5 bulan kemudian...
Eun ha memandang ke luar tingkap sambil mengusap2 perutnya yang semakin membesar.Dia tersenyum dengan sendirinya "baby! Mama dan papa dah tak sabar nak jumpa baby"
"Kalau baby dah lahir nanti! Baby jadi anak yang baik yah!"kata Eun ha sendiri sambil memandang ke arah perutnya.
"Hmm...! Mama tak tahulah baby ! Mama nak buat apa sekarang ni?papa dah pergi kerja! Biasalah bos mafia kan..hmm"kata Eun ha sendiri lalu teringat sesuatu "eh..!ahalahh...diary tu...!aduh ..lupa pula pasal diary tu.."katanya lagi lalu mengambil diary tersebut daripada tempat simpanannya.
"Sorry Eomma! Saya terlupa nak baca yang selanjutnya..hehehe..! Tak apa eomma! Saya baca sekarang sekali dengan cucu eomma.."kata Eun ha tersengih sambil membawa diary itu keluar daripada bilik tidurnya dengan Yoongi.Eun ha menuruni tangga dengan berhati2 takut terjadi benda yang tidak diingini.
Kebetulan Auntie kim hendak ke biliknya tetapi dia terpandang Eun ha cuba turun tangga.Auntie kim dengan pantas membantu Eun ha turun menuruni tangga.Tangan Eun ha dipegangnya dengan lembut "puan Eun ha! Hati2 "
"Thank you Auntie.."ucap Eun ha senyum.
"Haha..sama2 Puan! "Balas Auntie kim sambil mengiringi Eun ha pergi ke arah Sofa.Eun ha duduk di sofa "fuhhh! Patut Mummy selalu membebel kepada kami 4 beradik! Susah oh mengandung bawa anak dalam perut ..!"
"Itulah dugaan seorang isteri dan juga Ibu Puan"kata Auntie kim senyum.
Eun ha menghadiahkan Auntie kim dengan senyuman.
"Puan nak minum susu tak?biar auntie buatkan?"kata Auntie kim menawar diri.
"Boleh juga Auntie.."kata Eun ha.
Auntie kim mengangguk lalu pergi ke arah dapur.
Eun ha bersandar pada sofa.Berasa nyaman baginya.Eun ha membuka diary itu dan mulai membaca..
Menantu!hahaha..menantu nak tahu tak?Yunki dulu pernah menangis kerana terkena gigit dengan Kerengga?hahahahah..
Kesian Yunki!Akibat kulitnya yang terlampau putih seperti dumpling, jelas kelihatan bintik2 merah pada kulitnya akibat digigit.Eun ha tersengih "pula dah! Alahai..kesiannya laki aku ini..hahaha"
Auntie kim datang membawa segelas susu untuk Eun ha.Auntie kim meletakkan di atas meja "silakan Puan"
Eun ha senyum dan mengangguk "thanks .."ucap Eun ha lalu mengambil Gelas yang berisi susu itu lalu diminumnya.
"Kalau ada apa2 , Panggil Auntie yah! Auntie ada di belakang"kata Auntie kim.
"Ok Auntie.."jawab Eun ha pendek.Auntie kim terus berlalu pergi.Eun ha mula membaca semula..
Eomma masih ingat lagi! Sewaktu yunki ada mengikuti pementasan di sekolah tadika, Yunki menjadi watak Bunga matahari.Eomma pernah tanya kepada Yunki kenapa pilih menjadi bunga matahari?kenapa tidak menjadi orang kampung?hahahah...
YOU ARE READING
Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]
Romance"cari maklumat tentang gadis itu dan serahkan kepada aku" -Min Yoongi "Muka jer lawa tapi perangai macam hantu.."-Park Eun Ha P.S:jangan copy and Paste ok.Cerita ini hanya terkeluar dari kepala otak author shja dan tidak ada kaitan dengan cerita2 y...