"Mampuslah aku kali ni.."kata Eun ha lalu melihat dari tingkap.Jimin memandang ke arah Eun ha dengan renungan seperti hendak membunuh Eun Ha.Eun ha mengigit bibir.Eun terpadang ke arah Yoongi.Seluruh badan Yoongi basah kuyup.Baldi yang mendarat diatas kepalanya itu diletakkannya disisi "aduhhh......patutlah Jimin oppa marah...argh sudah..kena sound lagi lah aku kali ni.."kata Eun ha didalam hati.
"Eun haaa..turun sekarang.."arah jimin.
"Tak nak..nanti jimin oppa cekik Eun ha..."kata Eun ha.
"Eeeee..budak ni kanggg..."jimin geram.Yoongi memandang ke arah Eun ha.Eun ha menelan air liur.Eun ha dengan muka yang rasa besalah terus meminta maaf dari tingkap dengan wajah yang agak takut2 "Mi..mian...hae...clorox.."
Yoongi mengangguk tapi senyum.Mata mereka berdua bertembung.Tapi Eun ha sempat tersedar.Wajahnya mula kelihatan merah dan panas.
"Eun ha...."panggil jimin.
"Jimin oppa, mianhae.."balas Eun ha lalu mengelak dari jimin.
*****************************************
"Mr.choi...semua kelengkapan senjata telah sampai di persisiran sekarang ini!sekarang kita cuma perlu menunggu untuk senjata itu dihantar kepada kita.."kata salah seorang daripada bodyguard mr.choi.
Mr.choi yang duduk di tempatnya memandang ke arah Bodyguardnya itu.Rokok dihisapnya lalu dihembus "pastikan senjata2 itu telah sampai ditangan aku dan pastikan Suga tidak dapat merampas senjata api itu daripada aku...aku tahu sekarang dia sedang memerhatikan gerak geri aku...!aku tidak perlu risau sebab aku tahu apa aku nak buat dengan kau suga...ataupun aku panggil kau, Mafia Yoongi.."
*****************************************
Pada Malam itu, Eun ha membawa laptopnya ke bilik dapur.Pada malam itu sangat sunyi kerana abang dan adik2nya sudah tidur dibuai mimpi.Eun ha menyediakan Teh panas dan juga biskut diatas meja makan.Eun ha membuka laptopnya lalu membuat connection internet daripada smartphonenya.Eun ha membuka link Google Meet untuk berinteraksi dengan kawan2 satu kolej dengannya dahulu.
"Wassup guys, ape cer korang sekarang??sihat2?"tanya Eun ha sambil makan biskut.
"Ofcozlah sihat...kerja aku asyik makan jer..haeven..huahahahahahah.."kata Siew Ling gadis dari hong kong.
"Aku sihatlah juga,tetapi baru2 ini aku baru putus cintalah weiii..waaaaaa.......kenapalah Angelica buat aku macam niiii..."kata bryan sambil menangis seperti bayi.
"Bryan..chill lah bro...baru girlfriend, bukan wife pun..."kata Siew Ling buat muka minta makan penampar.
"Kau diam lah minah yang tak ada perasaan, aku tahulah siapa yang aku cintaa..waaaaa.. help me bro muhammad Fairuz...."rengek bryan ke arah kawannya yang berbangsa bangla itu.
*Lupa nak cakap, bryan juga berasal dari china seperti Siew Ling.
"Wei2..kita GM ni nak berborak ke ataupun nak dengar kisah cinta tragis kau ni bryan oiii???kalau kau asyik cakap pasal gf queen control kau tu, aku tutup GM ni nanti baru tahu.."Ugut Eun ha.
"Alooo..janganlah Eun Ha...kau kan bff dunia akhirat akuu...kita baru nak reunion kat GM ni..."kata Siew Ling.
Sambil mengeleng2kan kepala "Apa ni korang semua, Aku belum ready lagilah nak GM ni!!aku baru ja habis mandi, kejaplah nanti aku buka Video.."kata Fairuz.
"Apalah budak tu...kita dah janji didalam Group chat GM pukul 10 malam..apa kejadahnya dia mandi time ni?tak sejuk ke?"kata Siew Ling.
"Oiii..aku dengar tu siew Ling..."jerit Fairuz.Bryan masih menangis teresak2.Siew Ling dan Eun ha seperti batu.
YOU ARE READING
Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]
Romance"cari maklumat tentang gadis itu dan serahkan kepada aku" -Min Yoongi "Muka jer lawa tapi perangai macam hantu.."-Park Eun Ha P.S:jangan copy and Paste ok.Cerita ini hanya terkeluar dari kepala otak author shja dan tidak ada kaitan dengan cerita2 y...