Zdravíčko kafíčko. Ako už viete, internet nie je plný len rozkošnými mačiatkami a šteniatkami. Avšak, nemyslím si, že niekto z vás vedel, že aj cez nášho milého pomocníka uja Googla sa dajú nájsť také zverstvá, ako vám ukážem v dnešnej časti. Toto je 10 vecí, ktoré by ste nikdy nemali Googliť (ale ja viem, že ma neposlúchnete a dodrbete si tým psychické zdravie ako ja ✌️😗).
10. Chechclear aka the Unknown Russian Soldier
Dagestanský popravný masaker, známy taktiež ako neznámy ruský vojak, bol incident počas Dagestanskej vojny, natočený a distribuovaný na kazetu, na ktorej boli popravení vojnoví zajatci. Toto video je jedno z najhorších videí, aké boli kedy natočené. Po natočení sa video začalo predávať a tak skončilo online. Dagestanská poprava sa datuje roku 1999. Čečenskí Mujahideenskí teroristi, ktorí boli vedení Sulatinom Timurom vstúpili na územie Dagestanu s vyše 500 plne ozbrojenými vojakmi. V Dagestane bolo v tom čase len 13 ledva ozbrojených ruských brancov, keď začal útok. Sedem ruských brancov počas ťažkej presily Čečenských teroristov utieklo z dediny, zvyšných šesť vojakov sa uláčateľom postavilo, avšak za chvíľu boli bez munície a boli obkľúčení. Čo sa dialo ďalej je na videu. Čečenskí teroristi vzali zajatcov na pole a bez zľutovania každého popravili. Kameraman detailne zblízka točil ich podrezané hrdlá. Toto video vám nenechá NIČ na predstavivosti, všetko je detailne natočené. Ruskí vojaci počas tejto popravy vydávajú hrôzostrašné bublavé zvuky, ako sa im z ich podrezaného hrdla bolestivo valí krv, počítajúc ich posledné sekundy života. Ku koncu videa môžete vidieť jedného zajatého ruského vojaka, ktorý sa dal na útek. Bol najšťastnejší zo všetkých šiestich, pretože bol zabitý výstrelom zbrane. To mu prinieslo menej brutálnu a rýchlejšiu smrť. Jeho piati súdruhovia už neboli tak úspešní a museli trpieť pomalou smrťou. Tá najviac znepokojujúca časť je ten fakt, že tí Čečenskí teroristi nútili Ruských vojakov prizerať sa, a počúvať ich pobočníkov umierať a nechávali ich s vedomím, že za chvíľu bude rad na nich a že tu nie je nič, čo by mohli urobiť, aby sa zachránili. "Našťastie" však potom boli teroristi chytení a boli buď zajatí, alebo zabití, ani jednému sa z toho nepodarilo vykrútiť.
Link pre odvážnych: https://peertube.video/videos/watch/8dc78107-839a-4320-917e-9e7cdcdfc792
9. Tumbling Doll of Flesh
"Tumbling Doll of Flesh" je japonský (prekvapivo, lol, japonské filmy dokážu byť kurva zvrhlé) pornografický horor film, napísaný a natočený Tamakim Chi Anaruom. Tento kontroverzný a konfrontujúci kúsok undergroundovej filmovej tvorby zapadá medzi filmy, ktoré sú najťažšie na pozeranie a najviac notoricky známe odporné filmy všetkých čias. Príbeh sa točí okolo ženy menom Kana a muža menom Kiku, ktorí sú najatí na natočenie amatérskeho porna navrhnutého dvoma mužmi. Ako sa pornoscéna vyvíja, začína zahŕňať prvky BDSM, ako napríklad zväzovanie prsníkov, používanie vybrátorov, voskovú hru, sebabičovanie a klystír. Ako sa film stáva nepríjemne hrubým, Kana sa pokúsi odísť, nabádajúc režiséra, kameramana a Kika, aby ju z toho filmu vyradili. Oni ju však zviazali k posteli a strhali z nej oblečenie. Zatiaľ čo Kiku znásilňoval Kanu, ktorá bola čiastočne pri vedomí, režisér jej odsekol nohu sekáčikom na mäso a zmrzačil jej jazyk škrabkou na zemiaky a nožnicami, aby prestala kričať. Keď Kana omdlieva od bolesti, je jej vpichnutá injekcia s nejakými drogami, ktoré ju zobudia a držia pri vedomí. Kanina pravá ruka a zostávajúca noha sú predelené a jej brucho rozrezané, takže Kiku môže súložiť s jej vnútornosťami. Potom, čo Kiku ejakuluje krv a semeno na Kanine prsia, režisér ho tresne po hlave sekáčikom a zabodol ho Kane do tvére. Kika potom režisér vykastruje, popritom ako telefonuje, zatiaľ čo kameraman pokračuje v natáčaní zmrzačených tiel ich dvoch hviezd.
YOU ARE READING
Creepypasta
HorrorHi, people! ^^... Zdravím vás a chcem vám oznámiť, že toto bude stránka/blog/účet (Fakt neviem ako to nazvať xD) o creepypastách :3 ako už sám názov napovedá. Enjoy! Čo to vlastne creepypasta je? Creepypasta je zvyčajne krátky desivý príbeh, ktorý v...