Pagi itu, Eun ha masih lagi tidur.Pintu diketuk dengan kuat "oooo..kakakku!sudah bangunkah dikau wahai kakakku! Jom sarapan!nanti laki hang sampai pula ambik hang balik.."jerit Do ra disebalik pintu.
Eun ha menutup telinganya dengan bantal "hmm.....5 minit"kata Eun ha masih lagi tertutup.
Do ra membuka pintu sambil mengelengkan kepala apabila melihat kakaknya "esh! Orang dah kahwin rajin bangun awal!ni sudah berkahwin semakin malas mahu bangun awal! Sewaktu dia masih berkerja dahulu rajin pula bangun awal..tu sahaja masa dia rajin.."
Do ra menghampiri Eun ha lalu mengoncangkan badan Eun ha "Eeee..kakakkkk..!banguunnn..."kata Do ra.
"Tunggu hujan berhenti nanti kakak bangunlah...zzzzzzzz..."balas Eun ha sambil memeluk anak patung kucingnya.
"Hujan?oi kak! Hari ni mana ada hujan! Panas adalah..!dahlah kakk..bangunlahhh..."kata Do ra geram.
"Zzzzzzzzz..."
Do ra bercekak pingang "aish! Macam manalah nak bangunkan kakak ni.."bebel Do ra.
Tiba2..
"Do ra?Kakak kamu dah bangun?"tanya Seseorang yang tiba2 muncul.
Do ra menoleh ke belakang "eh! Yoongi oppa?bila sampai?"
"Baru je.."kata Yoongi lalu memandang Eun ha yang masih tidur.Yoongi tersengih "tak apa Do ra, nanti Oppa kejutkan dia..!tahulah oppa nak kejutkan dia macam mana"
"Oppa nak buat apa?"tanya Do ra innocent.
"Budak belum cukup umur jangan masuk campur..!"kata Yoongi senyum penuh makna.
"Budak belum cukup umur?eee..oppa ni sama je macam kakak! Do ra sudah berumur 20 tahunlah.."kata Do ra sambil memuncungkan bibir.
"Oh! Ingatkan 10 tahun tadi"gurau Yoongi.Do ra seperti batu.
"Hahaah..!oppa gurau je! Do ra pergi lah dahulu! Nanti oppa kejutkan bini oppa ni.."kata Yoongi.Do ra mengangguk lalu pergi meninggalkan pasangan burung merpati itu.
Yoongi duduk di sebelah Katil Eun ha "sayang! Bangun!"
"Zzzzzzzzz....."
"Sayangg?bangunn..."panggil Yoongi lembut sambil mengusap2 rambut Eun ha.
"Hmm..zzz...Yoongi ah...zzzzzz..." Eun ha mengigau.
Yoongi ketawa kecil sambil mengelengkan kepala "haha..Eun ha..! saya disini sayang".
Yoongi senyum memandang ke arah Eun ha "macam sleeping beauty pula.."Kata Yoongi sendiri.Yoongi tiba2 mendapat akal "sleeping beauty ooo...muahhhhh".
Yoongi mencium bibir Eun ha sehingga mata Eun ha terbuka .Eun ha bangun lalu memandang ke arah Yoongi dengan perasaan geram lalu memukul belakang Yoongi "Eeeeeeee....yahhhhhh..tak boleh ke kejut orang betul2.."
"Eh! Orang dah kejutkan dia dengan cara baik! Tapi dia yang tak bangun2! Dah sayang tidur tidak bangun2 macam sleeping beauty, sebab tulah saya cium ! Ubat bangun tidur kan..! Berkesan juga cerita dongeng disney oh.."sengih Yoongi. Eun ha mencebik bibir tetapi tangannya mencubit bahu Yoongi . Yoongi menjerit kesakitan "auchhhhhh..auchhh"
"Main2 lagi..!ehm..."rajuk Eun ha lalu bangun dari katilnya.
"Eh princess! Nak kemana tu?breakfast lah"kata Yoongi sambil melirik ke arah Eun ha.
Eun ha menjeling ke arah yoongi "nak kemana lagi?pergi mandilah...esh"
"Nak ikut "usik Yoongi tersengih.
"Jangan nak mengada2 ya...! "Kata Eun ha mula membuat langkah silat.Yoongi ketawa "hahahaha..! Tahu takut! Takkan saya nak apa2 kan awak! Awakkan tengah mengandung! Cepatlah mandi tu! Lepas tu dah settle semua! Kita balik! Saya nak bermanja dengan perut sayang tu! Satu hari tak sentuh perut sayang tu! Rindu pula dengan baby kita..."
YOU ARE READING
Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]
Romance"cari maklumat tentang gadis itu dan serahkan kepada aku" -Min Yoongi "Muka jer lawa tapi perangai macam hantu.."-Park Eun Ha P.S:jangan copy and Paste ok.Cerita ini hanya terkeluar dari kepala otak author shja dan tidak ada kaitan dengan cerita2 y...