Chapter 29

56 3 66
                                    

"Bos! Aku nampak Yoongi dan Juga Eun ha baru sahaja beredar daripada tempat perkuburan"kata seseorang di hujung talian.

"Perkuburan?"tanya Mr.choi sambil menghisap rokoknya.Kedua2 kakinya diatas meja.

"Ye bos! perkuburan"kata Lelaki itu.

"Bagus johnny! Teruskan mengintip kemana jua Yoongi pergi! "Kata Mr.choi lagi.

"Baik bos!"kata johnny.

Mr.choi mematikan talian.Dia ketawa seperti orang gila "Yoongi, Yoongi!kau ingat kau dah menang!kau tunggu pembalasan daripada aku...HAHAHAHAHAHA"

Jungkook yang sedang berdiri di sebelah mr.choi itu hanya diam.Mata kirinya menjeling ke arah mr.choi yang sedang seronok goyang kaki.

Jungkook berkata didalam hati "kau tidak akan menang Mr.choi.."

*****************************************

Eun ha menguap banyak kali.Eun ha memejamkan matanya sambil bertongkat dagu.Auntie kim yang kebetulan masuk ke dapur terpandang ke arah Eun ha yang sedang tertidur di meja makan.

Auntie kim menyentuh bahu Eun ha "Puan??"

Eun ha terkejut lalu memandang ke arah auntie kim sambil mengurut dadanya "auntie nii! Terkejut saya tau.."

Auntie kim tersengih "Puan buat apa tidur disini?kenapa tidak tidur petang didalam bilik sahaja?"

"Hmmm!malaslah auntie! Rasa berat pula tulang ni nak naik tangga ke atas!tulang sudah reput..hehehehe"kata Eun ha sambil mengaru2 kepalanya yang tidak gatal.

"Eh Puan ni! Muda2 lagi tulang dah reput! Takkanlah Puan kalah dengan auntie yang masih bertenaga ini"kata auntie kim lalu duduk berhadapan dengan Eun ha.

"Hmm..bukan apa Auntie! Saya bosanlah tidak melakukan apa2! Tuan pula dah keluar pergi kerja! Saya pula terperap didalam rumah!bosan pula tidak ada mangsa buli didalam rumah ni! Selalunya Tuan yang seringkali kena buli dengan saya "Keluh Eun ha.

"Laaa..bosan je ke?hahaha..Puan nii!"gelak Auntie kim sambil mengeleng2kan kepala.Eun ha mencebik "Auntie ni gelakkan saya kenapa?"

"Eh,eh...!auntie tak gelak!tapi auntie senyum tengok Tuan dah ada seorang isteri  yang sangat lucu! Mesti arwah Tuan besar dan Puan besar (ibu bapa Yoongi) gembira apabila melihat Yoongi sudah berumah tangga dengan seseorang yang baik hati seperti Puan Eun ha"kata Auntie kim sedikit sedih.Eun ha perasan riak wajah Auntie kim berubah.Eun ha memegang tangan Auntie kim sambil menghadiahkan senyuman "auntie! Auntie jangan sedih2 ya! Kita doakan semoga Roh kedua2 Arwah tenang dialam sana yah! Saya janji akan menjaga Yoongi sepenuh jiwa dan raga saya! Saya tidak akan mensia2kan dia!"

Air mata Auntie kim mulai gugur sedikit sambil memandang ke arah Eun ha.Tangan Eun ha digengamnya erat.Eun ha terkedu.

Auntie kim melepaskan tangan Eun ha lalu pergi dari situ.5 minit kemudian, Auntie kim datang kembali ke arah Eun ha dengan membawa sebuah buku.

"Puan Eun ha! Puan besar pernah berkata kepada Auntie dulu jika......."

Flashback..

"Jika Yunki sudah besar nanti dan sudah mempunyai seorang isteri! Auntie kim akan bagi diary ini kepada isteri yunki yah! Disini semua saya tulis tentang Yunki! "Kata Min hara ke arah Auntie kim yang sedang menghidangkan secawan kopi kepada Min hara.

"Jika Yunki sudah besar nanti dan sudah mempunyai seorang isteri! Auntie kim akan bagi diary ini kepada isteri yunki yah! Disini semua saya tulis tentang Yunki! "Kata Min hara ke arah Auntie kim yang sedang menghidangkan secawan kopi kepada Min hara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]Where stories live. Discover now