Eun ha membuka matanya perlahan2.Eun ha memandang sekeliling bilik tidurnya itu tetapi matanya masih layu.
"Pu..puan?Puan dah sedar??"tanya Auntie kim senyum gembira.
"Syukur Puan Eun ha sudah sedarkan diri.."kata Hoseok senyum.
"Ma..na...Yo...ongi?"tanya Eun ha lemah.
Auntie Kim, Hoseok , dan namjoon saling berpandangan.
Eun ha cuba duduk.
"Mana Yoongi"tanya Eun ha memandang ke arah mereka bertiga.Mereka bertiga diam.
Eun ha teringat sesuatu lalu memandang Hoseok dan Namjoon "katakan itu adalah mimpi?please"kata Eun ha penuh berharap.
Hoseok dan Namjoon tunduk.
Eun ha sudah mengagak jawapannya.Air matanya mengalir dengan sangat deras.Auntie kim cuba untuk menenangkannya.
"Sabar Puan"pujuk Auntie kim sambil memeluk Auntie kim.
"Auntie, saya nak tengok Yoongi.."kata Eun ha dengan suaranya serak basah.
"Kita pergi esok ya !hari sudah jauh malam! Tidak baik untuk kesihatan Puan dan Juga baby puan.."kata Auntie kim rasa sedih melihat keadaan Eun ha seperti ini.
"Tak nak! Saya nak sekarang juga.."kata Eun ha memberontak.
"Tapi Puan, hari sudah jauh malam! Puan jaga kesihatan puan! Jangan stress sangat"kata Auntie kim cuba memujuk lalu matanya melirik ke arah Hoseok dan namjoon.
"Hoseok! Namjoon! Esok awak berdua pergi sini lagi yah! Kita bawa Puan melawat Tuan di hospital.. "kata Auntie kim ke arah hoseok dan juga Namjoon.
*****************************************
"Yoongi ahh..." panggil Eun ha sambil mengengam erat tangan suaminya yang sedang terlantar di atas katil.Seluruh badan Yoongi dipenuhi dengan wayar.
"Keadaan dia sedang kritikal sekarang ini! Harap Puan Eun ha bersabar ya.."ucap Doktor Jin.
"Doktor! Tolong selamatkan suami saya! Saya merayu.."rayu Eun ha.
"Kakak! Bawa bertenang kak"pujuk Do ra lalu memeluk kakaknya.
"Saya tidak boleh berbuat apa2 melainkan keajaiban yang akan muncul! Jika ada apa2 nanti, saya akan beritahu! "Kata Doktor Jin lalu meminta izin untuk keluar dari situ.
"Hoseok! Namjoon! Bagaimana ini boleh terjadi?"tanya Jimin ke arah Hoseok dan Namjoon.
"Hmmm..begini..."Hoseok dan namjoon mulaikan cerita..
Flashback...
"Berani juga bos kita tu memandu seorang diri dihadapan kita ni! Dahlah gelap! Hutan oi sebelah2! Manalah tahu ada pontianak lalu ke...!kecut perut weii"kata Hoseok sambil fokuskan pemanduannya.
*hoseok merupakan penakut dengan hantu.Kalau lupa, cuba baca part dimana hoseok pengsan disebabkan Eun ha menjadi pontianak semasa camping.
"Kau ni celupar sangatlah ! Gelap ni.."bebel Namjoon.
"Manalah tahukan!aku ni dahlah lemah semangat ! "Kata Hoseok mulai menelan air liurnya sambil dia berdoa didalam hati supaya hantu tidak menganggunya.
"Eh2! Tengok bos tu bawa kereta! Pandu macam orang mabuk jer aku tengok"kata Namjoon sambil memerhatikan kereta Yoongi dihadapan.
Tiba2..
"BOSSSSSS....! ADA KERETA DIHADAPANNNNN"jerit Namjoon didalam kereta.Hoseok terkejut dengan Jeritan Namjoon itu lalu memberhentikan keretanya secara mengejut.
YOU ARE READING
Mr.Mafia Vs Ms.Clumsy [MIN YOONGI FF]
Romance"cari maklumat tentang gadis itu dan serahkan kepada aku" -Min Yoongi "Muka jer lawa tapi perangai macam hantu.."-Park Eun Ha P.S:jangan copy and Paste ok.Cerita ini hanya terkeluar dari kepala otak author shja dan tidak ada kaitan dengan cerita2 y...