Ahoj, Ja som Ben. Stavím sa, že ste počuli o mojej creepypaste, alebo nie? Je o mne. Teda vlastne o mojom mŕtvom ja, ale nikdy ste nepočuli čo bolo predtým, než som uviazol vo videohre, tak vám poviem, ako som zomrel. Bolo mi 15 a bol som na ceste za Zeldou, mal som všetky Majora masky a v hre som moh tiež získať Batu, mamka povedala, že moc hrám, ale keď nemám žiadnych priateľov, videohry sú pre mňa všetko, čo mám a občas si myslím , že som Link, urobil by som čokoľvek pre to, aby som ním mohol byť , prežívať dobrodružstvo s mojím škriatkom, ale v skutočnom živote som bol tupec, ktorého nikto nemal rád, ani môj najlepší priateľ, vyrástol a stal sa jedným zo štýlových detí a ja som bol stále vysoký 4 stopy a to nebolo fér. Nenávidel som, ako si ma nevšímal a došlo to tak ďaleko, že ma už niekoľkokrát zbil a najhoršie na tom je, že žije vedľa mňa a keď ma uvidí, nakopne ma, takže som vôbec nechodil von. Mám nezadanú matku, mladšieho brata a sestru, sú dvojčatá a je im 7, takže po škole ich musím strážiť a takto začína môj príbeh, bol to normálny, ničím výnimočný deň až na to bitie pred a po škole a tá bolesť, ktorá išla vidieť na mojom tele po tom, čo som sa snažil dať dole tašku zo stromu a potom som šiel vyzdvihnúť deti mojej sestry. Keď som ich vyviedol zo školy, utekal som tak rýchlo, ako to len šlo. Doma bolo všetko v poriadku, jediná zmena bola v tom, že bola vztýčená vlajočka v poštovej schránke. Od toho bitia som mal stále tvár od krvi už dnes po piaty krát. Moje rukávy vyzerali tak, ako keby som niekoho zavraždil, až si toho mama všimne, tak ma asi zabije, no poďme sa pozrieť, čo máme v schránke, odpad, odpad, odpad, čo to? A KURVA! KONEČNE! Áno, konečne tá hra (Majora 's mask), aj keď to bola len Beta a mala v sebe chýb, ako nasratých, ale bola tu. Bežal som domov, v rýchlosti odložil tašku na podlahu, nahodil Nintendo 64 a hral to ako šialený, skoro som to dohral, keď sa moja mama vrátila domov po 9-hodinovej šichte a povedala "Ben, pozri sa na tento dom! Upratoval si ho vôbec? " Potom začala revať (neviem prečo) "BEN, OKAMŽITE výdi z izby!" "Hej, hej, mami, len ma nechaj uložiť hru." "Teraz BEN!", mama revala, bola ťažko nasratá. Vyšiel som z izby a videl, ako dvojčatá zdemolovali dom (všade odpadky), keď som hral hru a keď som sa pozrel na maminu tvár, mala vražedný pohľad. "Vidíš to?!", Povedala. Povedala to takým tónom, že keď odpovieš, tak to bude ešte horšie, len som mlčky stál a pozeral sa na stenu. "Ben, to si prehnal. Ben, vieš, že keď som v práci, tak sa máš o dom starať, ja som potom tiež vyčerpaná. A pozri sa na brata a sestru. Vidíš, akí sú špinaví? Preboha, Ben, to už nikdy nerob. A prečo sa stále biješ s Jackom? " Pozrel som sa na mamu a povedal "On to začal.", Ale len sa na mňa pozrela a povedala "Tak toho nechajte. Je ti predsa pätnásť a to znamená, že ak ešte budem počuť, že sa s ním biješ, tak tú hru zbalím a vyhodím. nezareagoval som a vedel som, že mám problém. Najhoršie na tomto incidente bolo, že mi mama môže zobrať novú hru, ale podarilo sa mi mamu presvedčiť, že dokážem dobre vychádzať s ostatnými a starať sa o dom, ako povedala. "Hej Ben, keď už nemôžeš hrať žiadne videohry, šiel by si s nami do parku.", povedal môj brat. Pozrel som sa po sestre, priviedol som ju k bratovi a oznámil "Prečo chcete teraz do parku, už začína byť neskoro, mama už bude doma, skončil som s upratovaním a som unavený." Obaja sa na mňa pozreli smutnými tvárami, tak som to vzdal a šiel sem s nimi do parku. Hrali sa hodiny a ja som stratil prehľad o čase. Slnko zapadalo, ale nežili sme tak ďaleko od parku, preto som nechcel ísť domov skoro, aj keď by som mal. "Ben, myslíš, že sa mama zblázní, že ideme domov neskoro? ". Mal pravdu, tak som zakričal na sestru, že ideme domov a chcel som, aby mi mama vrátila tú hru. Bolo desať večer a bol som tak znudený, že som chcel ísť domov a hrať Zelda, ale nikdy som nedokázal dôjsť k bránam parku, skôr než Jack a ďalší blbci zo školy prišli, vyzerali opito a vedel som, že toto dobre nedopadne. "Á pozrime sa, či to nie je fanúšik LOZ! Zelda, kde máš princeznú?", povedal jeden z tých opitých imbecilov a viem, že som to nemal hovoriť, ale bol som tak naštvaný, že som to povedať musel. "Zelda je princezná, ty kokot!". Na slovo kokot počuli, naštvalo ich to a ja som musel bežať ako o život, no .. ďaleko som sa nedostal, lebo Jack mi nastavil nohu a ja som sa kotúľal dolu z kopca, až som cítil krv a trávu. Reval som na neho, ale ako som plakal, ich to rozzúrilo ešte viac, začali besnieť, kopali do mňa stále a stále, tak dlho až kým som sa nezrútil. Potom som sa nejako dostal k autu a začal panikáriť, pretože som začul niečo ako zhodiť z mosta. Začal som panikáriť a kopať do dverí toho auta až sa na piatykrát sa otvorili. Jack to začul, zhodil ma na zem a povedal "zostaň tu". Ťažko smrdel po pive. "Prosím, nechaj ma ísť. Nepoviem to mame, len mi dovoľ ísť domov." Veľmi som ho prosil, ale jeho kamarát ma surovo kopol do tváre, ďalší jeho kamoši ma zdvihli zo zeme a niesli ma niekam. Vedel som, že sa z tohto nedostanem, tak som začal premýšľať o svojom živote, bol to strašný život a moja mama si zaslúži lepšieho syna, ako som ja, môj brat a sestra, želám si, aby som sa k nim mohol správať lepšie a tá videohra, prečo som ju nemohol pred týmo dohrať ..? Keby som pred týmto mohol urobiť čokoľvek, bolo by to toto. "Nejaké posledné slová, Ben?". Minútu som premýšľal a potom som povedal "Hej, ak dnes zomriem, vrátim sa a zabijem vás, nech to bude pokojne trvať večnosť, raz vás dostanem a pomstím sa vám za to, čo ste mi robili tie celé roky. To prisahám! Na moju majora Mask hru prisahám, že sa vrátim ". Hneď ako to počuli, tak sa všetci začali smiať a v rýchlosti ma hodili z mosta do jazera, tá voda rýchlo pokryla moje telo až som nemohol dýchať, ten vzduch čo som mal v pľúcach unikol do vody. Chcel som vyplávať hore, ale nemohol som sa hýbať, tak som sa ponoril na dno jazera, kde som umrel. Tu by mohol príbeh skončiť, ale nekončí ... Pomsta bola vykonaná, potom čo som bol nájdený na brehu jazera po týždni, moja mama dala moje hry Jackovi, myslela si, že to bol môj best friend. Medzi hrami našiel aj moju kópiu Majora mask a tam našiel save file, ktoré sa volalo [Ben] a zacelil hru tam, kde som skončil. Dostal sa až do časti kde je lebka Kidom a potom videl moju / linkovú / sochu. Nemôže hru vypnúť, tá socha ho stále sledovala. Najprv si myslel, že to bola chyba v hre, pretože to bola Beta, ale tá socha hovorila divné veci. Potom sa vystrašil a chcel hru vypnúť, ale videl len text "BOL BY SI TO NEUROBIL". Potom tam bola linková socha, ktorá sa smiala a smiech skull kida zaplnil celú miestnosť, ďalší deň bol nájdený mŕtvy. A takto to robím s ostatnými stále dookola ... Aké že bolo tvoje meno? Rád by som ti poslal hru .... -Ben Drowned.
So guys toto bola pastička o Beníkovy a ja dúfam, že sa Vám páčila :D
YOU ARE READING
Creepypasta
HorrorHi, people! ^^... Zdravím vás a chcem vám oznámiť, že toto bude stránka/blog/účet (Fakt neviem ako to nazvať xD) o creepypastách :3 ako už sám názov napovedá. Enjoy! Čo to vlastne creepypasta je? Creepypasta je zvyčajne krátky desivý príbeh, ktorý v...