All Firemen Are Heroes

137 9 14
                                    

Plamene sú v plnej sile. Sklo sa rozbíja z tepla zapríčineného týmto peklom. Dokonca sa aj spálené drevo začína trieštiť, neschopné vydržať hmotnosť 2. a 3. nadzemného podlažia. Vieš, toto je požiar ako tie, ktoré spôsobujú, že sa chcem stať hasičom. Vidieť zúrivú smrť tancovať cez poschodia, steny a stropy je neuveriteľne krásny a mystický pohľad. Nesúhlasíš?

S každým človekom, ktorého som vytiahol z tejto horiacej hrobky, som videl som od svojich fanúšikov a obdivovateľov stále viac zábleskov foťákov. Je neuveriteľné, byť milovaný a ctený, ako hrdina. Je to dokonca omamné. Nikdy mi to nestačí. Preto sa stále púšťam do čeľustí smrti, aby som zachránil týchto bezvýznamných ľudí. Ľudia ťa majú radi. To, čo nevedia, je to, že už viem, ako sa má plameň šíriť, a viem, kde je to bezpečné a kde nie. Preto som tam založil oheň... Tam a tam.

Nanešťastie, pre teba nemôžem ťa vytiahnuť z tohto krásneho miesta. Si posledný v budove... No okrem mňa. Moji fanúšikovia majú tendenciu spochybňovať, aké nebezpečné môžu byť požiare, ak v nich nikto nezomrie. Preto ťa tu musím nechať. Moji ľudia musia vedieť, do akej miery som sa dostal do nebezpečenstva. Uctievanie je týmto spôsobom úprimnejšie. Rozumieš, nie? Pozri, tu je nejaká rada pre teba, môj priateľ. Vdýchni dym. Verte mi, keď poviem, že je to lepšie ako tá druhá možnosť. Dobre, takže... Uvidíme sa potom, keď tu zostane len popol.

CreepypastaWhere stories live. Discover now