Chapter 33

53 1 5
                                    

Eun ha duduk disofa sambil tunduk. Yoongi bercekak pingang.Jimin diarahkan balik dahulu.Dengan wajah yang penuh dengan contengan, Eun ha menahan daripada ketawa dan cuba tidak memandang ke arah wajah Yoongi.

"Tersengih2.."kata Yoongi sambil memandang ke arah Eun ha.

"Awak! Awak cucilah muka tu dulu! Saya dah tak tahan dah ni! Nak gelak je kerjanya..hahahahahahahaha" kata Eun ha.

"Siapa suruh conteng muka saya! Rasakan sayang gelaklah sampai pengsan.."kata Yoongi cuba mendekatkan wajahnya dihadapan wajah Eun ha.Eun ha tidak mampu menahan lagi.Eun ha keluarkan semua gelak tawanya sehingga matanya berair.

"Hahahahaah...awak..cucilah muka tu..hahahahahahahahaha..sakit..perut saya ni..hahahahahaha"kata Eun ha.

Yoongi ketawa sambil mengeleng "nasib baik jimin yang datang tadi, kalau Yuta datang macam mana?habislah reputasi saya sebagai mafia..."

"Ahahahaha..ala awak ni! Awak mafia di luar sahaja! Dengan saya, awak tu mangsa keadaan saya..hehehehe! Dulu jimin oppa yang selalu saya kerjakan! Sekarang awak..hehehehe...mianhae Husbandku.."kata Eun ha senyum sehinggakan menampakkan barisan gigi.

"Sayang! Untung awak dapat suami macam saya! Saya takkan marah awak kalau awak nakal seperti ini sebab saya tahu itu memang perangai awak! Sebab tulah saya suka awak! Sebab perangai clumsy awak ini! Hidup saya ceria hahahaha...! Kalau awak dapat suami mafia yang jenis ganas dan panas baran, jangan sesekali awak cuba nak berbuat  begitu kerana hidup mafia sangatlah hitam dan penuh dengan kekerasan.Saya ini jenis mafia yang baik,Tak macam mafia2 yang lain! "Kata Yoongi lalu duduk disebelah Eun ha.

Tangan Eun ha digengamnya erat.Eun ha memandang Yoongi "walau apapun terjadi, saya akan lindungi sayang dan juga anak kita...! "Kata Yoongi sambil mengusap perut Eun ha.Eun ha terharu mendengar setiap bait kata Yoongi.Eun ha memeluk Yoongi "mianhae sebab conteng muka awak"kata Eun ha seperti budak kecil.

Yoongi ketawa "hahaha..saya tahu awak boring"

"Saya tidak ada teman berborak! Auntie kim busy di belakang! Saya tak nak kacau dia! Jadi saya cari awak nak ajak berborak! Tengok2 awak tidur! Tulah saya dan baby plan nak kerjakan awak..hehehehe.."jelas Eun ha.

"Baby dah pandai kenakkan papa ya..! Kalau baby dah lahir nanti, bila dah besar jangan terlampau nakal sangat macam mama! Hahahaha..nanti papa yang kena tempias.."kata Yoongi sambil mendekatkan telinganya pada perut Eun ha.Eun ha senyum sambil bermain dengan rambut Yoongi.

Yoongi bangun lalu menarik tangan Eun ha "jom bersiap! Kita cari barang baby.."kata Yoongi sambil menghadiahkan senyuman.

"Wah?yeke?jomlah..yeayy..tak sabarnya...!"kata Eun ha excited.

"Yee..."jawab Yoongi pendek.

"Hehehe. Tapi sebelum tu! Awak cucilah muka tu! Nanti orang pandang awak semacam pula..hahaha.."kata Eun ha.

"Hahaha..yelah! Awak pergi naik dan bersiap dulu! Saya nak cuci muka..."kata Yoongi.

"Siap bos!" Kata Eun ha berdiri tegak seperti seorang anggota polis.

Yoongi senyum lalu pergi ke arah bilik Air.Eun ha pula naik ke atas untuk bersiap.

Eun ha membuka Almari dan membebel sendiri "esh...! Nak pakai baju apa ek?kalau dress singkat macam ni tak sesuai sangat kalau dipakai time mengandung macam ni! Silap hari bulan kena hentam dengan mummy..!"kata Eun ha.Semenjak mummy mengetahui bahawa dia mengandung, mummy sangatlah teruja sehingga pakaian yang dipakai oleh Eun ha pun dia care supaya Baby didalam perut tidak masuk angin katanya.

"Hmmm....! Pakai ni sajalah!" Kata Eun ha sambil mengambil dress berwarna pink labuh dan juga baju untuk Yoongi didalam almari itu .Eun ha meletakkan baju Yoongi di atas katil lalu Eun ha menukar pakaiannya.

Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]Where stories live. Discover now