"Eomma!Yunki takut..."kata Seorang budak lelaki yang berumur kira2 10 tahun itu sambil memeluk erat ibunya.
"Sssyyy!jangan takut ya sayang!eomma ada disini"kata Wanita itu terhadap anaknya.
"Eomma! Appa mana??"tanya Yunki ke arah ibunya.
"Appa ada urusan dibawah sayang!Yunki jangan takut ok!Eomma ada disini"kata Wanita itu lagi sambil memeluk satu2nya anak tunggalnya itu.
Tiba2...
"PANGGGGGGGG3×"
"Eomma!Yunki takut!bunyi tu takutkan Yunki"kata Yunki hampir menangis.
Wanita itu menenangkan anaknya "Ssssyyyy!jangan takut sayang!Eomma ada "
"BUKA PINTU INI! SEBELUM AKU PECAHKAN PINTU INI, LEBIH BAIK KAU SERAHKAN DIRI KEPADA AKU!KALAU KAU TIDAK MAHU MATI SEPERTI SUAMI KAU, LEBIH BAIK KAU BUKA PINTU INI.."jerit seorang lelaki disebalik pintu yang telah dikunci.Pintu diketuk dengan kuat.
"MIN HARA! BUKA PINTU INI...."jerit lelaki itu lagi.
"TUK..TUK..TUKK.."
"BUKAAA..."jerit lelaki itu dengan bengis.
"Eomma(menangis teresak2 dan mengigil ketakutan)...Yunki takutt.."kata Yunki. Wanita itu berlutut dihadapan Yunki "Yunki sayang! Mari kita main sorok2 ya..!Yunki bersembunyi dibawah katil ya! Nanti Eomma cari Yunki ok.."
Yunki mengangguk lalu bersembunyi di bawah katilnya.Yunki mengigil.Dia sedaya upaya menutup mulutnya mengunakkan tangan.Wanita itu berdiri.Pintu ditendang dengan kasar.Kelihatan ada seorang lelaki sambil menghisap rokoknya yang muncul bersama2 dua orang bertubuh sasa dibelakangnya.
Wanita itu semakin berundur ke belakang.Choi merenungnya dengan tajam.
"A..pa ...!yang kau Mahu daripada aku Choi?kau dah dapat aku dan suami aku tapi kau jangan ganggu anakku.."kata Wanita itu mengigil.
Choi tersenyum sinis "tch,kau dah lupa ?yang kau lebih memilih Min ho seop daripada aku!kau telah malukan aku didepan orang ramai! Kau lebih memilih suami kau daripada Aku! Aku cintakan kau!Tapi ini balasan yang aku terima daripada kau...!KAU LEBIH MEMILIH JANTAN TAK GUNA ITU DARIPADA AKU..."Tengking Choi.
"Choi!!cukuplah!aku tak cintakan kau!Aku cuma anggap kau sebagai kawan ! Aku tidak menganggap kau lebih dari itu!aku hormat kau sebagai kawan aku,Choi..!sudahlah tu...!kau jangan menjadi seorang yang psikolah choi..!Aku tidak memalukkan kau choi! Itu salah kau sendiri ! Kau yang berani memukul Min ho Seop tanpa belas kasihan! Kau buli dia! Kau psiko Choi!kau gila.."jerit Min hara ke arah Choi.Choi meludah lalu menghalakan pistol ke arah Min hara.
"Selamat datang ke neraka bersama suami kau, Min hara..."Kata Choi lalu melepaskan tembakan sebanyak 5 kali ke atas Min hara.
"PANGGGGG5×"
Yunki yang berada dibawah katil itu menutup telinga dan mengigil.Air matanya jatuh ke pipi apabila terpandang badan ibunya jatuh ke lantai akibat terkena tembakan banyak kali.
Yunki menangis dan menangis tetapi tidak mengeluarkan suara kerana takut Choi bisa menangkapnya.
"HAHAHAHAHAHHAHA..PERGI MAMPUSLAH MIN HARA...."kata Choi lalu pergi meninggalkan bilik itu dan diikuti oleh kedua2 bodyguardnya.
Selepas bayangan Choi hilang daripada pandangan, Yunki keluar lalu memeluk ibunya "Eommaaa....jangan tinggalkan Yunkiii..!Eomma...ba..bangunlah...Eomma...!EOMMAAAAAAAAA"jerit Yunki.
"EOMMMAAAAAAA...."jerit Yoongi yang tiba2 tersedar daripada mimpinya.Air matanya mengalir dengan laju.
Yoongi menangis dan menangis sendirian di dalam biliknya "Eo..mma...!A...ppa....!Yunki rindu Eomma dan Appa!"
YOU ARE READING
Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]
Romance"cari maklumat tentang gadis itu dan serahkan kepada aku" -Min Yoongi "Muka jer lawa tapi perangai macam hantu.."-Park Eun Ha P.S:jangan copy and Paste ok.Cerita ini hanya terkeluar dari kepala otak author shja dan tidak ada kaitan dengan cerita2 y...