajšieho kontaktu. Ak by sa však pýtali na podrobnosti, Max by bol príliš rozrušený na to, aby hovoril. Často konal násilne proti akémukoľvek personálu, ktorý sa pohyboval blízko. V snahe pomôcť Maxovi prekonať jeho úzkosť bola vyvolaná terapeutická hypnóza a pacient bol povzbudený, aby čo najpresnejšie vyjadril povahu svojho "návštevníka".
Schôdza trvala iba pol hodiny, počas ktorej Max pracne pracoval na vyššie uvedenom obrázku. Po tridsiatich minútach skicovania sa Max náhle stal viditeľne rozrušeným. Napriek tomu, že mu boli podané ťažké sedatíva, aby dosiahol hypnotického stavu, si začal opakovane udierať čelo o podlahu takou silou, akou len dokázal. Aj napriek okamžitej reakcii pána Schäfera a liečení jeho zranení, Max rýchlo podľahol katastrofickým škodám, ktoré utrpel v mozgu a lebke.
Zamestnancom Gelassenheit bolo odporúčané, aby v priebehu niekoľkých týždňov po incidente hlásili všetkých "návštevníkov" spomenutých inými pacientmi. Dozorkonajúci im tiež dali pokyny, aby odrádzali od fám pacientov o "odporne páchnucich cudzincoch", ktorí v noci chodia po liečebných oddeleniach. Nič však nepomohlo zabrániť prudkému množstvu samovrážd, ktoré otriasli Gelassenheitom v priebehu nasledujúcich mesiacov. To bolo, keď si personál začal brať život spolu so svojimi pacientmi, takže nehnuteľnosť bola nakoniec opustená.
YOU ARE READING
Creepypasta
HorrorHi, people! ^^... Zdravím vás a chcem vám oznámiť, že toto bude stránka/blog/účet (Fakt neviem ako to nazvať xD) o creepypastách :3 ako už sám názov napovedá. Enjoy! Čo to vlastne creepypasta je? Creepypasta je zvyčajne krátky desivý príbeh, ktorý v...