Dvere do nekonečna

110 3 0
                                    

Prebudíš sa z nejasného bezsenného spánku. Počuješ smiech, hlboký a dunivý, ako by bol jeho zdroj pobavený. Pozrieš sa naľavo, na tvoj budík na nočnom stolíku.

6:04

V červených digitálnych číslach.

Smiech sa zosiľuje a začína ubližovať tvojim ušným bubienkom. Nechcejúc nič iné, ako sa oslobodiť od tohto nepríjemného zvonivého smiechu, odhodíš nejaké oblečenie a ponáhľaš sa k dverám tvojej spálne. Spočiatku sa to javí ako malý biely štvorec, ale ako sa približuješ k dverám, všimneš si, že k dverám je pribitý kus papiera. Papier sa zdá byť narýchlo a neopatrne vytrhnutý z knihy. Váhavo zlúpneš papier nechtom zdržiavajúc sa pri dverách. Na papieri je roztrasený škrabopis, zrejme od pera.

"604

DVERE DO VEČNÉHO NEKONEČNA ČAKAJÚ"

Pohŕdavo pustíš papier na podlahu, otvoríš dvere tvojej izby a urobíš jeden krok vpred, kým si neuvedomíš, že pred tebou nič nie je, len temnota. Tmavšia ako najtemnejšia noc, akú si kedy videl, sa zdá byť takmer pohlcujúca, ale skôr, než sa nad tým zamyslíš, cítiš vo svojom žalúdku nepríjemný vzrušujúci pocit a svetlá zhasnú.

Prebudíš sa a prvá vec, na ktorú pomyslíš je, že si práve mal bláznivý sen, ale táto myšlienka je pretnutá hlbokým dunivým smiechom, ktorý ti zvoní v ušných bubienkoch. Pozrieš sa naľavo, na tvoj budík na nočnom stolíku.

6:05

V červených digitálnych číslach.

Na dverách tvojej spálne je krátky list, na ktorom stojí:

"605

DVERE DO VEČNÉHO NEKONEČNA ČAKAJÚ"

Smiech sa ozýva v tvojej hlave.

CreepypastaWhere stories live. Discover now