~~~
"İyi geceler Askokuskom!" Dedim. Damla tebessüm etti ve "İyi geceler gülüm" dedi ve odasına girdi. Odama gidip yatağıma oturdum ve telefonuma ilgilenmeye başladım.
Öğle tenefüsü bitmeden Semih ve Damla gelmişti. Bunlar neredeyse her gün nereye gidiyorlar pek anlam veremiyorum ama olsun. Tenefüslerde Damlaya her ne kadar ne olduğunu sorsamda benj görmezden gelmişti. Sinir bozucu şey!
Sonrası zaten hep aynı eve gek yemek ye falan filan.
Saat 12ye geliyordu. Arda hala yazmamıştı. Acaba benle oyun mu oynuyor? İnşallah öyle değildir.
*WhatsApp'tan bir mesajınız var*
Arda yazdı galiba. Hemen gelen bildirime tıkladım.
+90 5** *** ** **
"Seçil ben Arda, beni kaydedebilirsin"
"Tamam"
*kişiyi Arda olarak değiştirdiniz*
"Nasılsın?"
"İyi sen?"
"İyi bende"
"Güzell"
"Sen daha güzelsin :)"
"Eyvallah!"
"Ekin sana benim hakkımda birşey dedi mi?"
"Ne gibi birşey?"
"Onunla konuşamazsın, o kim falan?"
"Hayır öyle birşey demedi"
"Okyy"
"Ee sevdiğin biri falan varmı? Ekin mesela ona karşı bir ilgin var mi?"
"Hayır! Ekin benim arkadaşım, yani o da öyle söylüyor arkadaşız biz. Hem zaten Ekin'in sevdiği biri falan vardır. Ne yapsın beni!"
"Eminsin yani?"
"Bilmiyorum.."
"Ona karşı bir ilgin var mı yok mu?"
"Var"
"Yoo, Yok.""Senle işimiz baya zor desene Öwbsjwksh"
"Gülme ya ben ilk defa bir erkekle bu kadar samimi oluyorum. Sizin gibi her gün karşı cinsle oynaşmıyorum!"
"Aaa çok ayıp alındım, gücendim. Ben her gün kızlarla mi oynaşıyom?"
"Ne bilim ben oynaşıyon mu?"
"Hayır ama istersen senle bir şeyler yapabiliriz? Ama malesef ki sen Ekine karşı birşey hissediyor musun, hissetmiyor musun bilmiyorsun."
"Yavaş gel koçum bizde de kalp var dimi? Ve Haklısın belki Ekin'e karşı birşey hissediyorsam da Ekin bana karşı birşey hissetmez. Beni kıskanmada Arkadaş olarak kıskanır yani öyle herhalde!"
"Şaka maka benim baya dikkatimi çekiyorsun. Yani bilmiyorum çok güzelsin. Okula geldiğinden beri hek seni izliyorum. "
"Hava çok sıcak değil mi?"
"Konuyu değiştirme konusunda biraz daha başarılı olabilirsen Hava soğuk olur."
"Tamam yani şimdi Hava sıcak mı?"
"Evet Seçil evet jwhskwhs"
"İyi geceler Arda"
"İyi geceler Seçil"
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
Genç KurguSeçil Marsel. Arkadaşı, Damla Akkay. Yeni bir okula giden genç kızlar. Yeni arkadaşlar yeni olaylar yaşıyor. Ekin Sarca. Seçil Marsel, onadan hoşlanıyor, fakat ilk başlarda hislerimi kabullenemeyen bir kız. Sınıftaki herkes Ekin'in birşey sakladı...