1 - Başlangıç

2.3K 76 25
                                    

Medya: Seçil Marsel

Hikaye doğaçlama olacak ama güzel olacağına eminim. Bazı yazım yanlışları yapabilirim bu yüzden kusura bakmayın.

Başlama tarihinizi yazabilirsiniz.

~~~

"Yaa Damla hadi ilk günden geç kaldık!" Evet. Damla'nın makyaj yapması yüzünden daha okulun ilk gününden geç kalmıştık. Hayır ne ara bu kadar makyaj bağımlısi oldu anlamıyorum ki?

Damlaya bir kez daha seslenip aşağı indim. "Tamam geldim ne kızıyorsun alt tarafı 9dk geç kaldık" dediğinde göz devirdim. Kesin 9dk olmuştur zaten.

Siyah motorsikletime binip Damla'nın arkama binmesini bekledim. Hemen arkama atladığında hızla motorsikleti çalıştırıp okula doğru yol aldım.

Küçüklükten beri motorsikletleri çok seviyorum ve galiba 14-15 yaşlarında abimin sayesinde motorsiklet kullanmayı öğrenmiştim. 18 yaşıma girdiğimde direkt ehliyetimi almıştım.

Tahminen 10-15dk süren okul yolundan sonra sonunda okula gelebilmiştik.

Damla ile aynı üniversiteyi kazanmıştık. İlk dönem bazı ailevi sorunlar yüzünden okulu online işlemiştik. Yani şu an ikinci dönemdeydik ve okula ilk defa gidiyorduk.

Ne yalan söyliyim biraz heyecanlıyım. Baya heyrcanlısın Seçil..

Okuk bahçesine girdiğimizde tüm gözleri üzerimde hissettim. Asosyal ve ilk gittiğim yerlerde utangaç biri olduğum için tek başıma biryere gitmekten de çekiniyorum. Elim ayağım titriyor adeta hareket edemez hale geliyorlar! Böyle durumlarda stresten veya kalp krizinden öleceğim diye çok korkuyorum!

Damla böyle olduğumu bildiği için fazla oyalanmadan hızlı adımlarla okul binasına gitmiştik.

İlk gördüğümüz öğrenciye 13/D sınıfını sormak gibi bir planım vardı. Bunu yapmakta oldukça zorlanacağimı bilsemde bi anlık herşeyi geride bıraktım ve rastgele bir kıza "Merhaba, acaba 13/D nerde?" Dedim. "İkinci katta soldan dördüncü kapı" dedi ve küçük bir tebessüm etti. Bende kafamı onaylar bir şekilde salladım ve tebessüm ettim.

Damla ile hızlı bir şekilde sınıfa çıktığımızda kapıyı tıkladık ve sınıfa girdik. Öğretmen bize isimlerimizi sorduğunda hiç beklemeden isimlerimizi söyledim.

"Ben, Seçil Marsel. Arkadaşım, Damla Akkay."

~~~

Kısa bir bölüm oldu çünkü bu giriş bölümü gibi birşey asıl hikaye bundan sonra başlıyor.

Desteklerinizi bekliyor olacağım🤍

Kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin