Nepovedala by som, že som narcistická, ale naučila som sa vážiť si svoj vzhľad, starám sa o seba a udržiavam svoj vzhľad, napokon, nebudem ho mať navždy. Moji priatelia by súhlasili, že mám zvyk sa stále pozerať na svoj odraz.
Mal som okolo 21, keď sa to stalo, mala som narodeniny a moji starší priatelia ma vzali piť. Počas dospievania som pila, ale keď som vedela, že som plnoletá, ja krava som sa opila. Cítila som, ako mi sťahuje močový mechúr, keď som dopila ďalšiu fľašu piva, zastonala som kvôli tomu pocitu, ospravedlnila sa a ubrala sa na toaletu.
Vstúpila som na toalety a rýchlo urobila to, na čo som tam prišla. Keď som prešla radom zrkadiel cez umývadlá, zamračila som sa, keď som videla, že môj odraz vyzerá menej elegantne; vzala som nejaké papierové utierky pred zapnutím vody, aby som umyla svoj zničený mejkap. Sklonila som sa, aby som si na tvár šplechla studenú vodu; keď som už stála vzpriamene, zalapala som po dychu, keď som videla, ako sa na mňa môj odraz usmieval, predtým ako som otočila a pristúpila bližšie k dverám.
Ustúpila som a pretrela si oči, aby som ich znova otvorila, vidiac svoj normálny odraz. Dych sa mi spomalil, ako som pozorovala zrkadlo, uškrnula som sa a potriasla hlavou, keď som vychádzala z toaliet; pripisujúc odraz len mojej fantázii.
Neskôr, tú noc, som sa zababušila poriadne do prikrývok na mojej posteli, keď som sa snažila vyliečiť bolesti hlavy z mojej predchádzajúcej párty. Pozrela som sa na zrkadlo na dverách skrine, najprv som videla len môj odraz, ktorý si ľahol a zakryl sa prikrývkami. Cítila som, ako ma premáha únava, keď som videla, ako sa to stalo a rýchlo som sa posadila skôr, ako som v tom okamihu úplne psychicky odrovnaná, bežala do kúpeľne.
Nabrala som dych, keď som zasvietila svetlo a rozhliadla som sa po kúpeľni, až kým som ju znova neuvidela v zrkadle. Zakryla som si ústa, aby som utíšila svoje výkriky; za mojím odrazom stál muž, ktorý bol hlboko zarytý nožom v jej krku. Keď som to videla, cítila som, ako mi po lícach stekajú horúce slzy, ale potom sa moje oči rozšírili, keď som cítila dych vzadu na hlave a niečo chladné a tvrdé vbodnuté do môjho krku.
YOU ARE READING
Creepypasta
HorrorHi, people! ^^... Zdravím vás a chcem vám oznámiť, že toto bude stránka/blog/účet (Fakt neviem ako to nazvať xD) o creepypastách :3 ako už sám názov napovedá. Enjoy! Čo to vlastne creepypasta je? Creepypasta je zvyčajne krátky desivý príbeh, ktorý v...